فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دختر کوچولوی من

12 ماهگی گیس گلابتونم

1393/11/4 16:38
نویسنده : مامان نرگس
532 بازدید
اشتراک گذاری

 

قلبونت برم موش موشی من!!!

 

 

قربون نشستن قشنگت، قشنگم!!!

 

 

این دمپایی یه داستان کوتاه داره!!!

گرگان که بودیم رفتیم بازار... از جلو مغازه کفش فروشی رد میشدیم و من کفشها رو به فروزان نشون دادم تا سرگرم بشه و فروزان گلی زوم کرد روی این دمپایی... منم گفتم هنوز که راه نیفتاده و اینکه این به پسرونه بیشتر میاد تا دخترونه، ولش کن براش بعدا میخرم. از اونجا که دور شدیم دیدم هنوز فروزان دمپایی رو نگاه میکنه.... چشم از اون برنمیداره. دلم نیومد و برگشتیم و مامانم براش  دمپایی رو خرید.....

 

عزیزم حالت انگشتهاشو ببین!!!

 

کارتن سواری که آخرش شد خونه بازی فروزان!!!

 

           

 

هوای سرد زمستون و زمان کمی که فروزان میتونه بره دم در هال!!!

و چقده ذوق میکنه وقتی در هال براش باز میشه....

   

 

 روزی که سومین دندون فروزان جوونه زد و فروزان کباب خور شده !! خودمونو به کباب سرای درباری دعوت کردیمراضی

 

اولین روزی که فروزان از روی تخت پایین اومد..... شوق و ترس با هم قاطی شده!!!!

 

دخترعموهای نانازی.......بوس

 

 

دست به نای نای فروزانم که حرف نداره!!!آرام

 

دختر کدبانوی من!!

 

فرزوان بعد یه حموم، توی یه روز سرد زمستون

 

تنها جاییکه دست فروزان میرسه برای روشن و خاموش کردن لامپ اتاق!!!

 

اینو بدونید من نینی نیستم            دیگه رو پاهام محکم وامیستم

 

دختر به این خوش تیپی کسی دیده تا حالا ؟؟چشمک

 

 

عاشق برق چشاتم......... همیشه شاد باشی عسلم

 

 

پسندها (4)

نظرات (13)

