فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

دختر کوچولوی من

روزی که تو رو دیدم عزیزدلم.........

1392/6/24 18:36
نویسنده : مامان نرگس
235 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم  می خوام از روزی که دیدمت برات بگم........

 

چند روز بعد از اینکه ازمایش دادم، رفتم سونو تا سن بارداریم رو بدونیم و این که تو هستی یا نه.

سونو تو رو نشون نداد و فقط ساک حاملگی رو نشون داد.گفتن سن بارداری 5 هفته و 6 روزه

وقتی رفتم دکتر و فهمید نینی اولم سقط شده احتمال داد چون دیده نشدی تو هم مشکوک به سقطی.

دلهره گرفتم ولی میدونستم تو وجود داری و احساس مادر هیچ وقت اشتباه نمیکنه.

خلاصه باید 10 روز صبر میکردم و دوباره میرفتم سونو..........


11 خرداد بود.اینبار با بابایی رفتیم سونو و تو بودی ... کوچولوی کوچولو.

وقتی صدای قلبت توی اتاق پیچید اشک تو چشام جمع شد. دست بابایی تو دستام بود و چشاش از خوشحالی برق میزد.

 

قلبت تلپ تلپی میکرد که نگو مامانییییییییییییی

قربون صدای قلبت برم من......

بهترین صدایی بود که تا حالا شنیده بودم.... صدای زندگی

زندگی نینی کوچولوی من.

 

انشاله که تا همیشه قلب کوچولوت بزنه.

مامانی منتظرته تا بیای عزیزکمماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)