فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر کوچولوی من

وسایل خانم گل....

1392/10/12 19:06
نویسنده : مامان نرگس
483 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامانی، بالاخره وسایلتو چیدم و دیگه اماده واسه اومدنت...........

دخترم ببخش که نشد یه اتاق جدا برات تدارک ببینیم. آخه خونمون یه اتاق خواب بیشتر نداره ناراحت

ولی اتاق خودمون بزرگه و به اندازه دو تا اتاقه.....

انشاله زود زود تو خونه جدیدمون برات یه اتاق خوشگل میچینیم.....فعلا من و شما و بابایی توی یه

اتاق مشترکیم. البته این شمایی که مهمون عزیز من و بابایی شدی و چقده این مهمون گلمون

دوست داشتنیه..

ای جونم به قربونت دخملی منماچ

برات چند تا عکس میذارم از اولین چیدمان وسایلت عزیزم. امیدوارم خوشت بیاد.

یه قسمت اتاق شده مال شما و برات تزیینش کردم تا بشه مخصوص مخصوص واسه دختر کوچولوی

من..

 دست آقاجون و مامان جون درد نکنه که زحمت این وسایلو کشیدن. البته یه سری از وسایلو فعلا

باز نکردم تا هر وقت بزرگ تر شدی، برحسب نیاز ازشون استفاده کنی گلکم.

 

 

 

 

 

 

 

حالا دیگه ساک وسایلت آماده است....زودی بیا مامانی

 

 

 این لباسها رو هم مادر جون ( مامان بابایی ) برات هدیه آورده..... قراره اولین لباسهایی باشه که میپوشی عزیزم

