فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختر کوچولوی من

از دست بابای نینی

1392/7/22 14:37
نویسنده : مامان نرگس
372 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، عسل مامان خیلی شیطون شدی هاااااااااااا  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

دیگه حسابی جات تنگ شده و داری خودی نشون میدی. میگی مامانی منم هستم.......

الهی قربونت برم من عزیزکم.

دیشب بابایی میگفت" من دخترمو شوهر نمیدم" من شده بودم تعجب . آخه کسی نیست به

بابایی بگه بذار دخترم بیاد بزرگ شه بعدش بگو شوهرش نمیدم...... از دست بابایی

میگم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میگه خوب تنها میشم.

هیچ وقت فکر نمیکردم اینقدر بابایی دل نازک بشه  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

قربون نی نی و بابای نی نی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

farhad
22 مهر 92 14:49
پوشاک جدید نی نی لند رسید برای مشاهده مدلها به سایت نی نی لند سر بزنید برای تبادل لینک با ما ابتدا ما رو با نام نـــی نـــی لنــــد | Çocuk Dünyası لینک کرده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شمارو لینک کنیم برای تبادل لوگو نیز کد مارا از لینک "تبادل لوگو" کپی کرده و در سایت یا وبلاگ خود قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شما رو با افتخار لینک کنیم
مامان مریم
22 مهر 92 14:56
سلام نرگس عزیزم...قربونت برم که یه معجزه ی خوشگل و دوس داشتنی تو دلت داری...ممنون از لطفت به وبلاگ مهتاب...یه بار دیگه اومدم وبت ولی فقط خوندم پستاتو و وقت نشد کامنت بذارم...
امیدوارم فرشته ات سالم و زیبا به دنیا بیاد و همدمت بشه..بهت تبریک میگم که نی نیت یه دختره ..چون واقعا نعمتن...
اسن نینیتم بگو که لینکش کنم با اسم خودش


ممنونم مریم جون. منم خیلی خوشحالم که نی نی نازم یه دختره مثه مهتاب جون
هنوز اسمش قطعی نشده عزیزم
مرسی که به ما سر زدی
الهام مامان محیا
23 مهر 92 10:35
هیع وایه من


الهام جون میبینی شوشوی مارو!!!!!!!!!
میم مثه محیا
28 مهر 92 8:23
شوشوی منم تا الان همین حرفو میزنه

کلا باباها دختر دوستن و دخترا بابا دوست


اره واقعا، دخترم نیومده منو پس زده باباییش و همش میگه دخملم

مامان فاطمه
4 آبان 92 15:28
سلام به مامان گل نی نی نیومدهاگه با تبادل لینک موافقی به ما سر بزن. خوشحال می شیم


اره عزیزم چرا که نه........