فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

دختر کوچولوی من

یه مادر خوب

1392/8/30 16:49
نویسنده : مامان نرگس
310 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای خوشبخت بودن، مادر بودن کافیست.

     

                

از وقتی این جمله رو شنیدم بارها و بارها تکرارش کردم و به خودم بالیدم که مامان شدم و شاکر

خدای مهربون بودم. همیشه از خدا خواستم به همه کسانیکه منتظر یه نینی نازن یه دونه سالم و

ماهشو  بده. آخه این خوشگلای خونه نعمت های  خیلی بزرگین که ما خیلی راحت برخورد میکنیم

خیلی وقتها یادمون میره خدا چه لطف بزرگی در حق ما داشته...

                                                                                                

 

دخترم، گلکم، من الان خوشبختم، چون تو رو دارم. وقتی احساس میکنم لایق داشتنتم سراپا

شور و شوق میشم و از خدا خواستم که کمکم کنه مادر خوبی باشم و هر کاری میتونم برای رشد

و  تربیت و نگهداریت بکنم. همش از بابایی میپرسم یعنی من مادر خوبی میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

خدایا، هنوز خیلی مونده تا یه انسان خوب باشم و ازت میخوام توی تربیت دخترم کمکم کنی و هرجا لغزیدم و اشتباه کردم دستمو بگیری و راه درست رو نشونم بدی. خدایا دخترمو به خود خودت میسپرم تا توی سختیهای زندگی همراه و توی خوشیهاش کنارش باشی.

