فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دختر کوچولوی من

و باز هم خداااااااااا

1393/11/12 15:51
نویسنده : مامان نرگس
331 بازدید
اشتراک گذاری

اگر تنهاترین تنها شوم، باز خدا هست،

او جانشین همه نداشته های من است.

 

 

اره دخترم اگه یه روزی، یه جایی، احساس کردی تنهاترین شدی، بدون خدا هست.

اگه یه روزی دیدی هیچ کس و پیدا نمیکنی که حرف دلتو بهش بگی و بشه سنگ صبورت، بدون تنها نیستی و باز هم خدا هست.

خدا و باز هم خدا.........

 

خدا رو توی تموم لحظه هات، توی تاروپود وجودت، توی تموم کارها و آرزوهات جا بده. به طوری که هیچ وقت حس نکنی تنهایی. هیچ وقت حس نکنی دیگه کسی هواتو نداره. خدا مهربونترینه و همیشه حواسش بهت هست. از خدا میخوام خصوصی هواتو داشته باشه.

 

منم هستم. بابا هم هست. خیلیها هستن که دوست دارن و هواتو دارن ولی خدا یه چیز دیگه است. خدا قدرتی داره که هیچ کس نداره. خدا از من مادر هم به تو مهربونتره. خدا میتونه جانشین همه نداشته هات باشه که حتی من و بابا نمیتونیم.

 

دخترم، ایمان میتونه تو رو به اعماق خوبیها ببره و روحت اینقدر مقاوم بشه که بتونه در برابر فرداهای نامعلوم در برابر همه تنهاییها ازت نگهبانی کنه.

 

فقط حواست به قلبت باشه که با کوچکترین صدایی نلرزه. به روحت که از بلندای غرورت نیفته. به دستات که بدونه به کی تکیه کنه و پاهات که بدونه داره کجا قدم میذاره.

پس حواست باشه که قلبتو به غیر خدا ندی.....

 

 

هرکجا ترسیدی........ فقط آهسته بگو من خدا را دارم.

پسندها (3)

نظرات (6)

setareh
12 بهمن 93 23:01
مامان مینای آرتین
12 بهمن 93 23:03
خیلی عاااااااالی، حرف نداری نرگس جون... خدا همیشه یار و یاورت باشه فروزان عزیزم دوست دارم خوشگل خاله
آیداکوچولو
13 بهمن 93 16:16
وخدائی که در این نزدیکیست لای این شب بوها...
setareh
13 بهمن 93 19:01
برو خصوصی
نرگس مامان کوروش
17 بهمن 93 14:52
الهی... خدا پشت و پناهت باشه کوچولوی مهربون...
خدیجه
18 بهمن 93 7:50
خدایا بالـاتریـن خواهش! فاصــله بگـذار میان مـن و هر چه نمی گـذارد بـنـدگی کنـمـ !