فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

دختر کوچولوی من

عاشورا

1392/8/24 10:29
نویسنده : مامان نرگس
299 بازدید
اشتراک گذاری

 

پیر همه بود اگر چه او کودک بود

صبرش ز غریبی پدر اندک بود

میکرد به نی اشاره میگفت رباب

ای کاش سر نیزه کمی کوچک بود

 

 

 دخترکم، امسال نتونستم خیلی واسه عزاداری بیرون برم . فقط شب عاشورا

رفتم مسجد سر کوچه ولی روز عاشورا رفتیم روستا که هر سال میریم. آخه

همه رفته بودن و منم تنهایی دلم میگرفت. تازه شب قبلش هم همه رفته

بودن خونه خاله که ما نرفتیم، چون بابایی میگفت سرده و صلاح نیست.ناراحت

دیروز رفتم توی امامزاده نشستم وکلی دعا کردم.

دخملی مامان الان یه فرشته معصومی و خدا خیلی هواتو داره. برای هممون

دعا کن.

 

حالا چند تا از عکسهای مراسم دیروز رو میذارم تا دوستانم با مراسم های

اینجا آشنا بشن. البته عکسها از آرشیو سالهای قبلهچشمک

 

این طفلان به خاطر طفل 6 ماه امام حسین (ع) عزاداری میکنن

 

 

اینجا هم به یاد طفلای اسیر شده کربلا.........

 

 

اینجا هم به یاد علمدار کربلا ، علم ها رو حمل میکنن

 

 

و مردم این نخل رو  به یاد نبودن تابوتی برای  امامشون بلند میکنن........

 

 

امیدوارم عزاداری همه قبول باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهسا مامان نورا
24 آبان 92 10:44
لبیک یا حسین عزادریتون در ایام قبول باشه ایشااله
مامان نرگس
پاسخ
ممنون دوست عزیزم.عزاداری شما هم قبول باشه انشاله
میم مثه محیا
25 آبان 92 19:52
قبول باشه عزیزم ایشالا سال دیگه با دخترک گلت شرکت میکنی
مامان نرگس
پاسخ
عزاداری شما هم قبول باشه عزیزم.
مامان لي لي
27 آبان 92 21:08
ممنون از لطفت به من و اوايي خوشحال شدم كه به ما سر زدين مرسي كه ما رو به جمع دوستان خوبتون بردين شمام به دوست جونياي ما پيوستين، عزاداري هاتون هم قبول حق باشه انشالله ، اميدوارم دختر گلت صحيح و سالم به دنيا بياد و سال ديگه در كنار هم به پيشواز سالار شهيدان برين🌸🌸🌸
مامان نرگس
پاسخ
ممنون لی لی جونم... منم خوشحال شدم که پیش ما هم اومدین عزاداری شما هم قبول باشه..
مامان لي لي
28 آبان 92 7:26
ما تو لينك هاتون خودمون و نديديم😭😭😭
مامان نرگس
پاسخ
وااااااااااااای لی لی جون ببخشید.......
مامان لي لي
28 آبان 92 15:58
نردبان دلم شکستہ است میشود براے من کمے دعا کنے یا اگر خدا اجازہ میدھد کمے بہ جاے من خدا خدا کنے راستش دلم مثل یک نماز بین راہ خستہ و شکستہ است میشود براے بیقرارے دلم سفارشے دعا کنے
مامان نرگس
پاسخ
برات از ته دل دعا میکنم که کنار همسر و دختر نازنینت سالیان سال با خوشی و سلامتی زندگی کنی
مامان لي لي
29 آبان 92 2:49
به پاس خوبیهایت هربار كه از ذهنم میگذری لبخند پرمهر خدا را برايت آرزو ميكنم......
مامان نرگس
پاسخ
برای لی لی عزیزم و برای دخملی نازمون
مامان لي لي
29 آبان 92 11:24
عزيزمي انشالله زيبا و سالم و صالح در آغوشت ميگيري ناز دخترتو😘
مامان نرگس
پاسخ
ممنون لی لی جونم
مامان فاطمه
29 آبان 92 11:28
عزاداریتون قبول مامانی.لباسای دخملی هم تو پست قبل خیلی قشنگ بود.مامانی پس کی این دخملیتون به دنیا میاد بابا دلمون آب شد واسه دیدنش.آپیم مامان مهربون
مامان نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم... چشات قشنگ میبینه خانمی
مامان اهورا(نرگس)
29 آبان 92 14:56
قبولت باشه عزیز دلم...
مامان نرگس
پاسخ
ممنون نرگس جونم
مامان اهورا(نرگس)
29 آبان 92 14:57
راستی اسم این روستا چیه و کجاست؟؟؟!!!عزاداری شون خیلی قشنگه!!!
مامان نرگس
پاسخ
روستای مجن از توابع شاهرود توی استان سمنان
مامان اهورا(نرگس)
29 آبان 92 18:32
همه ی نرگسا ماهن به خدا!!!!!!!!!والااااااااااااااااااا
مامان نرگس
پاسخ
گل گفتی نرگس جون چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است...مگه نه
مامان ستاره
3 آذر 92 16:39
سلام . خوبی مامان نرگس . دلم برات تنگ شد کجایی ... دخملت خوبه ... از طرف من نازش کن... مواظب خودت باش
مامان نرگس
پاسخ
منم دلم براتون تنگ شده بود...
مامان ستاره
5 آذر 92 21:58
مامان نرگس
پاسخ
قربونت برم عزیزم چقده ماهی
مامان ستاره
11 آذر 92 2:34
خوبی ... دلم برات تنگ شده .. نی نیت خوبه عزیزم ... دوستت دارم .بوس
مامان نرگس
پاسخ
عزیزم منم دلم برات تنگ شده بود..نینی هم خوبه و حسابی شیطونی میکنه
مامان مریم
16 آذر 92 9:32
شما شاهرودی هستین؟! چه جالب ..من مجن هم اومدم آبشارش معرکه است...خیلی برام خاطره ی قشنگی بود... عزاداریتونم قبول حق برای ما هم دعا کنین
مامان نرگس
پاسخ
چه جالب مریم جون....پدر و مادرم اصالتا واسه مجن هستن ولی سالها گرگان زندگی کردن. منم بعد ازدواجم اومدم شاهرود........... اره طبیعتشش خیلی قشنگه