آیداکوچولو
4 بهمن 93 18:35
سلام فروزان جونیم خوبی؟ مبارک دنونای نازت ودمپائی های قشنگت باشه امیدوارم هر چه زودتر راه بیفتی وحسابی باهاشون راه بری کارتون بازی هم مثل اینکه حسابی با حال وبامزه باشهلباس زنبوریتم خیلی خوشمله وامیدوارم با دختر عموت دوستای خیلی خوبی باشید واسه همکمک کردن به خاله هم خیلی آفرین داشتاز هواسسرررد هم نگو که نمی زاره بریم ددری منم خیلی ددری دوست دارم ولی خوب زیاد نمیشه آخه سرده هواناقلا خانوم خوب خوشمل نا نای میکنی آآآودر آخر خدا واسه هم حفظتون کنه فروزان جونمی وخاله نرگس مهربون
مامان نرگس
پاسخ
سلام آیدا جونم....ممنونم دوست خوبم داریم هر دومون بزرگ بزرگ میشیم آیدا جونم..... من دوست ندارم راه برم ولی همه بهم میگن تنبلم که راه نمیرم....خوب زوده هنوز منم ددر میخوام ولی خیلی منو بیرون نمیبرن
آیداکوچولو
4 بهمن 93 18:37
یه چیزی یادم رفت کباب نوش جونت باشه
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مینای آرتین
4 بهمن 93 23:08
دندوناش ببین چه نازه... دخمل به این خوشگلی ندیدیم مامان نرگس جون... تو گلی، نازی، عسلی عزیزم... همه عکسهات خوشگلن خانم طلابوووووس برای فروزان خوشگلم
مامان نرگس
پاسخ
مرسی خاله جونم ولی نذاشتم یه عکس خوب از دندونام بگیره مامانی یه بوس گنده واسه خاله مهربونم
مامان ندا
5 بهمن 93 9:31
عزیزدلم عکسات خییلی ناز بودن...بااون دندونای خوشگلت وقتی میخندی کلللللی دلمو بردی خوشگل خاله میدویی از در میری بیرون سرمانخوری عزیززززم.. راستی وایستادنت مبااااارک
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله ندا جون نه خاله نگران نباش وقتی هوا آفتابیه مامان میذاره برم بیرون
setareh
6 بهمن 93 14:29
سلام نرگس جون مهربون اخی دندونات مبارکه عزیزم خیلی مواظب این مرواریدای خوشگلت باش ... چه عکسای نازو خوشگلی ماشاالله .. به به چه دخمل آروم و ساکت و حرف گوش کنی آفرین به این دخمل خوب که به مامانش کمک میکنه فدای اون پپاک کردنت بشم من عزیزم . دمپایی های خوشگلت هم مبارکه عزیزم .. مرحبا به این همه پیشرفت های تو جیگر نرگس جون از قول من فروزانم رو ببوس
مامان نرگس
پاسخ
سلام ستاره مهربون ممنونم خاله جون....... یه بوس گنده واسه خاله گلم
nazanin
7 بهمن 93 14:02
عشق منه، خیلیییییییییییییییییییی عکسای قشنگی بود نرگس جون، ای ول به تو مادر با سلیقه و با حوصله، بوس بوس برای شما مادر و دختر نمونه
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم نازنیم جونم واااااااااااای عزیزم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
9 بهمن 93 8:31
ااااای جااااااااااان دلم چقده تو شیرینی فروزان گلی نگران نباش ایشالا ب همین زودی روی پاهای خوشگل و کوچولوی خودت راه میری و خرابکاریات بیشتر و متنوعتر میشه
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم فاطمه جان واقعاااااااااااااااااااااااااااا با پیشرفت بچه ها توی راه رفتن پیشرفتشونم توی خرابکاری بیشتر میشه
مامان مهربون
9 بهمن 93 15:02
سلام عزیزم حالتون خوبه؟ فروزان خوبه ؟ تولدت مبارک فروزان خانم ببخشید بازم یکم دیر بهتون سر زدم آخه مگه این نی نی 3 ماه ما می ذاره قالب وبلاگتونم که عوضش کردین قالب جدیدتونم قشنگ هستش چه قدر زود گذشت و فروازن 1 سالش شد اون موقعی که من به این وبلاگ اومده بودم فروزان 4 یا 5 ماهش بود الان خیلی بزرگ شده نی نی ما هم شده سه ماهش قربونش برم راستی فروزان چه قدر تو کل روز می خوابید وقتی 3 ماهش بود؟ این که خیلی کم می خوابه همش بیداره مثلا چه قدر تو روز شیر می خورد شیر خوردنش منظم بود ؟ این خیلی شیر خوردنش بده فروزان جونو از طرف من ببوس
مامان نرگس
پاسخ
