فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر کوچولوی من

دختر، مادری!!!!

1393/9/24 1:15
نویسنده : مامان نرگس
1,079 بازدید
اشتراک گذاری

دخترگلم، از داشتنت به خودم میبالم و چقدر خوشحالم که هستی. از اینکه دختری همیشه سر ذوقم....

شاید خواهر نداشتمو در تو جستجو میکنم.... یه هم صحبت آشنا...... اما نه..... من خود دخترم بودنتو دوست دارم.

 

دختر مهربون من که وقتی مامانی از چیزی ناراحته اینقده دورم میچرخی و به زبون خودت حرف میزنی که تا خنده ام رو نبینی نمیخندی.....قربون احساس پاکت برم قشنگم.

 

فرشته زیبای من، ناب ترین لحظه ها واسه من و توئه..... وقتی توی آغوشمی و نگاهت با نگاهم گره میخوره دلم از عشق پاکت میلرزه.. این یه احساس آشناست واسه من.

 

دختر کوچولوی من، وقتی سه تایی دستامون دور هم میپیچه خوشبختی رو نفس میکشم. چقده بودنتونو دوست دارم. من چقده خوشبختم که شما رو دارم.

 

وقتی نگاهمو میبینی بعدش یه لبخند شیرین میزنی دیگه دنیا مال من میشه و همه نداشته هامو فراموش میکنم. یه لبخند کوچولوی تو به همه خوشیهای دنیام می ارزه.

 

عروسکم لحظه های من و تو همیشه پاک میمونه.... لحظه های مادر دختری..... لحظه هایی که هیچ کسی نمیتونه درک کنه. لحظه نیاز من به تو و نیاز تو به من..... چه لحظات عاشقانه ای بین ماست.

 

من عاشقتم. عاشق لحظه های تو رو دیدن. همه لحظه هاتو میشناسم. وقتی یه باریکه نور خورشید که روی دیواره رو میخوای بگیری، یا وقتی چشات دنبال یه مگس میچرخه، منم که میتونم حس کنم کنجکاوی تو رو واسه شناختن دنیای کوچیکت.

 

من عاشقم. عاشق دیدن لحظه های بازی تو...... لحظه های زندگی کودکانه تو...... لحظه های پاک خندیدن تو ..... حتی اشک های دمادم تو.

 

دوست دارم دختر دوست داشتنی من، فروزان من، عشق کوچولوی من.

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان کارن( رزیتا )
25 آذر 93 9:59
زیبا نوشتی مثه همیشه
مامان آیدا
27 آذر 93 15:06
دختر داشتن یعنی لایق رحمت ومهر وعشق پروردگار بودن _____________ عاشقانه هایتان همیشگی عاشقانه هایتان آرام...
مامان مینای آرتین
15 دی 93 10:35
عااااااااااااالی بود نرگس جان... مرحبا