فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختر کوچولوی من

به خاطر دخترم

1392/7/20 16:55
نویسنده : مامان نرگس
240 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، امروز رفته بودم آزمایش دادم ، اونم آزمایش گلوکز سبز

وقتی پودر قند رو خوردم 15 دقیقه اولش خوب بود ولی بعدش خیلی حالم بد شده بود. حالت

تهوع و ضعف شدیدی پیدا کردم و سرم به شدت درد میکرد. خیلی لحظه های بدی بود ولی

به عشق شما دخترکم و سلامتی جایی که قراره چند ماه دیگه توش زندگی کنی هر کاری میکنم.

این چند ماه رو به خاطر خود خودت و به خاطر اینکه سالم رشد کنی گذروندم.اوه

چند ماه اول که نمیتونستم غذا بخورم و ویار شدیدی داشتم خیلی ناراحت بودم که نمیتونم

برات کاری کنم. شاید اذیت شدم ولی نگرانی من بیشتر به خاطر خودت بود عزیزم...........

من همه مشکلات بارداریمو به خاطر محبت و عشقی که به شما عسل طلا دارم تحمل میکنم

تا انشاله با شادابی و سلامتی به دنیا بیای.قلب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان محیا
23 مهر 92 10:37
نرگس جون وقتی نوشته هات رو میخونم افسوس میخورم که چرا اون لحظه ها رو برای محیام ثبت نکردم


اشکالی نداره عزیزم الانم میتونی هر چی که یادته و دوست داری بدونه رو براش بنویسی
به صورت کلی بنوبیس براش
نرگس مامان کوروش
2 آبان 92 3:46
سلام عزیزم. اسم منم نرگسه. پسر کوچولوی من کوروش الان تقریبا 3 ماهه ست. یادمه چقدر از این تست تحمل گلوکز بدم می اومد و چقدر تهوع آور بود. ولی به قول خودت واسه سلامت نی نی آدم همه کاری باید بکنه. نگران نباش خیلی زود می گذره و بعد دلت واسه این روزا که نی نی تو دلته تنگ میشه.
با اجازه لینکتون می کنم. شما هم اگه دوست داشتید به ما سر بزنید و لینکمون کنید.



با کمال میل عزیزم. خیلی خوشحال شدم به ما سر زدین