فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر کوچولوی من

پاییز.....

1393/7/21 16:12
نویسنده : مامان نرگس
1,542 بازدید
اشتراک گذاری

فروزانم، اولین بهار و تابستون عمرت تموم شد و حالا اولین پاییز عمرت از راه رسید.

با اومدن هوای سرد و خشک شدن برگهای درخت حیاط، اومدن پاییز خودشو نشون داده....

این اولین باره که برگهای رنگی درختها رو میبینی....پاییز هزار رنگ.

اولین پاییز.....میبینی پاییز چقده زیباست دخترم.

ماه ها میان و میرن و فقط برای من و تو یه قاب عکس میمونه و خاطرات همون قاب عکس.

صدای باد و خش خش برگهای پاییزی و غروب زود هنگام روزها برای ما تکرار میشه و باز هم تکرار خواهد شد.

مهم نیست چند تا پاییز رو حس میکنی. مهم اینه که توی همه روزهای عمرت شاد باشی و بقیه هم از بودن در

کنارت شاد باشن. توی غروبهایی که خیلیها میگن دلمون میگیره دلت نگیره و دلهای دیگران با همصحبتی با تو آروم بشه.

دخترم من با دیدن تو آرومم....همیشه کنارم بمون.

دوست دارم دختر دوست داشتنی من.

پسندها (3)

نظرات (3)

آرنیکا
28 مهر 93 10:18
سلام خدمت بابایی و مامانی عزیز من یه وبلاگی با عنوان طاحی و روتوش عکس درست کردم که با مبلغ پایینی اینکار رو انجام میدم خوشحال میشم بهم سر بزنید و نمونه کار ها رو ببینید با تشکر آرنیکا
مامان کارن( رزیتا )
30 مهر 93 10:43
پاییز زیباترین فصل خداست - اولین پاییز عمرت مبارک فرشته کوچولو
آیداکوچولو
1 آبان 93 13:33
سلام فروزان جون اولین پائیزت مبارک آره پائیز واقعا قشنگه مامانی من عاشق این فصله فقط هی آدم باید لباسای زیاد بپوشه ومن اصلا دوست ندارم
مامان نرگس
پاسخ
سلام آیدایی....ممنونم اره منم بدم میاد لباس بپوشم ولی خوردنش میچسبه