فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دختر کوچولوی من

شب قدر.....

1393/4/28 11:17
نویسنده : مامان نرگس
953 بازدید
اشتراک گذاری

شب های بلند بی عبادت چه کنم؟

طبعم به گناه کرده عادت، چه کنم؟

دوستان همه گویند خدا میبخشد

گیریم ببخشد، ز خجالت چه کنم؟

 

فروزان عزیزم، تو فرشه پاک و معصوم منی..... خدا خیلی دوست داره..... خدا خیلی هواتو داره.... تو هنوز توی این دنیا غرق نشدی..... هنوز قطره ای ناپاکی رو حس نکردی.... هنوز پیش خدا عزیزی.....

فرشته کوچک من، برای دل خسته همه دعا کن.... برای دل خسته و تنگ مامانی هم دعا کن.... برای آرامش قلبم دعا کن.....

 

                     

            

دیشب من و فروزان ساعتی رفتیم مسجد...دخترم کمی خوابید...کمی بازی کرد ولی از شدت گرما دیگه نمیشد بیشتر نگهش دارم و اومدیم خونه...

توی مسجد مخصوصا وقتی فضا رو تاریک کردین خیلی براش تازگی داشت... همش چشمش به قرآن بالای سرم بود و اطراف رو میپایید.... با تعجب اطرافو نگاه میکرد ... از روضه و گریه بقیه همچین لباشو ور میچید...

حال و هوای من مثه هر سال نشد چون بیشتر هواسم به فروزان بود.... خونه اومدیم من جلو تلویزیون نشسته بودم و داشت روضه و تصویر نجف پخش مشید ... من گریه میکردم. تا فروزان منو دید که گریه میکنم دست از بازی کشید و لباشو ور چید و با حالت ناراحتی شروع کرد به زبون خودش یه چیزایی رو گفتن...شمرده و آروم.....منم متحیر و مبهوت نگاهش شدم و تا لبخند نزدم و نرفتم بغلش کنم همین طوری بود....رفتم جلو و بغلش کردن و بوسیدمش تا اروم شد و خندید.

قربون دختر مهربون و فهمیده و دوست داشتنی ام برم منبوس.

تازه وقتی اومدیم خونه دیدم داره روی پاهاش میزنه..فکر کنم از سینه زنی توی مسجد یاد گرفتهآرام.

 

                             

       

پسندها (4)

نظرات (24)

