فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

دختر کوچولوی من

دختر کوچولوی سه و نیم ساله من

1396/5/4 14:49
نویسنده : مامان نرگس
439 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکوچولوی من داره بزرگ میشه

خودش دست و صورتشو میشوره

وقتی حموم میره و سر و صورتشو میشوریم دیگه گریه نمیکنه

خودش به دستشویی میره ( خودش چند روز میره ولی دوباره ترس از افتادن میاد و باید دستشو بگیری)

و ما تصمیم گرفتیم تشویقش کنیم

 

دخترم سه و نیم ساله شده

 

***چند روز قبل میگفت :مامان چرا برای من ی جشن نمیگیری***

و

اینها دلیلی شد برای ی جشن کوچولو

ی کیک خوشمزه پختم و براش کتاب، که خیلی دوست داره هدیه گرفتم. ی مهمون کوچولو هم داشتیم.

فروزان خیلی خوشحال شد. همش میگه تولدمه!

 

 

 

 

 

دختر قشنگم، شادی تو آرزوی منه.....

امیدوارم سهم همیشگی تو از زندگی شادی باشه گلم

 

پسندها (3)

نظرات (0)