فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دختر کوچولوی من

گردشهای فروزان خانمی

1393/3/11 0:06
نویسنده : مامان نرگس
221 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا دخملی رفته باغ بابابزرگش حسابی گشت و گذار، ولی اول کاری خوابید.....چه خوب شد که خوابیدخندونک

 

                                            

 

و نماهایی از اطراف باغ پدرشوهرم....

و اینم فروزان گلی


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و اینجا هم آبشار تنگه داستان ........

                             

                             

البته من و فروزان نرفتیم قسمت آبشار چون خانم گل خوابش می اومد و خوابید. منم فقط ماشین و آدما رو دیدیم غمگین

اینم فروزان گلی بعد بیدار شدن.......

                                                                           

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

           

پسندها (6)

نظرات (12)

nazanin
19 خرداد 93 13:13
وای نرگس جون چه عکسای قشنگی گذاشتی، وای که چقدر این دختر نازههههههههههههه، قربونش بره خالش، عزیزمممممممممم، بامزه، چه مناظر زیبایییییی، انشاا... که همیشه به گشت و گذار و خوشی دوستم
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله مهربون خدا نکنه خاله جون.... همیشه به ما لطف داری نازنین جونماره زیباست ولی اگه فروزان گلی بذاره مامانش خوش بگذرونه
خاله ناديا
19 خرداد 93 13:40
ماشاله به اين دختر هر عکسي هم يه قيافه ست، يه جا شبيه پسراست، يه جا شبيه دخترا، يه جا کنجکاو و فضول با اون چشاش، يه حاي هم مثل عکس آخر انگار از کوهنوري برگشته، خسته و بي حالي
مامان نرگس
پاسخ
مرسی نادیا جونم.....اره نادیا بعضی وقتها میگن این دختره یا پسره باید همیشه دامن تنش کنم و تل براش بزنم.....دختر من هزار چهره است خسته از خواب پا شده دخترکم.......
مامانی مهربون
19 خرداد 93 15:06
سلام عزیزم اسم وبلاگم و قالب وبلاگمو عوض کردم من همون وبلاگ رویای من هستما اشتباه نکنیا ببخشید که دیر بهت سر زدم پیشنهادی که به من دادی برای این که نظر بهت بدن جواب کرد گلم از پیشنهادت ممنونم فعلا که از 30 تا وبلاگی که رفتم بهشون سر زدم و نظر دارم 7 تاشون جواب داده البته از 2 روز پیش شروع کردم به این کار
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم..خواهش میکنم....خوشحالم جواب داده ولی من که اصلا نمیرسم جایی سر بزنم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
20 خرداد 93 20:33
ماشالله هزار ماشالله فروزان گلی چ بزرگ شده انگار همین دیروز بود منتظر بودیم خبر بدنیا اومدنشو بگی ایشالا همیشه ب گردش و تفریح
مامان کارن
21 خرداد 93 9:03
ای خدااااااااااااااااا فروزان کوچولو رو ببین چه بانمکه چه جای قشنگی
مامان کارن
21 خرداد 93 9:03
خوش بحالتون منم باغ میخوام
مامان نرگس
پاسخ
بفرمایید عزیزم قابلی نداره اره باغ خیلی خوبه ..من قبل از فروزان خیلی میرفتم اونجا ولی الان دیگه نهههههههههههه
خدیجه
21 خرداد 93 13:13
الهی من فدای این دخمل خوشگل بشم این جیگل ناززززززززززبوس بوس روی لپات
مامان فاطمه
21 خرداد 93 20:28
سلااام عزیز دلم فروزان خوشکلم همیشه به گردش خاله... هزار ماشالله خیلی ناز شدی طلای من... خصوصی نرگس جون
مامان زینب
22 خرداد 93 2:34
کاش من و پسرم هم اینجا بودیم چه باغ قشنگی از همشون قشنگ تر این نی نی ناز که آدم از دیدن روی ماهش سیر نمی شه دو تا یکی برا خودت یکی برا جیگرم
مامان راضیه
22 خرداد 93 2:52
ای جانم هزار ماشالا به دخملمون
مامان مینای آرتین
22 خرداد 93 16:25
فروزان خانم ما نبودیم خوب رفتی خوش گذرونی هاااااا... همیشه بهت خوش بگذره عزیزم
مامان زری
24 خرداد 93 2:02
واییییییی فروزان عزیزم چه جای خوشگلی رو برا تفریح انتخاب کردین همیشه شاد باشین و پایدار