فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دختر کوچولوی من

صدای زندگی من!!!!!!

1392/7/15 15:08
نویسنده : مامان نرگس
213 بازدید
اشتراک گذاری

دختر طلای من؛ دیروز دوباره صدای قلب کوچولوتو شنیدم. قربونت برم که صدای قلبت قشنگترین صدای زندگی منه.

وای عزیزم تلپ تلپی میکرد که نگو ..............

 

جیگیلی من کی میای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابایی همش میپرسه کی دخترمو بهم میدی!!!!!!

نمیدونه که من بیشتر از خودش لحظه شماری میکنم ببینمت.

 

دیشب به بابایی میگم دلم میخواد زودتر بیای و تا میتونم بوت کنم. من عاشق

بوی توام. آخه بوی بهشت میدی نازنین من.

زودتر بیا که دل مامان و بابا رو بردی هاااااااااا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اهورا
15 مهر 92 15:17
بیا دنبالم کارت دارم . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . حالا بیا دنبالم... . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . . بیا نترس من باهاتم... .. . . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . بیا پایین تر.. بیا حالا.. .. . . . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . نه بابا سر کاری نیس... بیا تو . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . یه خبر داغ داغ واست دارم.. . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . دوس داری بدونی چیه اره؟ . . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . .پس بیا...دیگه چیزی نمونده . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . . چیه خسه شدی؟آره؟. . . . . . ........(_\......... .../_)...) \........ ../ (....(__)...... .(__)...oooO.... Oooo.............. . . . . . . خوب حالا چشاتو ببند تا بگم 1 2... . . . . . . . آپم ........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*......................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ [Web] - [E-Mail]
nazanin
16 مهر 92 11:27


امروز روز جهانی کودکه، روزت مبارک خاله جون




خاله جون مرسیییییییییییییی


میم مثه محیا
17 مهر 92 9:44
ای جاااااااااااااانم....ایشالله ب زودی صدای خندش خونه رو پر میکنه




مامان محیا جون من که بیقرارشم