خداجون ممنون....به خاطر همه چیز ممنونم

عزیزدلم، نمیدونی چقده از داشتنت خوشحالم.خیلی زیااااااااااااااااااد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مهسا مامان نورا
30 آبان 92 19:04
عزیزم مطمئنم که هستی و میشی یه مادرنمونه خدا کمکت کنه ایشاله یه کو چولو سخته اما شیرینه خدا حفظتون کنهمادر بودن به خود بالیدنم داره
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزم. انشاله خدا نگهدار شما هم باشه و میدونم که هست
مامان لي لي
30 آبان 92 19:30
عزيزم اول از همه مطمئنم مامان نمونه اي ميشي دومم بيا خصوصي💓💓💓
مامان نرگس
پاسخ
چشم عزیزم و مرسی از رمز البته با تاخیر
مامان ستاره
1 آذر 92 1:49
مامان نرگس
پاسخ
وای چقدر عشق
میم مثه محیا
1 آذر 92 22:31
منم خیلی خیلی این جمله رو دوست دارم اولین بارهم از خودت شنیدم عزیزم
میم مثه محیا
1 آذر 92 22:33
محیام هنوز کسالت داره تبش خدارو شکر برطرف شده ولی سرفه هاش هنوزه بدجوری بهم وابسته شده دوروز مرخصی گرفتم ولی فردا صبح باز باید برم سرکار باباش میگه سرکار شاید برات استراحتی باشه آخه تو خونه محیام همش بغلمه....
مامان نرگس
پاسخ
آخی عزیز دلم...من الان اومدم نت بعد 10 روز و مطمئنم محیا جونم دیگه حالش انشاله خوب شده باشه
مامان لي لي
3 آذر 92 6:42
حواســــم را هرکـــجا که پــرت می کـــنم باز کـــنار تـــو می افتد ...
مامان نرگس
پاسخ
همیشه جمله هات قشنگن لی لی جونم
راضیه
3 آذر 92 15:29
ممنون میشم تو این روزا واسه منو همه چشم انتظارها دعا کنین
مامان نرگس
پاسخ
انشاله همه کسانیکه دلشون نینی میخواد خدا یکی سالم و صالحشو بهشون بده.....امین راضیه جون من همیشه به یادتونم.. همیشه
الهام مامان محیا
4 آذر 92 19:21
چه جمله ی قشنگی... بهم انرژی میده اگه اجازه بدی منم تو وبلاگ این جمله رو بنویسم چرا که نشی عزیزم از بهترین مامانها میشه از الان که میبینم راستی کم میای پیشمون ها!!!
مامان نرگس
پاسخ
چرا نشه عزیزم....این که دیگه اجازه نمیخواد خوشحال میشم ببینم از خوندنش ارامش دارین...همه چیز مادر بودن عشقه میام بهت میگم چرا نبودم
nazanin
4 آذر 92 22:59
مطمئنم که یکی از بهترین مادرای دنیا میشی دوستم
مامان نرگس
پاسخ
مرسی نازنین جونیییییییی
مامان لي لي
9 آذر 92 4:24
عاشق پسر خاله ي، کلاه قرمزیم! دیدی رفته بود يك کیک مسموم رو تنهایی خورده بود تا بقیه مریض نشن! 
بهش گفتن: خب چرا ننداختی دور؟گفت خب مورچه ها میخوردن! مريض ميشدن!!به مورچه که نمیشه سرم وصل کرد.اين يعنی آخر معرفت به یاد همه ي رفقای با معرفت كه هيچ وقت از يادمون نميرن و تو با معرفت ترين خواهر مني😘😘😘😘😘
مامان نرگس
پاسخ
لی لی جونم خودت که اینقده ماهی فکر میکنی منم خوبم خواهری...حالا بیا بغلم
مامان فاطمه
9 آذر 92 17:10
سلام مامانی.خوبی؟حال و احوالت چطوره؟دخملی خوبه؟اسم دختر کوچولوت رو به ما نمی گی؟چقدر دیگه مونده تا ما این دخمل بلا رو ببینیم؟من مطمئنم که تو یک مادر خوبــــــی
مامان نرگس
پاسخ
عزیزم بر شما مامام گلم سلام. خداروشکر خوبیم. دخترم هنوز صددر صد اسمش اتنتخاب نشده ولی باباش که میگه... فروزان... فعلا که اسم خانم گل ما فروزانه...اگه عوض نشه
مامان لي لي
10 آذر 92 19:28
عزيزم خداروشكر كه خودت خوب بودي.... دلم برات تنگ شده بود😘😘😘
مامان نرگس
پاسخ
منم همینطور لی لی جونم
راضیه
10 آذر 92 20:41
ان شاالله همیشه شادو سالم باشی و گل خنده همیشه روی لبت
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان لي لي
11 آذر 92 0:06
نرگس جون حالا با اين همه إغراق من چه كنم خواهر😘😘😘😘😘😘😘
مامان نرگس
پاسخ
اولا اغراق نیست و واقعیته.... دوما چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.. الان منو اگه ببینی ..بینی ورم ..لب ورم...خوشگلی هم که فرار کرده رفته
راضیه
11 آذر 92 21:52
مامان لي لي
12 آذر 92 8:27
صحبت ازفاصله نیست!صحبت ازمهرووفاست شايداين فاصله ها،محک عاطفه هاست!
مامان نرگس
پاسخ
بازم مثه همیشه لی لی با نوشته هاش دلمونو شاد میکنه
مامان لي لي
12 آذر 92 11:29
خصوصي🌻🌻🌻🌻🌻
مامان لي لي
14 آذر 92 3:31
__ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣______________________ ♣ ____ ♣ _________________ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ ________________ ♣♣ _________________ ♣♣ __________________ ♣♣ _________________ ♣♣ ♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥
الهام مامان محیا
14 آذر 92 10:54
سلام صبح بخیر نرگس جونم
مامان نرگس
پاسخ
صبح قشنگ شما هم به خیر مامام الهام و صبح دخمل نازنینم محیاجونی
مامان مریم
16 آذر 92 9:34
واقعا همینطوره وقتی مادر باشی خوشبخت ترین آدم روی زمینی حتی اگه همه ی دنیا باهات سرجنگ داشته باشه
مامان نرگس
پاسخ
واقعا تازه فهمیدم احساس مامانم به ما چطوری بوده...خیلی وقتها از خیلی چیزها تعجب میکردم..حالا فهمیدم فقط عشق بوده و بس
مامان کارن
17 آذر 92 9:02
حتما مادر خوبی خواهی بود .مادری که این همه با احساس و شکرگذار باشه مگه میشه خوب نباشه
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم از لطف سرشارت
مامان اهورا (نرگس)
4 دی 92 23:02
قربونت برم الهی...تو برای بچه ات بهترینی...