فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

دختر کوچولوی من

بازی های فروزان

1396/5/8 11:32
نویسنده : مامان نرگس
493 بازدید
اشتراک گذاری

این ی بازی روزانه فروزانه

تقریبا هر روز از این مدل بازیها انجام میده

عروسک هاش و مهد

عروسک هاش و مدرسه

عروسکهاش و عروسی

عروسکهاش و مامان بازی

و......

 

 

اینجا عروسکها خوابیدن!!!

من عاشق اون پتوهایی شدم که روی عروسک هاش کشیدهچشمکبغل

بعد رختخواب ها مرتب شدن

حالا همه مرتب میشینن که عروس خانم بیاد...

و اینم عروس فروزان جون...( هدیه دایی علی و زندایی جون بوده)

 

 

و حالا مهد بازی....

همه عروسکهاشو به صف کرده

و براشون کتاب میخونه

اینقدر متمرکز روی کتاب بود که اصلا متوجه نشد من دارم ازشون عکس میگیرم!!!!!!!

اینم کیفهای شاگرداشچشمک

اینجا همه بچه هاشو گذاشته روی پاهاشو و تکونشون میدهخندونک

دخترم، دنیای ساده است دنیای تو.......

همیشه قلبت صاف و دنیایت پاک و بی آلایشمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (2)

آیداکوچولو
25 آذر 96 14:52
چه بازی های قشنگی چه خوب که خودت بلدی خودت رو سرگرم کنی فروزان گلی من همش حوصلم سر میره
فروشگاه فايل
20 دی 96 12:51
تبريک دوست عزيز شما را به فروشگاه يکتا فايل دعوت مي کنم يک نوع متفاوت از فروشگاه هايي که تا به حال ديده ايد بهترين مرجع خريد هر نوع فايل و با هر موضوعي ( آموزش زبان انگليسي , نرم افزار هاي براي افزايش لايک , بانک ايميل و بانک شماره هاي آماده , پروژه هاي دانشگاهي , تحقيقات و مقالات آماده , سورس کد هاي برنامه نويسي و هزاران فايل ديگر ...) تمامي فايل ها در فروشگاه يکتا فايل براي ورود از لينک زير استفاده کنيد فروشگاهي ايراني براي ايرانيان http://yektafile.ir