فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختر کوچولوی من

لحظه دیدار !!!

1392/10/18 10:10
نویسنده : مامان نرگس
255 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل طلای من، دیگه اومدنتو باور کردم   

                       آخه

از دیروز نشونه هایی دیدم که ماما بهم گفت اینها یعنی اینکه داره نینی نازمون به دنیا میاد...


لحظه دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام، مستم

باز میلرزد دلم، دستم

باز گوئی در جهان دیگری هستم


دیگه ساکمو بستم و هر روز رو میشمرم تا بیای. اخرین سونو اومدنتو 26 دی زده بود ولی با این

شرایط من ممکنه زودتر هم به دنیا بیای..نمیدونم

شایدم ناز کنی و دیرتر بیای ...بازم نمیدونم

به هر حال من منتظر دیدارت میمونم عزیزدلم.. عشقم... دختر کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

میم مثه محیا
18 دی 92 15:30
واااااااااااای نازی ایشالا زایمان راحتی داشته باشی عزیزدلم و گل دخترت سالم و سرحال ب دنیا بیاد
مامان نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم...برام دعا کن
مامان فاطمه
18 دی 92 16:48
وای خدا یعنی دخملی داره میاد.ما که خیلی منتظریم روی ماهشو ببینیم
مامان نرگس
پاسخ
اره عزیزم...دیگه داره دخملی منم میاد پیش دوستاشاینم نینی
دخملي تنها دليل زنده بودنم.....(لي لي)
18 دی 92 23:57
عزيزم انشالله به سلامت ميرين و مياين...... بي صبرانه منتظر ديدن روي ماهشم..... مواظب جفتتون باش نرگس جونم
مامان نرگس
پاسخ
چشم لی لی جونم....ممنون خانمم..برام دعا کن
دخملي تنها دليل زنده بودنم.....(لي لي)
19 دی 92 3:58
زندگی ۲تا هدیه به انسانها میده ، یکی شانس و دیگری انتخاب … شانس داشتن دوستان زیاد و انتخاب بهترین آنها مثل تو !
مامان الینا
20 دی 92 0:51
عزیزم به سلامتی انشالله میری و با دخمل نازت زود بر می گردی پیشمون. لطفا تو اولین فرصت ازش یه عکس بزار که حسابی دلمون برای دیدن روی ماهش تنگه. موقع زایمان ما رو هم دعا کن
مامان نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم.....چشم برای همتون دعا میکنم که کنار نینی های نازتون سالهای سال خوب و خوش و سلامت زندگی کنید
مامان ستاره
20 دی 92 11:45
مبارکه عزیز دلم ...
مامان نرگس
پاسخ
عزیزمممممممممم ستاره جون
مهسا مامان نورا
22 دی 92 0:08
انشاله به سلامتی واست دعا میکنم که عزیزت رو سالم و یلامت در آغوش بگیری دوست خوبم.بی خبر نزار مارو
مامان نرگس
پاسخ
چشم عزیزم..در اسرع وقت خبر میدم...منم براتو.ن دعا میکنم که همیشه سالم و سلامت باشید
مامان اهورا(نرگس)
23 دی 92 15:24
به سلامتی انشالله!!!!