فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر کوچولوی من

برام بمون همیشه

1393/8/20 10:18
نویسنده : مامان نرگس
843 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک من، نازکتر از برگ گلم، بدون همه زندگی مایی

کوچکترین پژمردگی تو ما رو داغون میکنه

بدون تو نفس کشیدن معنا نداره

بدون تو شب و روزمون فرقی نداره

بدون تو نه هوا میخوایم و نه قطره آبی و ذره نانی

بدون تو هیچیم

پس تا همیشه برای ما بمون.

 

 

دخترم دیشب میدونی چی شد. اتفاقی که شاید بارها واسه تو و ما بیفته و بارها دلمون بلرزه. یه اتفاق ظاهرا ساده ولی وقتی به اعماقش نگاه کنی وجودتو می لرزونه.

 

موقع شام بود و منم داشتم سفره رو میچیدم که طبق معمول همیشه شما شروع کردی به پذیرایی از خودت با نان.  یهوووووووووو دیدم یه چیزی گیر کرده تو گلوت. فکر کنم یه تیکه نان بود  آخه چیز دیگه ای دم دستت نبود. بابا همیشه این جور وقتها هول میشه و به غیر از سرزنش خودش و نگرانی کاری دیگه نمیکنه. دور سفره و ما میچرخید. من با انگشتم خواستم از گلوت بیرونش بکشم که نشد. فقط سرازیرت کردم و پشتتو میزدم و زیر لبم باز هم خدا ..............

 

بابا بعدش خیلی ناراحت بود. من بعد ماه ها اشک رو توی پهنای صورتش دیدم. حرفی نزد ولی میدونم به این فکر می کرد که " اگه تو نباشی.........".  آره دخترکم اگه تو نباشی ما هم نیستیم و خدای نکرده اگه اتفاقی برات بیفته نمیتونیم هیچ وقت خودمونو ببخشیم. توی سکوت، اشک ما فقط عشق ما رو به دخترمون نشون میداد و بس.

 

خدایا من تواناییم خیلی کمه. خیلی ناتوان تر از اون چیزیم که حتی فکرشو بکنم. دختر کوچولوی منو در پناه خودت نگهدار.

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هنرهای دست ساز چیکچی
21 آبان 93 8:23
عزیزم
مامان مینای آرتین
21 آبان 93 14:43
نرگس جون بمیرم برات میدونم چه حال بدی داشتی همه ما این حال بد رو تا وقتی بچه هامون به سلامت بزرگ بشن داریم. به قول مامانم میگه اگر هم بمیرم (خدایی نکرده) توی قبرم بازم نگرانتم. واقعا همینطوره الان حرف مامانم میفهمم. عزیزدلم آرزو میکنم فروازان گلی و همه بچه ها همیشه سالم و سلامت باشن
مامان نرگس
پاسخ
خدا نکنه مینا جان............ واقعا نگهداری از بچه ها سخته هرچقدر هم راقب باشی بازم یه جاهایی نمیشه....فقط خدا میتونه نگهدار کوچولوها باشه انشاله که مادرها همیشه زنده باشند که دلگرمی خوبی برای ما هستند
setareh
21 آبان 93 22:43
الهی من فداش بشم انشاالله که دیگه هیچ وقت همچین چیزی پیش نیاد خیلی ناراحت شدم ... خدا رو شکر که به خیر گذشت عزیزم ... حتما همیشه اسپند دودش کن و چهار قل رو براش بخون البته خدایی ناکرده قصد دخالت ندارم ها فقط و فقط از روی دوست داشتن گفتم ... ... الهی که همیشه چشم بد ازش دور باشه .... وقعا اون لحظه خیلی سخته میفهمم آدم دست و پاشو گم میکنه نمیدونه چی باید بکنه الهی همیشه سلامت باشه و خداوند حافظ و نگهدارش
مامان نرگس
پاسخ
قربونت برم ستاره جون...این حرفها چیه عزیزم. میدونم که مهربونی و لطفت زیاده .... ممنون که به فکر فروزان هم هستی....خدا با مهربونیش همه نینیها رو حفظ کنه
مامان آیدا
22 آبان 93 12:17
سلام دوست عزیزم فروزان گلم خداروشکر که فرشته ی نگهبانت مثل همیشه مراقبت بوده بیشترمواظب خودت باش وکمتر به خاله دلهره بده آفرین
مامان نرگس
پاسخ
سلام آیدای عزیزم...واقعا خداروشکر فدات بشم خاله جونم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
23 آبان 93 21:35
خدار شکر بخیر گذشت هرچقدر مراقب این کوچولوها باشیم بازم کمه،فقط خدا میتونه اونا رو در پناه خدش حفظ کنه انشالله همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه
مامان نرگس
پاسخ
آره فاطمه جان خداروشکر اره فقط خدا میتونه و ما خیلی ناتوانیم.....قربون مهربونیت برم من
مامان کارن( رزیتا )
25 آبان 93 11:16
الهی چه حالی داشتید اون لحظه نرگس جون- خدا رو شکر که به خیر گذشته -خداخودش نگهداره این فرشته ی کوچولومونه
مامان نرگس
پاسخ
واقعا سخت بود...تصور از دست دادنش...نه ......حتی نمیتونم حرفشو بزنم تصور کنم.....خیلی سخته
مامان زینب
25 آبان 93 16:42
آخی عزیزم می دونم چقدر ترسیدید امیر هنوز هم گاهی ما را می ترسونه فقط این جور مواقع باید به جای ترسیدن سریع به بچه کمک کرد ایشالا که دیگه هیچ وقت پیش نیاد .