فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختر کوچولوی من

دیروز من و دخملی

1392/9/14 11:28
نویسنده : مامان نرگس
276 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم، حدود 40 روز دیگه تا اومدنت مونده و وقتی به بودنت فکر میکنم. وقتی میبینم میای و دل و

دنیامو روشن میکنی سراپا شوق میشم..

میای و با اومدنت جون تازه ای به من خسته میدی ..

میای و با خنده هات دل شکسته منو آروم میکنی..

میای و دستای کوچیکت میشه پناه خستیگیهای من..

دختر نازنینم دوست دارم بیای و هر چه زودتر ببینمت... واسه دیدنت لحظه شماری میکنم .

برای بوئیدنت لبریز عشقم و واسه داشتنت دنیا رو به هم میریزم.

امروز وقتی برگ های پاییزی رقص کنان میومدن زمین احساس تازگی داشتم. پیش خودم زمزمه

کردم پاییز چه زیباست....... ولی پاییز امسال  به تازگی بهار بود واسه من....

بهاری که هیچ وقت یادم نمیره که تو توی وجودم بودی. من لبریز تو و تو وابسته به وجود من..

عشقی که توی وجودم نشسته رو با هیچ چیزی نمیتونم وصف کنم..با هیچ کلمه ای........

فقط میتونم بگم که لحظه دیدار نزدیک است... و من منتظر دیدار عشقی بی پایانم.

ولی دخترم میدونی دلم برای روزهایی که توی وجودم رشد میکردی تنگ میشه..برای این روزها تنگ میشه..

داره روزهایی تموم میشه که دیگه تکرار نمیشه و باید قدر بقیه روزهامو بدونم ..اخه خیلی دوست

داشتم این روزها رو تجربه کنم و خداروشکر خدا منو لایق دونست. از خدا میخوام همه دوستام و

همه کسانیکه دل مهربونشون نینی میخواد رو شاد کنه.....امین

                                                                                                   

دخملی من، عسلک من، دیروز دو بار صدای قلبتو شنیدم. خدارو شکر همه چیز عالی بود.

ولی مامانی یه کم حالش خوب نبود....دیروز صبح با درد شدیدی که سر دلم داشتم بیدار شدم.

فهمیدم واسه معدمه..یه رانیتیدین خوردم و به امید خوب شدن....ولیییییییی خوب نشد. چشامم

تار میدید. یک ساعت از درد به خودم پیچیدم تا اینکه رفتم درمانگاه سر خیابون...بهم سرم وصل کرد

و  تائید کرد که از معدمه. هیچی اومدم خونه...دردش کمتر شد ولی خوب نشد...غروب نوبت دکتر

داشتم و رفتم ...بازم وضعیت شما خوب ولی معده من نههههههههه

بهم قرص و شربت داد...امیدواربودم بهتر بشه چون میل غذا خوردن و ازم گرفته...

خداروشکر امروز که بیدار شدم بهترم. نمیدونم با خوردن غذا هم همینطور خوب میمونه یا نه؟

                                                      