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان لي لي
13 دی 92 16:31
سلام نرگس جونم خوبي؟؟ گل دختر خوبه؟؟ خواهري كي به دنيا مياد ايشالله به سلامتي؟؟ اسم چي؟؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام لی لی جونم..دیگه تا دو هفته دیگه انشاله باید بیاد..خودمم نمیدونم کی میاد!!!!!! اسمش به احتمال زیاد میشه فروزان
مامان لي لي
13 دی 92 16:34
نرگس جونم وسيله هاش خيلي با سليقه و زيبان.... أصلاً نگران نباش كه الان اتاق هاتون يكي اند اگر ميبيني ميتوني با يه پارتيشن از هم جداشون كن كه هم نماي اتاق خودتون حفظ شه هم مال دخملي..... بعدم نئ نئ ها تا يك سالِ اولشون پيش مامانان انشالله از اون به بعدم ميري يه خونه دو خوابه
مامان نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم...لطف داری براش گهواره نگرفتم و فعلا که تختشو گذاشتم کنار تخت خودمون تا راحت تر باشیم هر دو انشاله ببینیم در اینده چی پیش میاد
راضیه
14 دی 92 15:10
انشاالله همشو به سلامتی استفاده کنه
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم...انشاله به زودی واسه نینی نازت
مامان فاطمه
14 دی 92 16:51
وای خیلی خوشگلی مامانی...مخصوصا کمد خانوم گل خیلی نلزه...قربونش برم که قراره رو این تخت بخوابه...بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهش هستیم
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزم. لطف داری...چشات خوشگل میبینه عزیزم
مامان فاطمه
14 دی 92 21:53
اصلا استرس نداشته باش عزیزم...من روزای آخر هیچ کار خاصی نمی کردم.البته دکتر گفته بود پیاده روی به راحتتر شدن زایمان کمک می کنه.توکل کن به خدا.ایشالله زایمانت طبیعی و راحت باشه گلم
مامان نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم. امروز رفتم پیش ماما...یه کارایی گفت انجام بدم...به امید خدا
مامان اهورا (نرگس)
15 دی 92 2:09
به به!!!!!!!!!!!!چقدر با سلیقه!!!!خیلی قشنگ و گوگولی ان!!!!انشالله به سلامتی دنیا بیاد و از همه شون استفاده کنه!!!!
مامان نرگس
پاسخ
ممنون نرگس جون. لطف داری عزیزم
مامان لي لي
15 دی 92 6:29
حرفاي دلم راهيچ وقت هيچکس نفهميد، شايدروزي مورچه هافهميدند! روزي ک گلويم را ب تاراج ميبرند...
خاله ناديا
15 دی 92 8:17
به به چقدر خوشگله سيسموني اين دختر انشاله که زودتر بياد و تو بغل مامانش آروم بگيره. الهي که براش جهيزيه عروسي بچيني مامان نرگس جون
مامان نرگس
پاسخ
ممنون نادیا جونم...چشات خوشگل میبینه...انشاله زود زود واسه نینیهای ناز خودت سیسمونی و بعدش جهیزیه بچینی
nazanin
15 دی 92 9:50
سلام دوستمممممممممممممممممممممم، وای خیلیییییییییییییییییی نازن، انشاا.... که دختر نازت، فرشته کوچولوی بامزه زودی میاد و با این همه چیزای خوشگل کیف میکنه، دستت درد نکنه مامانییییییییییییییییییی، مبارکش باشه انشاا....
مامان نرگس
پاسخ
سلام نازنینم....مرسی عزیزم...انشاله واسه نینی نازنینت عزیزم
الهام مامان محیا
15 دی 92 12:19
به به وسایل باربی خانومم که آماده شد نرگس جون اتفاقا تا دو سالگی خیلی هم خوبه که اتاقها یکی باشه...عاااالیه من الان فکر کن از اتاق محیا اصلا استفاده نمیکنیم که!!! همش پیش ما ست دیگه!!! پس اسباب کشی هم در راهه...!!!ایشالله به سلامتی
مامان نرگس
پاسخ
مرسی الهام جون...اره دیگه فعلا دخملی کنار مامان باباست تا به وقتش که بشه بریم یه جای بزرگتر
مامان ستاره
15 دی 92 14:41
سلام نر گس جون خوبی انشاالله به سلامتی کی تاریخ زایمانت هست دل ما آب شد دوست دارم زودتر نی نی خوشملتو ببینم .... سیسمونی خوشگلش هم مبارک باشه خیلی ناز بودن عزیزم .... انشاالله به سلامتی و دل خوش ازشون استفاده کنه ..... خیلی مراقب خودت باش عزیزم ... این روزا خیلی تو فکر تو و دوست دیگرم زهرا جون هستم اونم دیروز زاینمان داشت ( مامان دخمل بلا رو می گم ) ..... دوستتون دارم ... بوس
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...انشاله طبیعی زایمان کنم باید صبر کنم ببینم دردا کی شروع میشه..الان که دچار لکه بینی شدم ...یعنی موعد دیدار نزدیکه..تا 26 ام و یا تا اخر ماه هم وقت دارم ولی ممکنه با این دردا زودتر هم بشه.... ممنون عزیزم.چشات خوشگل میبینه..انشاله زودی نینی خودت
مامان لي لي
15 دی 92 19:47
'بعضی وقتها به خودم میگم: هرچقدر دلت میخواد سخت بگیر زندگی! هرچقدر دوست داری اذیّت کن دنیا! من یکی رو دارم که میاد و همه این سختیها و اذیّت ها رو تموم میکنه، یکی که آرامش و دوستی رو همه جا جاری میکنه، فقط ایکاش تا اونروز من باشم و ببینم روی ماهش رو.'........ دوستت دارم دوست خوب و عزيزم
مامان اهورا (نرگس)
16 دی 92 10:18
چه دعایی کنمت بهتر از این: خنده ات از ته دل، گریه ات از سر شوق، روزگارت همه شاد، سفره ات رنگارنگ و تنت سالم و شاد که بخندی همه عمر، یاد من هم که نبودی حرفی نیست!
مامان لي لي
18 دی 92 1:58
ﺭﻓﯿﻖ!......ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻓﺴﺦ ﺷﺪ........ﺩﺭ ﻗﺒﺎﻝ ﺩﻧﯿﺎ...ﯾﮏ ﺗﺎﺭ ﻣﻮﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻨﺪ ........ﻧﺪﺍﺩﻡ....... تا أبد تو قلب لي لي موندگاري
مامان نرگس
پاسخ
عزیزمممممممممممممم دوست دارم
میم مثه محیا
18 دی 92 15:31
آفرین ب مامان با سلیقه واقعا وسایلش قشنگن
مامان نرگس
پاسخ
چشات خوشگل میبینه فاطمه جونم
0OvkeGSuYtc0Y3x2fs6m4PNbJEJnvjJiZwIqYfYdPFvs7cs7kEbR8Lh80oq25vul
19 دی 92 13:29
سلام عزیزم وای خدا وسایل گل دختر خیلی خوشگل و نازن الهی به سلامتی بیاد و از تک تکشون استفاده کنه خیلی مراقب خودت باش دعا واسه ما فراموش نشه
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم... چشم حتما ولی چرا اسم و ادرس وبلاگت اینطوری افتاده...من اصلا نفهمیدم کدوم دوستم اوده بهم سر زده
مهسا مامان نورا
22 دی 92 0:07
جون دل خاله مبارکت باشه بسیار عالی و زیبا دستتون درد نکنه دخملی ما لایق بهتریناست
مامان نرگس
پاسخ
وایی عزیزم...ممنون از مهربونیت
مامان امیر حسین
22 دی 92 18:48
من مامان امیر حسینم نمی دونم چرا این جوری آدرس وبمون اومده
مامان نرگس
پاسخ
مهم اینه که میدونم دوستای مهربونی مثه شما ها دارم.... چند روزه ادرس منم اینطوریه که برا نظر گذاشتن مدام باید پاکش کنم و ادرس خودمو بذارم
مامانی مهربون
16 خرداد 93 13:42
وای نمیدونستم اینقدر سیسمونیش قشنگه