فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دختر کوچولوی من

اندر احوالات فروزان گلی 12

1393/9/26 0:16
نویسنده : مامان نرگس
546 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی یه دختر ناز منتظر اومدن بابایی که با هم برن بیرون و بابا دیر میکنه!!!

 

شاکی از لباس های زمستونی

 

 

 

 

دیگه خسته شده!!

 

خوابش هم که گرفته!!

 

و حالا هم یه سری به اسباب بازیها میزنه...

 

و باز هم.......

قربون دخترم برم که  همچنان منتظره.....

 

و یه خواب شیرین در راه بازگشت از دَدَر

 

پسندها (5)

نظرات (18)

آیداکوچولو
26 آذر 93 20:16
آخی اشکال نداره احتمالا بابائی کارش طول کشیده منم وقتی قراره برم ددد تاب وقرارم از دست میره تا برم منم دددخیلی دوست دارم
یه مامان
26 آذر 93 21:38
آخه چه قدر نازه قربونش برم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
27 آذر 93 9:24
همیشه ب گردش و خوشی فروزان خوشگل خاله چ شیرین لالا کرده
یه مامان
27 آذر 93 11:51
ممنونم که به وبلاگم سر زدی
setareh
27 آذر 93 23:54
سلام نرگس جون خوب و مهربونم ... خوبین عزیزم ؟ ... اخی چقدر این لباس بهش میاد الهی قربونش برم عروسک خوبه گریه نکرد با اون لباس منتظر موند معمولا بچه ها لج میگیرن معلومه دختر خیلی صبوریه فداش بشم عزیزم مواظب خودتون باشید گلم
یه مامان
28 آذر 93 20:28
سلام عکس فایزه رو تو پروفایل گذاشتم اگه دوست داشتین می تونین ببینین
یه مامان
29 آذر 93 15:57
سلام عزیزم اگه خواستی بیا تو وبلاگم عکس های 1 ماهگی و 2 ماهگی و عکس های تو بیمارستان فایزه را گذاشتم فروزانم ببوس
شیوا
30 آذر 93 10:03
عزززییییییزززم. چه خانمی شده این فروزان گلمون. چه لباسای قشنگی. خداحفظش کنه. ببوسش دوستم. یلداتون هم مبارک.
آیداکوچولو
30 آذر 93 16:00
سلام خاله نرگس وفروزان عزیز یلداتون مبارک باشه
مامان کارن(رزیتا)
1 دی 93 10:30
ای جوونم لباس زمستونیات هم که خیلی خوشگلن و خیلی خیلی بهت میان گلم - بابایی دیر نکن دیگه نازدونه منتظره
بـآنـــو
1 دی 93 23:59
جونممممممـ چقدر نازه خدا حفظش کنـ ه
یه مامان
2 دی 93 20:57
سلام نرگس جون مراقب خودت باش یه نفر اومده بود تو وبلاگم و مطالب وبلاگم رو حذف کردش چی کار کنم ؟تازه بهم کلی هم فوحش داد خیلی ناراحت شدم دیگه عمرا وقتمو به خاطر این کارا بگذرونم دیگه همچین کاری نمی کنم شک کردم که یکی بود از دوستام و اومده وبلاگمو حذف کرده البته غیر از شما هااااا چون می گفت منو می شناسی
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم..خوبی؟ واااااااااااااااااااااااااااای چراااااااا خوب؟؟؟؟؟؟؟ مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟ نمدونم واقعااااااا چرا بعضیها این چنین کارهایی میکنن...... نمیتونم هضم کنم آخه چرا این کارو کرده؟ خودتو اذیت نکن عزیزم
مامان مهدیس
3 دی 93 15:13
سلام چه دخمل نازی دارین خدا نگهش داره دوست داشتین به ما هم سر بزنید
setareh
4 دی 93 23:37
سلام عزیزم مجبور شدم رمز وبمو عوض کنم تو خصوصی برات گذاشتم
setareh
7 دی 93 12:22
برو خصوصی گلم
نرگس مامان کوروش
7 دی 93 15:47
عزیزم. نازی. چه خوشگل خوابیده. خدا حفظش کنه. می بوسمت خاله جون
یه مامان
7 دی 93 18:10
سلام باشه خودمو اذیت نمی کنم چمیدونم مردم آزارن دیگه
مامان نرگس
پاسخ
سلام خانمی....خوبی؟ دخملیها خوبن؟ آره درستششششششش اینه...... خودتو اذیت نکن..... خاطراتتو توی یه دفتر بنویس و عکسهاتم طبق ماه تولدشون طبقه بندی کن..... این طوری هم اذیت نمیشی . هم خاطراتت حفظ میشه
مامان مهدیس
8 دی 93 11:37
سلام عزیزم من با افتخار شما رو لینک کردم
مامان نرگس
پاسخ
سلام ما هم همینطور