فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

دختر کوچولوی من

نی نی کوچولو یه دختره

1392/6/24 17:38
نویسنده : مامان نرگس
302 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولو یه دختره        

                              از برگ گل نازک تره

 

من احساسم میگفت نینی نازم دختره. بابا یی هم حسش میگفت دختره. ولی بعضی ها که منو میدیدن میگفتن نینی ات پسره. چون خوشگل شدیخجالت

ولی من میدونستم که نی نی من دخمل مامانشه.

باید میرفتم سونو تا ببینم دخترم دختره یا پسر !!!!!!!!!!!!!

خلاصه هفته  21  وقتی برای سونوی ناهنجاری رفتم جنسیتت معلوم شد.

خودم از سلامتی و جنسیتت پرسیدم. وقتی گفت دختر.... خنده رو لبام نشست و اصلا

نمیتونستم خودمو کنترل کنم. همش لبخند میزدم.

تا ساعتی همینطوری بودم.

وقتی به بابایی گفتم دخترم دختره یه هورایییییییییییی گفت و کلی ذوق کرد...

آخه ما دوست داشتیم تو دختر باشی و هستی.

دخترم شما دختر کوچولوی منی.

عزیزدل مامانی.

قولبونت بره مامانیت...........ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)