مامان مائده
28 تیر 93 11:50
چه دخملی؟ ماشالله خوش بحالت منم دوس دارم زودتر دخملم بیاد تو بغلم
مامان نرگس
پاسخ
انشاله دخملی شما هم میاد بغلتون
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
28 تیر 93 15:55
طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق مارو از دعای خیرتون محروم نکنید آره دیگه وروجکا نمیذارن اونجور ک میخایم مراسم اخیارو بجا بیاریم
مامان نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم....اره واقعاااااااا
یه مامان
29 تیر 93 2:14
ای جانم فدات شم
یه مامان
29 تیر 93 2:23
سلام گلم وبلاگمو بازم حذفش کردن دیگه من باید از نی نی وبلاگ برم اومدم یه وبلاگ دیگه بزنم بازم نمی شد قالب و مطلب توش بذاری ولی عوضش هر وقت که وقت کردم میام تو وبلاگت و بهت سر می زنم ناراحت نباشچه فایده ای داره خواهرمم می گفت می گفت یه ساعت چشاتو پای این وبلاگت کور نکن راست می گفت چه فاییده ؟ عوضش هر اتفاقی که افتاد بهت می گم هر وقتم نی نیم به دنیا اومد میگم عطیه بهت خبر بده راستی یه کاری هم عطیه می خواد بکنه که بعدا خصوصی بهت می گم
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...ای وای چرااااااااااااا...چرا اینطوری میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قربونت برم خودتو اذیت نکن...خواهرت راست میگه.... منتظرم عزیزم...انشاله دخمل نازمون به سلامتی میاد بغلت...مراقب خودتون باشید
مامان مائده
29 تیر 93 12:42
سلام عزیزم خوبی؟ نرگس جون خوبه؟ منم لینکت کردم خانومی اره گرگانی ام خوشحال شدم از اشناییت
مامان مینای آرتین
29 تیر 93 15:13
وای خوش به حالتون من به خاطر آرتین امسال مراسم نرفتم آخه از تاریکی و سروصدا میترسه... فروزان گلی بوووووووس بووووووس بوووس... شعری که نوشتی خیلی قشنگ بود عزیزم
مامان نرگس
پاسخ
قربونت برم عزیزم.....البته فروزانم شب بعدی ترسیدو گریههههههههههه
یه مامان
29 تیر 93 22:30
ممنونم بازم یه وبلاگ دیگه آموزشی ساخته بودم اونم حذف شد چی کار کنم ؟؟
مامان نرگس
پاسخ
ای واااااااااای.......... از طریق مدیریت نینی وبلاگ پیگیر شو .....ببی مشکل کجاست که اینطوری میشه خیلی بد شد
مامان فاطمه
30 تیر 93 0:00
سلام خوبین؟عزاداری هاتون قبول باشه انشاالله...قربون فروزان گلی برم من با اون دستای کوچولوت و دل پاکت برای منم دعا کن خاله جووون
مامان نرگس
پاسخ
سلام گلم..خوبیم ممنون...گل دخترمون خوبه؟ ممنون عزیزم
یه مامان
31 تیر 93 6:52
سلام عزیزم دیگه رفتنی شدم حتی وبلاگ آموزشیم رو هم قبول نمیکنه
مامان نرگس
پاسخ
سلااااااام.....پیگیری نمیکنی؟؟؟؟؟؟
مامان کارن
31 تیر 93 8:09
طاعاتت قبول باشه عزیزم
مامان نرگس
پاسخ
ممنون خانمی
مامان الی(الهام)
31 تیر 93 11:02
فدای دل پاکت بشم خاله..منم دعاکن
یه مامان
1 مرداد 93 5:04
سلام خانمی نه پیگیری نمی کنم قبلا پیگیری کردم گفتم به ایمیلم بزن برای چی وبلاگمو مسدود کردین هنوز که 10 روز گذشته جوابمو نداده دیگه هیچ وبلاگی نیم سازم
یه مامان
1 مرداد 93 5:08
راستی چند روزی هستش که نی نی وبلاگ داره بعضی از وبلاگ ها رو مسدود می کنه من 2 تا وبلاگ دیگه به جز خودمو دیدم که مسدودش کردن خواهرم می گفت شاید یه چیزی شده که مجبورن وبلاگارو حذف کنن چی کار کنم خیلی دوست داشتم یه وبلاگ بزنم تا عکس های نی نی مون رو توش بزنیم
یه مامان
1 مرداد 93 5:19
سلام یه وبلاگ دیگه ساختم خخخخخخخخخخخخخخخخخخ آخه دوست دارم یه وبلاگ داشته باشم دعا کن دگیه این یکی مثل 5 تای قبل پاک نشه ششمیشه که دارم می سازم خخخخخخخخخخخخخخ
مامان نرگس
پاسخ
چه پشتکاری.....آفرین
یه مامان
1 مرداد 93 21:29
ممنونم اینم آدرسش گلم
مامان راضیه
2 مرداد 93 2:20
ای جووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم هزار ماشالا عروسکم ایشالا همیشه لبت خندون باشه عزیزم
یه مامان بد شانس
2 مرداد 93 20:21
سلام عزیزم وبلاگم بازم مسدود شد یه چیزی رو بگم من از نی نی وبلاگ داره حالم بم می خوره آخه چرا چرا همش باید وبلاگ منو حذف کنن؟من که دیگه نمی سازم تازه پیگیری هم کردم ولی بازم اهمیتی ندادن
مامان نرگس
پاسخ
سلام گلم..نمیدونم چی بگم...متاسفم....ولی اخه چرا........منم نمیتونم درک کنم.......خودتو اذیت نکن.....اصلا یه مدت بیخیالش شوووووووووووووووو ولی بیا به من سر بزنی هااااااااااااااااو از خودت خبر بده
یه مامان بدشانس
4 مرداد 93 3:24
سلام عزیزم چشم ما همیشه در کنار هم هستیم تازه هر وقتم نی نی به دنیا اومد به عطیه می گم به شما نظر بده تا بونید که کی نی نی نازمون به دنیا اومد ممنونم که درکم می کنی البته تو که گفتینمی تونم درکت کنم هههههههههههه حالا شاید با یه ای میل دیگه بعد حاملگیم اومدم وبلاگ ساختم یا شایدم زود تر نمیدونم چی میشه ...
مامان نرگس
پاسخ
سلام خانمی....انشاله نینی نازت به سلامتی میاد بغلت..خودتو اذیت نکن ولی اگه وبلاگ جدید ساختی خبرم کن منظورم این بود نمیتونم این که همش وبلاگت حذف میشه رو درک کنم
آیداکوچولو
4 مرداد 93 19:17
قبول باشه شب عید در راهه عیدتون پیشاپیش مبارک واسه ما هم دعا کنید
مامان نرگس
پاسخ
ممنون ایدا جونم عید شما هم مبارک
nazanin
6 مرداد 93 10:57
التماس دعا فروزان گلی
یه مامان بد شانس
7 مرداد 93 6:43
سلام خانمی ناز.نرگس جون حالت چه طوره؟ فروزان گلی خوبه؟ عیدت مبارک عزیزم امیدوارم که هر دوتاتون خوب باشین ببخشید که این چند روز نبودم عزیزم همش به خاطر این بود که تو ماه رمضان دعا می خوندم نماز می خوندم گاهی موقع ها هم که حال نداشتم ب هر حال منو ببخش عزیزم
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...خوبی؟ عیدت مبارک...قبول باشه عزیزم......امیدوارم همگی شاد و سلامت باشید و عید حسابی خوش بگذره
یه مامان
8 مرداد 93 1:25
سلام عزیزم ممنونم راستی شما چون فروزان گلی رو شیر میدین روزه نمیگیرین مگه نه ؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...اره من روزه نمیگیریم..اصلا نمیشه..خیلی تشنه میشم
خاله ناديا
12 مرداد 93 8:42
ماشاله به اين حاج خانوم. ما رو هم دعا کن حاج خانوم هلاک اون حجابتم خواهر
یه مامان
12 مرداد 93 20:43
سلام عزیزم ازت خیلی ممنونم الان که دیگه تموم شد