فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

دختر کوچولوی من

فروزان توی این نه ماه........عکسهایی که تا حالا ندیدید!!!!!!!

1393/7/30 10:02
نویسنده : مامان نرگس
491 بازدید
اشتراک گذاری

       عشق کوچولوی من توی ماه اول زندگیش

 

        فروزان وقتی قنداق شد

 

 

  فروزان و ابروهای سرمه ای!!!

 

                    قربون پنجه های تیزتراضی

 

 

عزیز دل مامان توی دو ماهگی

 

 

 

                نینی لای لای

 

 

دختر کوچولوی سه ماهه من

                    

      

 

 

 

نفس مامان و چهار ماهگیش

 

  

   

 

 

           یه خواب.......

 

            عافیت باشه!!

 

 

خورشید زندگی ما توی پنج ماهگیش

 

  شست پا خورون فروزان!

  

 

   

 

 

 

عمر مامان توی شش ماهگی

 

باغ باباجی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آب بازی و حموم

 

 

 

خوشگل هفت ماهه من

 

شب حنابندون دایی

 

           

 

 

      

 

  

 

 

 

فروزان من توی هشت ماهگی

 

 

 

باغ باباجی

 

 

 

هستی نه ماهه مامان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان مینای آرتین
4 آبان 93 13:37
همیشه شاد و خندون باشی عزیزم... انشالله مامانی یه روزی عکسهای نه سالگیش بذاری
مینا
4 آبان 93 14:25
سلام گلم چه بچه نازی داری ماشالله خدا حفطش کنه ....مامان مهربون اگه میخواین واسه اتاق نی نی خوشگلتون وسایل شیک متفاوت تهیه کنید حتما از وبلاگ من دیدن کنید مرسی namadkala.mihanblog.com
خدیجه
5 آبان 93 8:34
الهی فدات بشم دست مامان نرگس درد نکنه بااین همه زحمتتتتتتتتتتتتت بوس بوس از لپات
آیداکوچولو
5 آبان 93 16:05
سلام دوست نازم چه عکسای قشنگی خصوصا آب بازی وباغ وکلاه کابوی ومهمونی حنا بندون خیلی نازن مامانی من همش بهم میگه واسه بزرگ شدن عجله نکنم ولی منم مثل خودت عجله دارم بزرگ شم ان شا الله به زودی عکسای ناز اولین تولدت رو ببینم
ستاره
7 آبان 93 0:06
الهی من فدای این دخمل خوشگل بشم چقدر شیرینه .. چهره خیلی دوست داشتنی داره حتما اسپند دودش کن عزیزم ... چشم بد ازش دور باشه الهی ... خودت خوبی عزیزم؟
یه مامان
7 آبان 93 14:28
آخ چونم نی نی کوچولومون به دنیا میاد هورا هورا
مامان نرگس
پاسخ
وااااااااااااااااااای اخ جون نینی داره میاد
یه مامان
7 آبان 93 17:05
سلام خانمی خوبی ؟ خواستم بگم که عطیه خانم زحمت کشیده و بر ای خواهرش یه وبلاگ ساخته خواستم بگم اگه می خوای بیا تو وبلاگش و یه نظر بده فعلا اون به کسی نظر نمیدی فقط نظرارو تایید می کنه بهش گفتم به هیچ وبلاتگی پیام نده پس یادت نره بیای
آبجی فایزه
8 آبان 93 10:36
سلام خاله شما مادر فروزان هستین؟ بله خیلی خوش حالم نه هنوز به دنیا نیومده ولی من فعلا زدم به دنیا اومده مامانم الان رفته بیمارستان خبرش اومد که به دنیا اومد بهتون خبر میدم
آبجی فایزه
8 آبان 93 12:09
سلام خاله وبلاگم حذف شد مامانم بهم گفت که دیگه وبلاگ نسازم چون هی وبلاگم حذف میشه الکی وقت خودمو دادم رفت خاله هر وقت نی نی به دنیا اومد بهتون می گم فعلا خداحافظ
مامان نرگس
پاسخ
سلام عطیه جونم....آآآآآآآخ عزیزم...چقدر ناراحت شدم ناراحت نباش .اشکالی نداره . مهم اینه که آبجی گلت داره میاد پیشت منتظرم آبجی مهربون
مامان کارن(رزیتا)
14 آبان 93 10:43
ماشالا روز به روز خوشگل تر میشه دخترمون - خدا نگهدارش باشه
مامان راضیه
18 آبان 93 22:36