فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

دختر کوچولوی من

فروزان و طبیعت پاییزی و برفی

1393/10/8 1:04
نویسنده : مامان نرگس
575 بازدید
اشتراک گذاری

آواز شب و رقص سایه های پر نور.

می ترسم قدم بگذارم و برگی خشکیده را له کنم.

شایدی تو از آنجا بگذری و صدای ناله برگ دلت را بلرزاند.

 

( فروزانم این از نوشته های مامانه .... سال 84) همیشه خط آخرشو دوست داشتم و برات نوشتم تا یادگاری بمونه. شاید بازم از نوشته های قدیمی ام بران نوشتم....شاید چشمک.

 

فروزان در پارک جنگلی اَلنگ دره گرگان

 

 

 

 

 

 

عاشق کنجکاویهاتمممممممممممبوس.

 

 

 

این مسیر جاده جنگلی توسکستان به سمت گرگانه..... خیلی زیباست

 

 

 

  

از این درخت خیلی خوشش اومده بود. اول با دقت تمام نگاه میکرد. کنجکاویش با اخم بودخنده.  بعدش هم خوشحال...... وقتی برش داشتم بازم تلاش میکرد که منو بزار بالای درخت.

البته باباشم از این درخت خوشش میاد... پدر و دختر خاطره دارن از اینجاچشمک.

توی این مسیر پر درخت اون وقتها هم که فروزانم نبود همین جا توقف میکرد تا چای بخوره...

 

 

 

آقای پدر دارن برف رو به دخملیشون نشون میدنراضی.

 

پسندها (3)

نظرات (11)

مامان کارن(رزیتا)
9 دی 93 10:31
خانوم خانوما رو ببین عسل خانوما رو ببین همیشه به گردش فروزان طلا - چه عکسای نازی بدو بیا بغلم
مامان الی(الهام)
10 دی 93 10:47
واااااااااااااای عززززززیززززم ببین چند وقته ندیدمش چه خوردنی شده.....جیگرتو خاااله همیشه شاد و درخشان ببینمت فروزانم
مامان نرگس
پاسخ
خاله جون کجاااااااا بودی؟؟؟؟؟؟؟ دلمون برات تنگ شده بودممنونم
setareh
10 دی 93 12:19
سلام نرگس جون عزیز و مهربونم ... چقدر دست نوشته هات زیباست نرگس جون هنوزم چیزی مینویسی ؟ راستی منم قبلنا شعر می گفتم ولی از وقتی ازدواج کردم دیگه وقت نکردم ، البته یه دو سه باری نوشتم ولی نه به اندازه اون موقع ها ، خوشحال شدم که وقتی دیدم تو هم ذوق ادبی داری گفتم آفرین مامان خوش طبع و با ذوق ... آخ جون فروزان جیگر دلم برات یه ذره شده بود خاله جونم .. ماشاالله چقدر بزرگ شدی به به خیلی نازی عزیزم .. ماشاالله چه لباسای خوشملی چه منظره های خوشگلی انشاالله همیشه به شادی و گردش عزیزم .. اون درخت هم خیلی خیلی خوشمله و باحاله .. منتظر عکسهای بعدی فروزان جونم هستم
مامان نرگس
پاسخ
سلام ستاره جونم..ممنون عزیزم....منم قدیمها که جوون تر بودم خیلی مینوشتم توی اوج نوجوونی و احساسات بودیم و طبع نوشتنم داشتم ولی الان خیلی کم و به ندرت...... الان بیشتر میرم و اونا رو میخونم.. شاید نوشته هامو برای فروزان بنویسم....حالا ببینم چی میشه..... قربونت عزیزم
آیداکوچولو
10 دی 93 15:28
وای خدای من چه طبیعت بی نظیری! این عکس ها واقعا قشنگن لباستم خیلی خوشگله
مامان مهربون
11 دی 93 18:16
سلام نرگس جون چه عجب با پست های جدید فروزان جون خوبه؟ وای چه قدر نی نی وبلاگ تغیر کرده خیلی بد شده ببینم صفحه ی کاربری هم تغییر کرده ؟ امکانی به نی نی وبلاگ اضافه شده؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم.. خوبی؟ ما خوبیم. دخملیها خوبن؟ قربونت برم مشگل گذاشتن عکس داشتم.... گوشیم مورد دار شده نه صفحه کاربری همونه.... نه هیچ امکاناتی اضافه نشده
مامان مهدیس
12 دی 93 13:26
سلام عزیزم همیشه به گردش چه عکسای قشنگی ازش گرفتی نازی
نرگس مامان کوروش
13 دی 93 16:49
عزیزم.. هم پاییز و هم زمستون. همیشه به گردش باشی خانوم خانوما. می بوسمت عزیزم
مامان ندا
13 دی 93 23:14
عززززززیزززززم..: همیشه به شادی و تفریح.. خوشگل خاله با عکسای نازت کلی دلمو بردی عکسای پست قبل هم فوق العاده بود..میوه ی لذیذ ظرف قربونت بشم..
مامان مینای آرتین
15 دی 93 10:28
جون دلم فروزان خوشگلم... دلم واست تنگ شده بود خاله کجا بودی فدات شم... تو خودت مثل برف سفیدی عزیزدلم... خیلی عکسات قشنگ شده دختر نازم.... وااااااااای چه لباس خوشگلی خانم طلا
مامان نرگس
پاسخ
ممنون خاله ...دل ماهم واست تنگ شده بود..... مرسی که اومدی لباسمو مامانم برام بافته اون وقتیکه توی دلش بودم
nazanin
21 دی 93 10:46
ای جوووونم، بامزززززه عشق خاله، دورش بگردم من، عزیززززززم، هزار تا ببوسش
مامان مهربون
10 بهمن 93 14:19
اینجا رو نگاه کن چه قدر برف اومده .اون عکس هایی که روی برگ ها نشسته خیلی زیبا هستش امیدوارم همیشه سلامت باشه