فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

دختر کوچولوی من

6 ماهگی عسل مامان به روایت تصویر و توضیح!!

1393/4/23 23:40
نویسنده : مامان نرگس
693 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی فروزان خوابش میگیره !!!!!!!!

 

فروزان به گل و سرسبزی علاقه داره....

 

البته به خوردنش زبان

این لباسشو خودم دوختم زیبا.

 

فروزان و پسر عموش آقا عماد...

عماد یه بار گفته بود" فقط فروزان" خنده

 

 

روروک فروزان که قبلا معرفی شده راضی.

 

حالت چشای نازش وقتی خوابش میاد و میخنده....

ای جونم بوس

 

 

اصلا علاقه ای به سینه خیز رفتن نداره.....تا میزاریش گریه میکنه منو بگیرید.....الان نگاه به خنده اش نکنیدچشمک

 

اینم مدل سینه خیز رفتنشه!!!!!!!!!!

 

 

فروزان خانم به میز کار باباش و وسایلش علاقمنده شاکی....

 

 

 

اینم از کارای باباییشهیپنوتیزم

 

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان و باباي محمدباقر
24 تیر 93 12:27
سلام چه کوچولوی نازی داری خدا نگهش داره... دوست داشتی یه سرم به وب ما هم بزن...
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم.. ممنونم.....چشم حتما
مامان مینای آرتین
24 تیر 93 14:18
به به چه دختر قشنگی... دست مامان باسلیقه فروزان جون درد نکنه
مامان نرگس
پاسخ
ممنون خاله جون......
nazanin
25 تیر 93 9:37
ماشاا... به این دختر که روز به روز نازتر و قشنگتر میشه، دورش بگرده خاله
مامان نرگس
پاسخ
قربونت برم نازنین جونم
یه مامان
27 تیر 93 7:55
سلام عزیز دلم خیلی عکس های جدیدش قشنگه قربونش برم جونم چه نازهههه خواستم بگم که من وبلاگمو رمزی کردم رمزشم باست خصوصی فرستادم بوسسسسسسسسسسسس
مامان نرگس
پاسخ
سلام....ممنونم لطف داری...چشم حتما سر میزنم و بابت رمز ممنون
آیداکوچولو
27 تیر 93 22:33
سلام فروزان جون دوست کوچولوی من 6ماهگیت مبارک باشه ودست خاله درد نکنه که همچین عکسای نازی از دوست نازم انداخته
مامان نرگس
پاسخ
سلام ایدا جونم....قربونت برم خاله
یه مامان
29 تیر 93 10:21
سلام عزیزم یه وبلاگ دیگه ساختم ههههههههههههه اما نه درباره زندگی خودم یه وبلاگ آموزشی اونم آموزش تم بیا زود باش بیا نرگس جون
مامان نرگس
پاسخ
اومدممممممممم
مامان فاطمه
30 تیر 93 0:02
6 ماهگیت مبارک فرشته کوچولوهزارماشالله خیلی ناز شدی خوشکلم
مامان کارن
31 تیر 93 8:12
6 ماهگیت مبارک گلم- عماد خان بایدم بگه فقط فروزان بعله
مامان نرگس
پاسخ
میبینی این وروجکارو.....
مامان الی(الهام)
31 تیر 93 11:01
جووووونم عسل بخورمت خاله..چه عکسهای باحالی.....بوووووس بووووس....اینجابودی می خوردمت
مامان نرگس
پاسخ
قربونت برم خاله جونم مامانم قبلا منو خورده
مهسا
8 مرداد 93 13:55
ای جونم هزار ماشالا چقدر بزرگ و خانوم شده.خدا حفظش کنه.6 ماهگیت مبارک گلم.بوووووووووس
مامان نسرین
10 مرداد 93 23:05
سلام خوبین.؟ماشالله چقدر فروزان جون بزرگ شده.دو ماه بود نی نی وبلاگ نیومده بودم.ممنون که به ما سر میزدی هر چند ما نبودیم.