فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر کوچولوی من

اندر احوالات فروزان گلی 10

1393/8/29 13:24
نویسنده : مامان نرگس
596 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مامان هوس کنه فروزانو اینطوری ببینه!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

فروزان از خنده ما و جای جدیدش متحیره و تکون نمیخوره!!

 

تلاش فروزان برای بیرون اومدن

 

داره موفق میشه.....

 

 

 

      

بلههههههههههههههه اومد بیرونخنده

 

یادش به خیر اونقده کوچولو بودی که دوتای تو هم توی کیسه خوابت جا میشد ولی حالا با زحمت زیپ کیسه رو بستیم.....

پسندها (8)

نظرات (16)

ستاره
29 آبان 93 13:35
سلام بر مامان شیطون آخه چرا دخملی ما رو اذیت میکنی الهی من فداش بشم
مامان نرگس
پاسخ
سلام بر ستاره مهربون.....همیشه که نمیشه بچه هامارو اذیت کنن..ماهم یه سهمی داریم هاااااااااا
ستاره
29 آبان 93 13:38
نمی دونم چرا بعضی موقع نمیشه رای داد روی میپسندم میزنه قفله باز نیست
مامان نرگس
پاسخ
نمیدونم چراااااااااااااااا...........واسه منم پیش اومده
آیداکوچولو
30 آبان 93 22:19
سلام دوست نازم همه ی اینا یعنی داریم کم کمک بزرگ میشیم ودل مامانامون زود زود تنگ میشه واسه کوچولوتری هامون!
مامان نرگس
پاسخ
سلام آیدا جونم.......اره عزیزم
مامان اهورا (نرگس)
2 آذر 93 16:05
الهی قربونت برم ...چه خانمی شدی گلم...بووووووووووووووووووووووووس
مامان نرگس
پاسخ
خدانکنه خاله مهربونم........ممنون عزیزم
مامان کارن( رزیتا )
3 آذر 93 10:07
کودک آزاری واقعا یاد اون روزا بخیر خیلی زود میگذرن
مامان فاطمه
3 آذر 93 16:51
قربون فروزان گلی که کلی بزرگ شده و خانومی شده برا خودش...دیگه کم کم باید به فکر جهیزیه اش باشی مامانی
خدیجه
5 آذر 93 7:36
نکن این جیگل اذیت نکن شما که دوس داری نی نی داشته باشی بجنب بوس
مامان نرگس
پاسخ
خوب خوشم میاد
nazanin
5 آذر 93 14:18
سلاااااااااااام دوستم، دلم برات ه ذره شده بود، امروز بلاخره موفق شدم وارد نی نی سایت بشم، برات پیام گذاشتم ولی خودم موفق شدم آدرس بلاگت رو پیدا کنم، خوبی؟ فروزان جیگر خاله خوبه، مراقب خودتون باشین، یه عالمه دخملتو ببوس، خودتم از طرف من ببوس،
مامان نرگس
پاسخ
سلاااااااااااااام دوست خوبم.خوبی؟ منم دلم برات یه ذره شده بود. منم نمیتونم وارد شم..... خیلی به فکرتونم....ما خوبیم....قربونت برم عزیزم.....چشمممممممم خودمم میبوسم
مامان مینای آرتین
5 آذر 93 23:27
ماشالله فروزان تپلی... نرگس جون یاد گذشته کردی عزیزم؟ زمان به سرعت باد میگذره و بچه ها اینقدر زود بزرگ میشن که باورمون نمیشه... افسوس دلم میخواد هیچوقت این روزها نگذره
مامان نرگس
پاسخ
اره میناجون.......هم دلم تنگ میشه و هم از اینکه فروزان داره بزرگ میشه خوشحالم......هر روز تازگی داره برامون
مامان راضیه
7 آذر 93 21:50
افسون
8 آذر 93 0:16
سلام عزیزم . ماشالله به این دخمل ناز . خدا حفظش کنه برات . واقعاً چقدر زود بزرگ میشن بچه ها . آدم باید قدر تک تک این لحظاتو بدونه . دخملی رو ببوس .
setareh
11 آذر 93 1:06
همیشه من و با مهربونیات شرمنده میکنی عزیزم ... شما خوبین ؟؟ فروزان جونم خوبه ؟؟/ خواهش میکنم دوست من ممنون ما خوبیم
مامان مینای آرتین
13 آذر 93 22:33
نرگس جون ما خوبیم عزیزم فقط تنها مشکل تنبلی منه
مامان ندا
18 آذر 93 11:38
سلام عزیزم فروزان جونم خوبه؟ عزیزم مشکل ورود به وبلاگ صاینا حل شد؟!! ما منتظرت هستیما...بی خیال ما نشو
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم. ما خوبیم..شما خوبید؟ هنوز نه چیکار کنم فارسی بشه؟؟؟؟ من دیگه نمیدونم
یه مامان
24 آذر 93 19:05
سلام مامان نرگس جون حالت خوبه ؟فروزان خوبه ؟فروزان جون چه قدر بزرگ شده قربونش برم کوچولوی مام بزرگ شده تقریبا 1 ماه و دو هفتشه زودی بزرگ شد ببخشید که 1 ماهی بهت سر نزدم اصلا نمیرسم بهت سر بزنم از دست این فایزه خانم خوش حال شدم که فروزان رو دیدم دلم باسش تنگ شده بود
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم..اومدن فائزه جون مبارک باشه...منم دلم براتون تنگ شده بود..خوبید؟ نینی چطوره؟ عطیه جان خوبه؟ چه خبر از نینی داری؟ اولاش سخته...یادش به خیر ممنون که به یاد ما بودی و بهمون سر زدی....کو چولوی نازتو ببوس