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مهسا مامان نلی
14 آذر 92 12:58
ایشالا این روزا هم میگذره و نی نی میاد تو بغلت خانمی.امیدوارم زودتر خوب بشی
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم
میم مثه محیا
14 آذر 92 21:54
آخی عزیزدلم میدونم خیلی سخته میدونی آواخر ماه فشار و خستگی زیاد میشه عزیزدلمی ایشالله چند روز دیگه گل دخترمون میاد اینقده دوس دارم زودتر ببینمش
مامان نرگس
پاسخ
اره میدونم فشار به معده ام زیاده ولی این دو روز خیلی زیاد درد دارم که برام غیر قابل تحمل شده...وگرنه کلا در برابر تحمل درد صبورم...... مرسی عزیزم از مهربونیت
نرگس مامان کوروش
15 آذر 92 19:44
عزیزم. انشالله چشم رو هم بذاری این روزا هم تموم شدن. فقط امیدورام نی نی دقیقا ب موقع به دنیا بیاد و نه زودتر.هر چند سخت می گذرن ولی چاره ای نیست. همین که به دنیا بیاد تقریبا تمام مشکلاتت تموم میشه انشالله. ممنون که به من سر زدی. عکسای جدید کوروش رو هم گذاشتم. خوشحال میشم بازم ببینمت مامانی. کی بشه عکسای دختر نازتو ببینیم.
مامان نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم حتما میام و عکسهای خوشگل پسرمونو نگاه میکنم...اومدممممم
مامان مریم
16 آذر 92 9:35
ما هم بیصبرانه منتظر دخمل خوشگلت هستیم عزیزم
الهام مامان محیا
16 آذر 92 15:26
دوستای عزیز لطفا زودی یه سر بیاین وب...متشکر
مامان نرگس
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان الینا
16 آذر 92 19:35
سلام عزیزم.من و شما دوست مشترک مامان لی لی هستیم .حتما خبر داری آوا جونم چی شده.تنها چیزی که آرومم کرد این بود که یه ختم 14 هزار صلوات واسش نذر کنیم.هر چند تایی که می تونی بخونی رو بیا تو وبم و بهم بگو.ممنون
مامان نرگس
پاسخ
حتما میام...دلم امروز از ایم بابت خیلی گرفته
مامان ستاره
16 آذر 92 20:37
سلام عزیزم ... انشاالله هر چه زودتر خوب شی عزیزم ... الهی براش بمیرم عسل خاله تا 40 روز دیگه میاد وای خدای من شکر ... الهی فداش بشم ... دوست دارم زودتر ببینمش ... بوسسسسسسسسس ....
مامان نرگس
پاسخ
ممنون ستاره جون....خدانکنه عزیزم
مامان کارن
17 آذر 92 8:58
دیگه چیزی نمونده تا دخمل خوشگلتو بغل کنی ایشالا- منتظر دیدن این پرنسس کوچولو می مونیم -عزیزم درد معده تو جدی بگیر ماه های آخر نباید درد شدید معده داشته باشی حتما برو متخصص - ایشالا که چیزی نیست
مامان نرگس
پاسخ
رفتم دکتر عزیزم..گفت اگه بدتر شد دوباره بیا...ولی خداروشکر داره کم کم بهتر میشه
راضیه
17 آذر 92 15:47
منم منتظر اومدن دخملی هستم
مامان نرگس
پاسخ
قربونت برم عزیزم...انشاله نینی خودت
مامان لي لي
18 آذر 92 4:53
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
مامان نرگس
پاسخ
عزیزم قربونت برم....خیلی خوشحال شدم اینجا میبینمت....منم دوست دارم
مامان لي لي
18 آذر 92 4:54
عزيزم ببخش تو اين وضع ناراحتت كردم ناخواسته.... مواظب خودت و دخملي باش... ممنون از دعاهات كامنت هات و...
مامان نرگس
پاسخ
ما که کاری نکردیم. همه سختیها روی دوش خودت بود عزیزم..تازه دوستی به درد همین وقتها میخوره..مگه نه
مامان شاهزاده کوچولو
18 آذر 92 16:25
سلام به مامان نرگس مهربون مرسی که به وب ما اومدی عزیزم دختر قشنگتم مثل النای من دیماهی میشه! النا 17 دیه و کمتر از یه ماه دیگه یه سالش میشه بازم به ما سر بزن انشاء اله دخترت که به دنیا اومد اونم با خودت بیار ببینیمش عسلی رو
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم اخی عزیزم دیگه داره یه سالش میشه...اره دخملی منم دی به دنیا میاد..احتمالا اواخرش
مامان لي لي
18 آذر 92 16:36
نم نم معرفتت را با دریای محبت دیگران عوض نمی کنم حتی اگر از دیدگانم دورباشی به رسم سپاس نوشتم که بدانی" عزیزی".
مامان لي لي
18 آذر 92 16:37
🌸🌸خصوصي
مامان ستاره
19 آذر 92 2:08
