فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دختر کوچولوی من

آش دندونی فروزان دو دندون

1393/9/25 0:14
نویسنده : مامان نرگس
893 بازدید
اشتراک گذاری

توی یه روز سرد پاییزی آش دندونی فروان گلی رو پختیم.

به خاطر ایام محرم و صفر براش جشن خاصی نگرفتیم. یه مهمونی ساده با حضور تقریبی خانواده مامان و بابایی.

 

فروزان گلی داره کمک میکنهچشمک

 

 

  دستت درد نکنه دخترم...دیگه بسه کمک مامانی دلخور

 

تا غروب همه چیز عالی بود و من به راحتی به کارام رسیدم.

امااااااااااااااااااااااااااا باز هم فروزان وقت مهمونی بیقراری میکرد چه بیقرارییییییییییگریه

نمیدونم چرا غروب بعد بیدار شدن گریه میکرد و از من جدا نمیشد اصلاااااااااااااااااااا تحت هیچ شرایطیکچل حتی با اومدن مهمونا وضع بدتر هم شد.

 نیم ساعتی من و بابایی بردیمش بیرون با ماشین دور بزنیم که شاید بخوابه و آروم بشه ولی نشد. فکر کن مهمون داشته باشی و توی خیابون بچرخی. حالا خوبه مهمونامون غریبه نبودن. خلاصه دو ساعتی اذیت کرد و بعدش بهتر شد. خوب نشد ولی بهتر شد.... ما که از مهمونی هیچی نفهمیدیمغمگین

 

الویه های دندونیخوشمزه

           

 

                           

 

این عکس از آش دندونی رو هم روز بعدش گرفتم. اون شب که عکس خوبی نگرفتم.

 

 

ببینید فروزان با آش دندونی چه کرده!!!!!!! خوبه قرار نبوده کسی به غیر خودمون بخوردشخندونک

   همیشه کاراش با یه انگشت آغاز میشه!

 

 

  واااااااااااای خداااااااا

 

  فروزان !!!!!! سوت

 

  نمیدونم بخندم یا........کچل

 

بلهههههههههههه بعد گریه های دیشب یه همچین خوشحالیی عالیه دلخور. منم بودم به کارام میخندیدم

 

و اما مهمونای عزیز فروزان جونی....

فروزان و دختر عموی خوشگلش تینا جونی

 

فروزان و دختر عموی نازنازیش طهورا جونی

 

فروزان و پسرعموی عزیزش عماد آقا

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (9)

مامان کارن( رزیتا )
26 آذر 93 8:15
دستت درد نکنه مامانی که برادخترمون جشن دندونی گرفتی - الویه ها و آش خیلی خوشگل شدن خسته نباشی فروزان گلی که به مامان کمک کردی با بی قراریات
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم رزیتا جون...... میبینی فروزان چقده کمکم کرده
مامان کارن( رزیتا )
26 آذر 93 8:15
چه مهمونای نازی مثه خودت عسلم
مامان کارن( رزیتا )
26 آذر 93 8:18
مرواریدای خوشگلت مبارک عزیزم
آیداکوچولو
26 آذر 93 20:14
عجب خاله نرگس باسلیقه ای دارم من جشن دندونیت مبارک باشه عسل خانوم
یه مامان
26 آذر 93 21:41
راستی نرگس جون می گم که شما توی مسابقه ی نی نی وبلاگ شرکت می کنین ؟گفتم الکی به عطیه بگم یه وبلاگ بزنه توشو خالی بذاره بعدشم تو مسابقه شرکت کنم به نظرت خوبه ؟ باید اون آخراشم بزنم که وبلاگم حذف نشه
یه مامان
26 آذر 93 21:42
اینم وبلاگی هستش که عطیه زده بهش گفتم مطلب نذار گذاشت
یه مامان
2 دی 93 13:43
سلام عزیزم خواستم بگم که این قاب ها رو از کجا آوردی من هر سایتی که میرم این قاب های دوتایی رو پیدا نمی کنم میشه آدرس سایتو بهم بدی ؟ممنون می شم
مامان نرگس
پاسخ
http://www.scrapee.net/en خواهش میکنم
مامان الی(الهام)
10 دی 93 10:50
مبارکه خااااله جنم ایشااالله چرخشون به دهنت بچرخه واااای چه حااالی میکنه با آش دندونی
مامان مینای آرتین
15 دی 93 10:34
مبارک مبارک... دست گلت درد نکنه نرگس جون... بچه ها انگار به مهمون حساسیت دارن وقتی باید آبرو داری کنن... بدتر آبروریزی میکنن... فدای دختر خوشگل نازم بشم. نرگس جون نمیدونم چرا برای من خیلی وقته وب شما آپ نمیشد فکر کرده بودم مطلب جدید نذاشتی تا اینکه امروز دیدم ای دل غافل این همه عکسهای خوشگل از دختر نازم و پست های قشنگ نرگس جون اونوقت من هیچکدوم ندیدم ببخشید دیگه تقصیر نت نه من دختر نازم از طرف خاله اش ببوس
مامان نرگس
پاسخ
مرسی مینا جان که به ما سر زدی.... خواهش میکنم اره دیدم چند وقته نیستی بگووووو تقصیر نته بین ما فاصله انداخته جدای از شوخی آره واسه منم پیش اومده.....