فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر کوچولوی من

اندر احوالات فروزان گلی 11

1393/9/24 1:03
نویسنده : مامان نرگس
511 بازدید
اشتراک گذاری

فروزانم مثه همه کوچولوها با شروع هفت ماهگی، غذای کمکی خوردنو شروع کرد. البته از آخرای شش ماهگی با شروع  ماه رمضون فرنی خورده بود.

 

         حریره بادوم خورون

 

       هفت ماهگی

 

از همون اول با پیش بند مشکل داشت...... کچل  آخرشم ما کوتاه میومدیم.....زبان

 

  

بیشتر آب سیب بهش دادم. البته تابستون آب هندونه رو خیلی دوست داشت. آب هلو و هویج و پرتقال هم چند باری خورده...

 

از بین میوه ها سیب و موز خیلی دوست داره. تابستون کمی هلو و هندونه هم خورده.  از میوه های پاییزی خرمالو و گلابی رو دوست داره. اوایل فصل پرتقال و نارنگی رو نخورد اماااااااا حالا......

 

       11 ماهگی

 

                               

 

 

      8 ماهگی

فروزان پف پفی و صبحونه خورون با زرده تخم بلدرچین......

 

 

  

                

 وقتی فروزان خودش غذا بخوره  ... سکوت   عزیزم.......خنده

 

   

پلو خورون فروزان....

 

     اینم سالاد فروزان آرام

 

 

  بفرمایید مامان!!!

خیلی علاقه داره خودش پلو بخوره....گاهی که سوپ هم بهش میدم براش توی بشقاب پلو میریزم که باهاش سرگرم بشه و من غذاشو بدم.

 

    اینم انگشتهای مامانی!!!!!! آخه فروزان با دست بهتر از قاشق غذا میخورهدلخور.

 

 

    

وقتی یه نون خور اضافه بشه، آخرش همین میشه دیگه قه قهه

 

ماکارونی رو هم خیلی دوست داره گیس گلابتون من...

    

من عاشق خوردنشم...... عشقمه بوس

 

 دوست دارم مامانی بغل

 

و اماااااااااااااا فروزان استخوون خور خندونک

  

استخوون یکی از چیزهاییکه میتونی باهاش فروزانو واسه ده دقیقه یه جا بشونیراضی

 

اینم پماد و داروهای فروزان......


 

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان کارن( رزیتا )
25 آذر 93 10:02
عزززییییززززم قربونت اون غذا خوردنت نوش جونت گلم . چقد من غذا خوردن بچه ها رو دوست دارم با تموم بریز و بپاشاش
مامان کارن( رزیتا )
25 آذر 93 10:03
فروز جونم کارن هم مثه شما پیش بند دوست نداشت و ترجیح میداد با دست بهش غذابدم تا با قاشق
ناشناس
25 آذر 93 11:24
سلام عزیزم خداحفظ کنه نازگلت ماشاا... یه درخواست اگه لطف کنی ازلباس قرمز بافتنی فروزان خانومتون ایستاده عکس بگیری که منم برای خانوم گلم ببافم استینش کلوش؟ چندتا کلاف برده؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم... ممنونم....من نبافتمش این هدیه زندایی فروزانه.. اره استینش کلوشه.. فکر کنم سه تا کلاف کافی باشه...آخه سایز دخترم سه تا کلاف لازم داره توی پست" ده ماهگی فروان چگونه گذشت" عکسش هست...ولی بازم چشم ازش عکس میگیرم براتون میذارم
مامان ندا
25 آذر 93 13:20
سلام عزیزم قربون این دخمل ناز بشم... ایشاا.. همشه سلامت باشی گلم عزیزم دوتا سوال یا نکته میگن مرکبات تا یکسالگی نباید به بچه داده بشه... تخم بلدرچین مشکلی نداره به نی نی داده بشه.. ممنونم که راهنماییم کنی... راستی رمز همه ی پستای وبلاگ صاینا رو لاتین کردم تشریف بیار ببین باز میشه..
یه مامان
25 آذر 93 17:33
سلام عزیزم ممنونم همه خوبن ممنون که دلت تنگ شده بود نی نی خوبه عطیه خیلی دوسش داره باهاش بازی می کنه راستی 11 ماهگی فروزان مبارک چه قدر زود گذشت اون موقعی که من اومدم به وبلاگ شما فروزان 4 ماهش بود الان دیگه داره میشه 3 سالش فروزان جونو ببوس
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم....ممنونم...چقدر زود گذشت عطیه جون حتما خیلی خوشحاله....مراقب دخملیها و خودت باش...بازم به ما سر بزن خوشحال میشیم فائزه جونو ببوس
آیداکوچولو
26 آذر 93 20:07
سلام دوست نازم 11 ماهگیت مبارک نوش جونت خوراکی های خوشمزه
مامان الی(الهام)
10 دی 93 10:51
ماشااااله به شکموی خودم
مامان مینای آرتین
15 دی 93 10:36
ای جانم نون خور کوچولو ولی نونی که میخوری اندازه خودته خوشگلم... امیدوارم همیشه سلامت باشی و از هیچ دارویی استفاده نکنی نازنین خاله