فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دختر کوچولوی من

جشن تولد یک سالگی دخملی

1393/10/30 0:56
نویسنده : مامان نرگس
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

فروزان جونم، اولین جشن تولدت سراپا شور بودم. شوق کنار تو بودن همه وجودمو پر کرده بود. یادآوری لحظه های شاد تو رو داشتن برام بهترین لحظه هارو میساخت.

 

امسال نمیخواستم برات جشن مفصلی بگیرم آخه میترسیدم دوباره مثه شب آش دندونیت گریه کنی و حسابی اذیت شیم. اما با اومدن آقاجون اینا از گرگان تصمیم گرفتیم یه جشن کوچولو برات بگیریم و باباجی و ننی رو هم دعوت کردیم. دایی جون و عموجون شونم اومدن. خلاصه برات یه جشن کوچولو موچولو گرفتیم.

 

این کاغذهای رنگی که میبینی از روی پشت بوم خونه قبلی مامانم اینا پیدا کردم. خیلی قدیمیه. ما قبلا بهش میگفتیم " شِرشِره". روی یه کدومش قیمت داشت 60 تومان!!!! منم تصمیم گرفتم همین شرشره های رنگی که یادآور بچگیهامون بود رو برای تزیین استفاده کنم. یادش به خیر.......

 

وقتی برات وصل کردم کلی ذوق میکردی و خوشت اومده بود...

 

   عزیزم بغل

 

 

همش میگفتی منو بذار روی صندلی....اینطوری کمک کردی!!

 

بابایی برات بادکنک گرفته بود... خیلی شاد بودی از این همه تغییرات رنگی.....


  

اینجا سوار شدی روی بادکنک و ترکید. اینقده ترسیدی و گریه کردی......

 

 

 

وامااااااااااااااا شب تولد.............

 

قسمت خوشمزه تولدخوشمزه

 

اینم فروزان گلی و کیک کوچولوش.....

 

اول باید فروزان تست میکرد!!

 

 

 

عاشق این حرکات قشنگتم بوس

 

 

      موقع فوت کردن شمع میگفتی" پوف پوف"....

                                                 

 

حالا نای نای......تشویق

 

                    

 

شب خوبی بود... سراپا شادی و شور. انشاله سالیان سال زنده باشی و هر سال شادتر از سال گذشته برات جشن بگیریم عروسک قشنگ من.

فروزان کیک خومزه خورده.

 

اینم هدیه های قشنگ فروزان جونی. اسباب بازی و هدایای نقدی....... ممنونیم از همگیمحبت

 

 

این عکس رو هم ساعت 12 و 15 دقیقه نیمه شب گرفتم یا همون 15 دقیقه بامداد. زمانیکه فروزان یک ساله شدهجشن

 

 

وبلاگ فروزان توی روز تولدش...

 

فروزان توی متولدین دختر امروز...... ولی نمیدونم چرا عکس قبلیتو گذاشته!!!

 

 

تولدت مبارک دختر کوچولوی من بوس. دوست دارم عروسکم.....

 

 

پسندها (4)

نظرات (9)

خدیجه
1 بهمن 93 7:39
انشاا.. جشن تولد صدسالگی زنده باشی نازگلک
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم عزیز دلم
setareh
1 بهمن 93 13:37
وای چه عکسای خوشگلی تولدت مبارک عزیز دلم .. تولد تولد تولدت مبارک هر چی عکساش و نگاه میکنم سیر نمیشم بس که ماه و خوشگله .. کیک هم خیلی خوشگل بود نوش جونتون عزیزم .. انشاالله که عروس بشه کیک عروسی بخرین دعا میکنم که همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشه عزیز دلم .. اون شرشره ها رو یادمه واقعا یادش بخیر ..
مامان نرگس
پاسخ
مرسی خاله ستاره انشاله تولد نینی ناز خودت
آیداکوچولو
1 بهمن 93 15:54
سلام فروزان جونم جشن تولد پر از رنگ وشادیت مبارک باشه امیدوارم سالیان سال خاله نرگس برات جشن تولدای رنگی رنگی بگیره وهمیشه شاد باشی کادوهای قشنگت هم مباک باشه وکیک هم نوش جونت باشه الهی خوش به حالت که لاک به این خوشگلی زدی به ناخنات مامانی من برام لاک نمی زنه
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم آیدا جون........ خوب مامانیش براش لاک بزن خوب
مامان ندا
1 بهمن 93 16:44
فروزان کوچولوی خاله برات آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم عززززیزم ایشاا..تولد ۱۲۰ سالگیت
مامان مینای آرتین
3 بهمن 93 22:30
تولد تولد تولدت مبارک فروزان گلی... عزیزم با همه وجودم آرزو میکنم سالهای طولانی عمرت سرشار از برکت و حضور خدای مهربون باشه و هر لحظه از عمرت شاد و تندرست در کنار پدر و مادر مهربونت بگذرونی. گل خوشگل خاله خیلی دوست دارم انشالله 100 ساله بشی عزیزکم
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
4 بهمن 93 0:08
تولدت مبارک عزیزدل خاله قررربون خنده های شیرینت،چقدر زمان سریع میگذره...فروزان گلی ک اینهمه منتظر ب دنیا اومدنش بودیم یه ساله شده الهی صد و بیست ساله شی غسلکم
مامان نرگس
پاسخ
مرسی خاله جونی میبینی فاطمه جون یک سال گذشته. فروزان بزرگتر و منم بزرگتر یا همون پیرتر شدم زمان خیلی زودتر از اون چیزی که فکر کنیم میگذره...به امید روزهای خوب برای هممون
nazanin
7 بهمن 93 13:58
این جوووووووونم به این خوشکل خاله، جیگرشو، تولدت بازم مبارک بی نهایت بار مبارک، نرگس جون کلی ببوسش عشقولی رو
مامان کارن( رزیتا )
20 بهمن 93 10:30
ای جووونم عروسکم تولدت مبارک ایشالا100 شی خانوم خانوما
مامان مریم
24 بهمن 93 8:46
واای واقعا باورم نمیشه فروزان ما یک ساله شده ؟! چقد زود گذشت.. خدا بهش سلامتی و روز خوش بده و همیشه سایه ی عشق پدرومادر مهربونش بالای سرش باشه.. نرگس جون شرمنده محبتت میشم که با وجود کم لطفیامون به فکرمون هستی
مامان نرگس
پاسخ
اره مریم جون خیلی زود گذشت خیلی زود.......ممنونم از دعای قشنگت قربونت برم عزیزم..... خواهش میکنم این حرفها چیه!!!