فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختر کوچولوی من

نگرانی مامانی

1392/7/17 17:57
نویسنده : مامان نرگس
218 بازدید
اشتراک گذاری

دختر طلای من، میدونی دیشب چه استرس وحشتناکی رو پشت سر گذاشتم.

همیشه موقع خواب خیلی تکون میخوردی ولی دیشب، دراز کشیدم بخوابم دیدم از تکونات هیچ

خبری نیست. کلی منتظر موندم، دیدم نه........... ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

رفتم به سفارش دکترم آب قند خوردم و دراز کشیدم تا ببینم تکون میخوری یا نه. اما دیدم

خبری نشد. به بابایی هم گفتم. خیلی نگران شد. هر دومون دستمون رو گذاشتیم روی

شکمم تا تکونی از شما خانم طلا حس کنیم ولی بازم خبری نشد. من داشتم دیوونه میشدم.

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

گریه کردم و خدارو صدا میزدم. نیم ساعت بیشتر شد تا اینکه کم کم یه تکون کوچولویی

خوردی. به بابا میگفتم ببین صدای قلب دخترمو میشنوی...

دو تا تکون کوچولو خوردی و من آروم شدم و لبخند روی لبام اومد. مثه همیشه نبود ولی قلبم

آروم شد. صبح ساعت 5.5 بیدار شدم و بازم منتظر بودم که دیدم حسابی تکون میخوری. بابا

هم تا دید بیدارم گفت دخترم تکون میخوره؟ گفتم اره، الان نیم ساعته که حسابی شیطونی

میکنه. آروم شد و لبخندی زد و بازم خوابید.

مامان حسابی شیطونی کن تا منم آروم باشم. دیشب مردم و زنده شدم دخترم، عسلکم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا.مامان نلی
18 مهر 92 0:39
عزیزم این پستت من و یاد خودم انداخت انقدر به خاطر این تکون نخوردنا رفتم دکتر و بعد سونو که خسته شده بودم.تا میرسیدیم به مطب شروع میکرد به تکون خوردن.اصلا نگران این چیزاش نباش ایشالا به سلامتی به دنیا نیاد


ممنونم عزیزم
انشاله همه نینی ها صحیح و سالم بیان بغل ماماناشون
مامان اهورا
18 مهر 92 10:45
وای ...منم خیلی از این نگرانی ها داشتم...ما یهو نصفه شبم می رفتیم دکتر!!!!

ولی خدا رو شکر اهورا صحیح و سالم به دنیا اومد...خیلی خودت و اذیت نکن.




انشاله اهورا جونم همیشه زنده و تندرست باشه

همینطور مامان و باباش



ولی نرگس جون نگرانیهاش دست خودم نیست


الهام مامان محیا
23 مهر 92 10:40
وای خدای من چقدر دلم برای اون لحظه ها تنگ شد
استرس تکونن خوردن بچه
و ذوق از لگدهایی که میخوردم!!!!


وای نگووووووووو عاشق تکوناشم
یه مامان بدشانس
7 مرداد 93 6:49
سلام خانمی نه بابا نگران نباش البته برای بچه دوم برای منم بعضی موقع ها تکون می خوردو بعضی موقع ها هم نه شاید بچه خواب بوده شمام دعا کن نی نی خوشگلمون تا 2 ماه و خورده ای دیگه میاد پیشمون و خواهری رو سرگرم می کنه مشتاقم به دعای شما خانمی
مامان نرگس
پاسخ
انشاله سالم میاد بغلت و همگی شاد میشید