فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر کوچولوی من

9 ماه مادری

1393/7/29 9:37
نویسنده : مامان نرگس
249 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم، فروزانم، 9 ماه توی وجودم رشد کردی و منم عاشقی کردم و عشقت رو توی وجودم پروروندم.

کلی واسه دیدنت انتظار کشیدم و کلی واسه داشتنت خدا رو شکر کردم.

و حالا 9 ماهه کنارمی.

صبحم با تو آغاز میشه و لبخندت منو تا خود خدا میرسونه.

روزم با تو تموم میشه و صدای نفس کشیدنت آرومم میکنه.

عطر تنت منو سرمست از داشتنت میکنه.

9 ماهه به خاطر تو از خواسته هام گذشتم و چقدر شیرین بود.

 وقتی با وجود دیگران دنبال مامان میگردی، با غرور تو رو به آغوش کشیدم و چقدر به آغوش کشیدنتو دوست دارم.

تو با صدای من آرومی و من با صدای تو.

تو با لبخند من میخندی و من با لبخند تو.

تو همه دنیای منی و من سرمست دنیای تو.

برای من بمون تا منم بمونم. ........ بمونم برای تو.

 

خدایا شکرت که ما همدیگه رو داریم......

خدایا همه خونواده ها رو در پناه خودت نگه دار و همه خونه ها رو  از عطرخنده بچه ها پر کن.....امین

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

ستاره
30 مهر 93 0:44
همه خوشبخت و شاد و سعادتمند باشید عزیز دلم .... از بابت دعای قشنکت ممنون ... الهی آمین
مامان کارن( رزیتا )
30 مهر 93 10:33
زیبا نوشتی دلتون بی غصه باشه لبتون خندون
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم رزیتا جون
یه مامان
30 مهر 93 23:39
امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشید خوش می گذره؟ فروزان جون چه قدر زود بزرگ شد آخه نازییییی چه قدر بلاییی راستی دو هفته دیگه نینیمون به دنیا میاد عطیه خانمم خیلی خوش حاله که خواهرش دو هفته دیگه به دنیا میاد دوست دارم فروزان جون مامان فروزان فروزان رو ببوس
مامان نرگس
پاسخ
سلام مامان جونی....شما خوبین؟ اتفاقا به فکرتون بودم... خیلی خوشحالم واسه همتون. انشاله نینی نازمون به سلامتی به دنیا میاد.... حالت بهتر شد حتما بیا و از خودت خبری بهم بده راستی اسم دخملی رو چی میخواین بذاری؟؟؟؟؟؟ ممنون به ما سر میزنی
آیداکوچولو
1 آبان 93 13:28
احساستون رو خیلی زیبا نوشتید خاله نرگس وآمین برای دعای زیباتون
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم آیدای نازنینم
مامان مینای آرتین
1 آبان 93 15:54
9ماهگیت مبارک فروزان عسلی...نرگس جون 18ماه با فروزان بودن بهت تبریک میگم عزیزم...شاد و خوش باشید تا همیشه
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم مینا جون
یه مامان
5 آبان 93 16:15
سلام خانمی ممنونم من خوبم شما خوبی ؟ ماه محرم رو تسلیت می گویم یک هفته دیگه به دنیا میاد و عطیه روز به روز خوش حال تر میشه والا معلوم نیست بین از این اسما به نظرت کدومش خوش گل تره و بیشتر به عطیه میاد؟ فاطمه-فایزه-ساجده-رقیه-عاطیه-عارفه-عاطفه هر کدوم قشنگ تره بگو و اگه اسمی پیدا کردی بهم بگو البته به عطیه بیاد قربانت فروزان جون رو ببوس خداحافظ
مامان نرگس
پاسخ
سلام مامان جون...خوبین؟ خیلی خوشحالم که فردا انتظار عطیه جان تموم میشه و آبجی قشنگشو میبینه...خداروشکر انشاله نینی به سلامتی میاد بغلت و خونتون پر از شادی میشه عطیه جون که اسم آبجیشو گذاشته فائزه...قشنگه ممنون که از خودت خبر دادی