فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

دختر کوچولوی من

مروارید کوچولوی فروزان

1393/8/4 12:33
نویسنده : مامان نرگس
253 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند وقته منتظرم فروزان جونی دندون دربیاره تا اینکه امروز یعنی 4 آبان، 9 ماه و 9 روزگی فروزان جونی دیدم به اندازه سرسوزن دندونای فروزان اومده بیرون.........هوراااااااااااااااااااااااااااااا   هورااااااااااااااااااااا

 

فروزان داره دندون در میاره!!!!!!   

                                

                  اولین مرواردت مبارکت باشه عزیزم

        فروزان خانم میدونه                    اون حالا با دندونه

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان مینای آرتین
4 آبان 93 13:35
الماسهای سفیدت مبارک فروزان گلی
setareh
11 آبان 93 15:12
الهی مبارکش باشه عزیز دلم
آبجی فایزه
12 آبان 93 0:16
سلام خاله ببخشید که دیر بهتون خبر دادم آخه این چند روزه یا درس داشتم و یا بیمارستان بودم پیش مامانم خواهرم همون پنجشنبه ای به دنیا اومد من خیلی خوش حالم هر روز بغلش می کنم راستی مبارک فروزان باشه دندون های جدیدش
مامان نرگس
پاسخ
مبارکه مبارکه خیلی برات خوشحالم خاله جون......انشاله همیشه کنار هم خوش باشید
آبجی فایزه
12 آبان 93 18:00
ممنونم مامانم گفتش که اگه تونستم تا چند روز دیگه یه نظر میدم
مامان نرگس
پاسخ
انشاله هر وقت مامانت خوب شد بگو حتما به من سر بزنه..منتظرشمابجی گلت رو هم از طرف من ببوس و به مامانت هم تبریک بگو
مامان کارن(رزیتا)
14 آبان 93 10:41
مبارکه خانوم گلی ایشالا کباب خورونت
آیداکوچولو
16 آبان 93 17:40
سلام دوست عزیز ونازم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دندونات مبارک باشه به سلامتی وخوشی امیدوارم اذیتت نکنه امیدوارم حال خودت وخاله نرگس خوب خوب شده باشه