فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختر کوچولوی من

دندون درد مامانی

1392/8/15 19:16
نویسنده : مامان نرگس
326 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامان، بالاخره درد دندونم امونم رو برید و بیشتر نگران بودم نکنه برای

خوشگلم ضرر داشته باشه و رفتم دندون پزشکی. ولی دکتر گفت باید اول از

دکتر زنانم اجازه بگیرم تا بدون عکس دندون و ادرنالین برام عصب کشی کنه و این

بهونه ای شد تا برم و وضعیتت رو چک کنم.

خدا رو شکر ضربان قلبت منظم و همه چیز عالی بود. امروز هم رفتم و دندونم

رو درست کردم.لبخند

     امااااااااااااااااااااااااااااا

یه دندون دیگم هم یه تیکه اش کنده شد!!!!!!!!!!!!

نمیدونم درد اون کی میخواد امونم رو ببره. شاید برم و اونم ترمیم کنم.

دخترم نکنه همه کلسیم ها رو واسه خودت برمیداری و هیچی واسه مامانی

نمیذاری چشمک       

                                قربونت برم . نوش جونت خوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا مامان نلی
15 آبان 92 19:35
عزیزم صد درصد همینه اون کوچولو داره همه چیز و تنهایی میخوره.امیدوارم همیشه سلامت باشه تا زود به دنیا بیاد


چیکار کنم که دخملم شکمو شده هاااااااااااااا خاله
میم مثه محیا
17 آبان 92 13:10
ای نرگس جون،خاطراتتو ک میخونم انگار دفتر خاطرات خودمو ورق میزنم
سوغات بارداری و شیردهی همینه
یه مثل هست ک میگه:یه بچه بیشتر،یه دندون کمتر

ما ک بیشتر از یه دندون فداش کردیم
هرچند اینقدر عزیز و دوست داشتنین ک جون و قلبمونو فداشون میکنیم


الهی قربونشون برم من که اینقده عزیزن که جونمونم میدیم براشون....
خیلی این جمله رو دوست دارم" برای خوشبخت بودن، مادر بودن کافیست"
مامان اهورا(نرگس)
24 آبان 92 9:25
هییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!! امان از این دندون درد!!! منم دو تا دندونم خراب شد...
مامان نرگس
پاسخ
اره نرگس جون من یکیشو درست کردم اون یکی هنوز مونده ولی خداروشکر خیلی درد ندارم
مامان اسما
26 آبان 92 18:59
سلام مرسی که به ماسرزدین باافتخارلینکتون کردم خانومی چراعکس دخمل نازتونذاشتی؟
مامان نرگس
پاسخ
وای نگو که بیصبرانه منتظرم ببینمش. ببینم شبیه مامانشه یا باباش
الهام مامان محیا
27 آبان 92 13:49
واااااااااااااااااااااای از این دندون درد تو سه ماهه ی اول همه ی مامانهای باردار باید دندونهاشون رو چک کنن ولی منم این کار رو نکرده بودم و سه ماهه باردار بودم که از دندون درد مثل بچه ها زار میزدم که دوا گذاشت و خدارو شکر دو ماهی بدون درد رو باهم گذروندیم... آره حتما برو از الان به فکرش باش این دندونپزشکی رفتن واسه من از زایمان کردن هم بدتره امیدوارم مشگلی برات پیش نیاد
مامان نرگس
پاسخ
الهام جون یکیش رو که درست کردم و اون یکی خداروشکر درد نمیکنه خیلی. هراز گاهی درد میگیره که به اهمیت نمیدم خودش خوب میشه منم همیشه از دندون پزشکی فراری ام . یعنی زایمان راحتره