سلام مهربونم ... خوبی .. از بابت کامنت هات بی نهایت ممنونم عزیزم خیلی شرمنده می کنی عزیزم ... ... نرگس جون من اومدم تا ازت خدا حافظی کنم چون دیگه نمی خوام به وبلاگ نویسیم ادامه بدم وبلاگمو حذف نمی کنم ولی دیگه پست هم نمی خوام بزارم ... چقدر به خودم بابت نی نی امیدواری بدم شاید بگی هر چی خدا بخواد درسته عزیزم ولی تا کسی جای من نباشه نمی تونه این خلا رو احساس کنه ... میام و به وبلاگاتون سر می زنم ولی دیگه چیزی نمی نویسم تا زمانی که نی نی بیاد تو دلم و بیام خبر خوش بزارم ... عزیز دلم حالم خوبه شاد شاد هستم فقط نمی خوام دیگه پست بزارم. از اینکه تو این مدت دوستای خوب و گل و مهربونی مث شما ها پیدا کردم خدا رو شکر می کنم بازم می گم میام سر می زنم ولی پست نمی زارم پس به خاط اینکه شرمنده محبتهاتون نشم و دلگیر نشید ازم دیگه برام نظر نزارید چون جواب نمی دم عزیزم فقط خودم میام به وبلاگ های شما و براتون نظر می زارم ... خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم ... اگه بدی از من دیدی حلالم کن عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان نرگس
پاسخ
ولی من اومدم تا یه نظر دیگه بذارم
مامان لي لي
19 آذر 92 14:43
سلام گلم مرسي خداروشكر ما خوبيم؟؟؟؟ شما مامان و دخمل چه طور؟؟؟؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام به روی ماهت...خداروشکر عزیزم.....من و دخملی دیگه داریم روزهای اخرو میگذرونیم
مامان لي لي
19 آذر 92 14:44
'تو صورت آدمها؛ که یه زمانی صمیمیت و صداقت رو روایت میکرد، روزگاری آینه ای بود به نان چشم! آینه ای که همه اونچه که باید می فهمیدی توش پیدا بود، اما حالا نمیدونم اون آینه زنگار گرفته، یا واقعأ دیگه چیزی برای فهمیدن تو دلها نیست! نمیدونم دیگه چشمها چشم نیستن، یا دلها دل نیستن!
مامان نرگس
پاسخ
جانم با نوشته های زیبات
میم مثه محیا
19 آذر 92 15:57
س گلی خوبی عزیزم؟روزای آخر بارداری چطور میگذره؟ نرگس خیلی دوس دارم زودتر گل دخترت ببینم.میگن بچه ی اول معمولا ب خونواده ی پدر شبیهه....ببینم گلِ نرگس شبیه کی میشه روزای آخر باداری من و بابای محیا توی یه دفتر تصوراتمونو از چهره ی محیا و زمان زایمان (چون طبیعی بودم) و ..... نشتیم.اکثر تصوراتمون اشتباه بودن
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...یه کم سخت شده برام ولی خداروشکر که دیگه دارم دخترمو میبینم دلم حسابی براش پر میزنه نمیدونم شبیه کی میشه؟؟؟؟؟؟ خیلی هیجان انگیزه ولی خونواده خودمون که داداشم اولین بچه بود شبیه مامانم شده قلبون تصوراات اشتباه تون
مامان ستاره
20 آذر 92 2:10
قربونت برم من تنهات نمی ذارم و بهت سر میزنم و نی نی خوشملتم می بینم انشاالله .. دوستت دارم ... بوسسسسسسسسسس
مامان نرگس
پاسخ
منتظرتیم عزیزم ساز رفتن ننواز ای همه هستی من که برای دلم این ساز چه بداهنگ است
مامان پارسا و پرهام
20 آذر 92 15:05
سلام دوست عزیز من و شما از دوستای مشترک ستاره جون هستیم چون ستاره جون دیگه نمیخواد تو وبش مطلب بزاره من براش یه پست تو صفحه خودم گذاشتم خیلی خوشحال میشم بیای و نظرتو بنویسی تا ستاره جونم ببینه ماچقدر دوستش داریم
مامان نرگس
پاسخ
چشم عزیزم اومدم
مامان فاطمه
20 آذر 92 15:31
نرگس جون من واسه این پستت نظر گذاشته بودم!!!!!پس نظرم کوش؟؟؟
مامان نرگس
پاسخ
نمیدونم عزیزم....ولی من همه نظرات دوستامو تائئد میکنم....شاید موقعی که نوشتی ثبت نشده باشه به هر حال ممنونم ازت
مامان اهورا (نرگس)
4 دی 92 23:01
ولی از من می شنوی خیلی قدر این روزای دو نفری رو بدون...هر کار نیمه تمومی داری انجام بده!!!! چون وقتی نی نی بیاد همه چی تو زندگی میشه اون!!!!
مامان نرگس
پاسخ
اره نرگس جون حق با توئه.. همش فکر میکنم هزار تا کار باید انجام بدم ولی نمیدونم چکاری..دیگه باید اماده شم واسه سه نفره شدنزندگی دو نفره تعطیل