فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دختر کوچولوی من

گوشه ای از لحظات دخترکوچولوی من در سال 97

1398/2/16 18:13
نویسنده : مامان نرگس
298 بازدید
اشتراک گذاری

***** من سال 97 به دلایلی نتونستم به موقع خاطرات دخملی رو ثبت کنم و الان لحظاتی رو برای خودم و خودش یادآوری میکنم*****

دختر عزیزم می خوام از حال و هوای این روزهات بگم

این روزها می خوای مستقل تر از قبل عمل کنی و حتی گاهی وقتها اگر حرفت رو به کرسی نشونی قهر میکنی ولی من سعی میکنم خیلی متعادل تر رفتار کنم.

خیلی خیلی حساس شدی؛ خدا نکنه ی بچه دیگه رو نوازش کنیم و یا ابراز علاقه به کسی...همه محبت و توجه رو برای خودت میخوای.

این روزها خیلی از کارهات رو خودت میخوای انجام بدی و خیلی شیرین و کامل حرف میزنی....

خلاصه روزهایی که با تو میگذره شیرینه ولی گاهی کلافه میشم از کارهات و خیلی سخت میشه برات درستی کارها رو گفت آخه همه کارهایی که انجام میدی رو درست میدونی ولی خیلی خیلی حرف منو قبول میکنی و باید همه کارهایی که انجام میدی رو تایید کنم که گاهی اصلا این رفتار خوب نیست متاسفانه....

 

خاطراتی از سال 97 رو با عکسهات برات میگم...

دشت شقایق ها- کالپوش که همراه خونواده دایی شون رفتیم که واقعاا محشر بود.

 

آبشار مجن که خیلی خیلی دوست داشتی و حسابی بازی و دیدن آب برات لذت بخش بود..

 

عاشق قطرات آب روی موهای فرفری تم❤️

 

فروزان در قالبهای متفاوت...

 

فروزان و مرسانا در شهر بازی.....

 

زمستان و برف بازی...

 

فروزان خانم فوق العاده علاقمند به کاووش تو گوشی شده و یکی از علاقمندیهاش درست کردن این تم هاست.اینقدر میچرخه تا ببینه چطوری باید باهرچیزی کار کنه و اخر کشف میکنه...

 

و تولد 5 سالگی دخملی نازنینم..

امسال تصمیم گرفتیم فروزان رو سوپرایز کنیم و طبق ی نقشه قبلی فروزان رو همراه آقاجون به مدت نیم ساعت فرستادیم فروشگاه و در این فاصله خیلی سریع اتاق رو تزیین کردیم و کیک و شمع و خلاصه کلی تولد بازی رو با کمک بابا آماده کردیم. لامپ اتاقها رو خاموش کردیم و وقتی فروزان و اقاجون اومدن داخل خونه من و بابایی پریدیم وسط و با شمع و فشفشه و آهنگ تولد فروزان رو سوپرایز کردیم ولی خودمونیم حسابی حسابی جا خورد بچم..حتی دو قدم برگشت و رفت بغل آقاجون..هیچی نمیگفت...

فروزان در کتابخونه..

فروزان و بازیهاش...

فروزان در پشت صحنه اتلیه به مناسبت شب یلدا..

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)