فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر کوچولوی من

دی ماه..........

1393/10/15 10:09
نویسنده : مامان نرگس
1,745 بازدید
اشتراک گذاری

دی، دی، دی..... تا قبل از اینکه بیای نمیدونستم این ماه هم میشه یکی از ماه های محبوب من. تا حالا 25 ام هر ماه برای من خاطره اومدنت زنده میشد. من روزها رو میشمردم تا 25 ام می اومد و نوری قلبمو روشن میکرد که دخترم یه ماهه دیگه بزرگ شده. حالا داره کم کم اون روز دوست داشتنی میرسه. 25 دی و یکی یه دونه من داره یک ساله میشه.

 

سراپا شوقم... سراپا شورم.... مثه همون روزی که اومدی... مثه روزهای قبلش که منتظرت بودم... پر از احساس ناب مادرانه.

 

تو اومدی تا حس کنم اشک های گرم مادرانه ها رو..... تو اومدی تا درک کنم گذشت و فداکاری رو.... اومدی تا بفهمم دنیا چقدر کوچیکه اگه تو نباشی... تو اومدی تا بشنوم صدای زندگی رو.... تو اومدی تا دنیای من پر بشه از دنیای کودکی تو.

 

کلمه ای پیدا نمیکنم که برات بگم. برات بگم که بهترینی برای قلب مامان. بهت بگم دوست دارم و از داشتنت چقدر خوشحالم.

خوشحالم که تو هستی تا منم مادر باشم.

خوشحالم که هنوزم انگشتای کوچولوتو دور یه انگشت من میپیچی.

خوشحالم که هنوزم آغوش من برات امن ترین جای دنیاست.

خوشحالم روزانه های منو یه رنگ دیگه ای دادی.

خوشحالم که تو هستی.............

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان مینای آرتین
15 دی 93 10:39
وااااااااااااااای خوشگل خاله خیلی دلم واست تنگ شده بود... پس چرا من این عکسهای خوشگلت ندیدم یعنی چی؟؟؟؟
مامان نرگس
پاسخ
واااااااااااااای این پستتو چرا گذاشتم هنوز ناقصه برم کامل کنم که آبروم رفت
مامان کارن( رزیتا )
15 دی 93 11:23
خدا این فرشته ی کوچولوتو برات نگهداره
آیداکوچولو
15 دی 93 15:38
خدای بزرگ ومهربون عاشقانه های خاله نرگس وفروزان جونمو همیشگی کن
خدیجه
16 دی 93 8:59
الهی من فدای خوشگلی ونازیت بشم داری بزرگ میشی انشاا... جشن 1000سالگیت تولدت چهاررقمی بشه بدون عزیزمی همیشه
setareh
17 دی 93 0:17
عزیز دلم پیشاپیش تولدت مبارک نرگس جونم خواهر مهربونم انشاالله همیشه خوشبخت و شاد و سعادتمند باشید در کنار دختر گلتون و این دخمل طلا عروس بشه ... خوشبخت عالم بشه ..
مامان مینای آرتین
17 دی 93 10:45
پیشاپیش تولدت مبارک خانم کوچولوی یکساله...120 ساله بشی عزیزم
مامانی
20 دی 93 23:50
سلام وبتون خلی قشنگه خدا دختر خانومه نازتون و براتون ببخشه به منم سر بزنید خوشحال میشم