سلام مامانی..خوبین؟ دخملیها خوبن؟ ما هم خوبیم عزیزم. خوشحالم بازم به ما سر زدین عزیززززززززم قلبونش برم...اره دیگه بچه ها بزرگتر بشن بهتر میشه کارای متفرقه انجام داد مرسییییییییی خاله........... فروزان وقتی سه ماهه بود شبها نمیخوابید تا 4 یا 5 حتی گاهی تا وقتی باباش میرفت سر کار بیدار بودیم خیلی تجربه خوبی نبود..... بعدش تا 12 یا 1 هم میخوابید.....تقریبا 2 یا سه ساعت یه بار میخوابید. اگه منم کنارش بودم بیشتر میخوابید در غیر اینصورت کمتر ولی تا 1.5 ساعت به طور میانگین میخوابید شیر هم که وقت بیدار شدن و خوابیدن هم میخورد....راضی بودم
مامان مهربون
9 بهمن 93 15:04
راستی دندونای نو هم مبارک چند تا دندون در اورده ؟
مامان نرگس
پاسخ
6 تا که 4 تاش قشنگ دراومده و 2 تاش جوونه زده
مامان مهربون
10 بهمن 93 14:12
سلام از جواباتون ممنونم .بله ما هم خوبیم ممنونم. شما کی به فروزان غذا دادین ؟ شیرتون خوب بود3تا 4ماهگی فروزان؟من که خیلی شیرم کمه به نظرتون غذا زود بدم یا 6 ماهگی ؟ ازتون ممنون میشم بگین .
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...خواهش میکنم من اخرای 6 ماهگی یه کم فرنی بهش دادم یعنی شاید یک یا دو قاشق.خودم سعی میکردم بهش ندم ولی بقیه گاهی یه چیز کم در حد مزه کردن بهش میدادن که من راضی نبودم..... میشه گفت از همون ابتدای 7 ماهگی بهش غذا دادم اره خوب بود....یعنی حتما خوب بوده دیگه چون فروزان فقط شیر خودمو میخوردو رشد با توجه به نمودار خوب بود شما از کجا مطمئنی شیرت کمه؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه فائزه گرسنه است و سیر نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظر من حداقل تا 5 ماهگیش صبر کن چون بازم حرف اول تا یک سالگی شیر مادره..... به نظر من با پزشکش مشورت کن تا اوالا مطمئن شی شیرت کمه و بعد برو سراغ غذا.
مامان مهربون
10 بهمن 93 16:56
سلام ببخشید من اینقدر از شما سوال می کنم خواستم بگم که فروزان چند ماهگی عروسکشو خودش می گرفت یا اگه دست یکی عروسکشو میدید دستشو دراز می کرد تا بگیره؟چند ماهگی دندون در آورد؟راستش نمی دونم شیر من کمه یا نه آخه این نی نی ما هر وقت که می خوابه فقط ده دقیقه تا نیم ساعت می خوابه و بعدش بلند میشه تا شیر بخوره اگرم بهش ندی گریه می کنه و آروم نمیشه وقتی بخوایم آرومش هم کنیم پستانک نمی خوره به نظرت چی کار کنم ؟خودمم نمی تونم بخوابم
مامان نرگس
پاسخ
سلام دوباره....نه عزیزم این چه حرفیه........ از همون سه چهار ماهگی عروسکاشو میگرفت دستش یعنی دیگه میتونست اجسامو نگه داره..... به یه عروسک لیموییش علاقه داشت.... ولی تازه از دو سه ماه قبل اگه دست یکی عروسک میدید میخواست همونو فروزان دقیقا نه ماه و نه روزه بود دندون دراورد نه عزیزم شیرت کم نیست..بچه ها به قدر کافی نمیخورن...همه بچه ها همینن چند مرتبه بیدار میشن و میخورن فروزان هنوزم که هنوزه وقتی میخوابه تا زمانیکه بیدار شه چندمرتبه بیدار میشه وشیر میخوره..این دلیل به کمی شیر نیست. وقتی دیگه خوابید میبینی که هنوزم ازش با فشار شیر میچکه..امتحان کن حتی فروزان شبها هم چند بار بیدار میشه شیر بخوره تا ششیر که شد دیگه تا 4 یا 5 ساعتی میخوابه البته الان نه توی 3یا 4 ماهگشی که مدام بیدار میشد.... فروزانم پستونک نمیگرفت..کاریشم نمیشه کنی...البته من ناراحت نبودم که پستونک نمیگیره چون خیلی دوست نداشتم و موافق پستونک نیستم عزیزم کاریش نمیشه کرد یا من نمیدونم چیکار کنی چون هنوز بچه ها اینقده کوچیکن که باید خودتو با اونا وفق بدی.... خواب و شیر خوردنشون رو نمیشه زمان بند کرد البته با بزرگ شدن دیگه ریتم خودشو پیدا میکنه ولی الان توی این سن 3 یا 4 ماهگی اصلا نمیشه چیزی گفت امیدوارم جواب خوبی داده باشم شب خوش
مامان مهربون
12 بهمن 93 17:42
سلام واقا بابت جواباتون ازتون خیلی ممنونم
مامان نرگس
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان کارن( رزیتا )
20 بهمن 93 10:32
ای جون دلم از دیدن تک تک عکسات لذت بردم بخدا الهی همیشه شاد و خندون باشین
مامان نرگس
پاسخ
قربونت برم خاله مهربونم