فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دختر کوچولوی من

5 ماهگی عسل مامان

1393/3/23 12:11
نویسنده : مامان نرگس
235 بازدید
اشتراک گذاری

                                ماهگیت مبارک عزیزدلم

 

این ماه هم گذشت و چه زود گذشت..........

توی این ماه فروزان کوچولوی من حسابی شیطون شده. دست وپا میزنه در حد دوچرخه سواری خندونک.

خیلی غلت نمیزنه و یه کم تنبله. فقط شبها یادش میفته. دیگه انگشت شصت پاشو به راحتی میخوره.

صداهایی که درمیاره خیلی بیشتر شده و جیغ هم میکشه. گاهی خنده های بلندش دل آدمو میبره.

دندوناش خیلی میخاره و لثه هاش سفید شده. همه چیزو میبره توی دهنش و میخوره. خیلی بیقراری میکنه. کلا نق نقو شده چشمک

دیگه واسه سفره و غذا هجوم میاره. وقتی چیزی میخوری همچین نگاهت میکنه که دل آدم آب میشه و دیگه دلت نمیاد جلو چشاش چیزی بخوری.

تا دستشو میگیری میخواد بلند شه و بشینه. یه کمی میشینه. اول یه کم صافه بعد رو به جلو خم میشه که نمیذارم اینطوری باشه چون میترسم کمرش درد بگیره.

دیگه خوب خوب وامیسته. پاهاشو محکم روی زمین میزنه وخم نمیشه.

واسه شیر خوردن خیلی اذیت میکنه. بازیگوشی میکنه و کم شیر میخوره، بعد هم که خیلی گرسنه میشه گریه میکنه و لج میکنه و دیگه شیر نمیخوره و من باید هزار تا کلک بریزم تا خانم شیر بخورهخسته .

خوابش هم که دیگه نگوووووووووووو. شدم جغد شب بیدار. خیلی وقتها تا اذان صبح بیداریم. خیلی وقتها بازی میخواد و گاهی گریه هم میکنه و من بدبو.... تازه هرازگاهی تا اشک منو درنیاره نمیخوابه.

از این ماه خودم به تنهایی میبرمش حموم......چقده خوبهبغل.

راستی یه خال کوچک قهوه ای کنار شکمش دراومده و این اولین خال دخترکمهسوت.

توی این ماه با هم به سفر سه روزه رفتیم گرگان.

روز اول که به گریه خانم گل گذشت. چون هوا گرم و شرجی و ما هم عادت نداشتیم، حسابی اذیت شدیم. اما روز بعد بهتر بود. و روز سوم که از آسمون سیل میبارید و باعث شد هوا خنک بشه که خود بارون دیدن و طراوت هوا خیلی خوب بود. فروزان هم حسابی باعث شد به من خوش بگذره!!!!!!! غمناک

 

حالا عکس.......

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

البته ناگفته نمونه این همون لباس عیدشه که کردمش تابستونی... خندونک

این یعنی استفاده بهینه و کمک به اقتصاد خانواده و همسر گرامی زبان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این همون لباسی بود که براش با دست دوخته بودم .زیبا

 

 

 

من عاشق این خنده یخ زدتم بوس

 

 

 

اینجا مسیر برگشتمون از گرگان به سمت شاهرود.....هوا سرد و عالییییییی.....واسه همین با شال پوشوندمش گلابتونو......

پسندها (9)

نظرات (8)

✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
25 خرداد 93 9:21
جااان دلم شیرین عسل شده ایشالا همیشه ب تفریح نرگس جون.کم کم غذای سبکو واسش شروع کن.از لعاب برنج شروع کن وقتی ب سفره اشتیاق نشون.میده و وزنش تقریبا دوبرابر وزن تولدش شده دیگه وقتشه گل دخترمون طعمهای دیگه رو بچشه
مامان نرگس
پاسخ
میشه از الان بهش چیزی داد؟؟؟؟؟؟؟ وزنش که از دوبرابر هم بیشتره....... تردید دارم بهش بدم یا نه. آخه همش میگن از 6 ماهگی به بعد....نمیدونم
مامان مینای آرتین
25 خرداد 93 11:13
به به فروزان خانم... همیشه به سفر و تفریح عسلک... واااااااااااای لباس توپ توپی چقدر بهت میاد ماشالله... خنده یخ زده اش ببین... بووووووووووووووووس باید بوست میکردم خاله خیلی ناناز شدی... مامانی تردید کنار بذار و کم کم غذای کمکی شروع کن چون به فصل گرما برسیم اگر بدون مقدمه بخوای بهش غذا بدی خدایی نکرده دخترمون دچار اسهال میشه
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزم.....نمیدونم مینا جون...یعنی شروع کنم
مامان کارن
25 خرداد 93 11:29
ماشالا دیگه خانومی شدی واسه خودت فروزان گلی 5 ماهگیت مبارک دیگه وقت غذا خوردنت رسیده - نرگس جون به دخملیمون غذا بده دیگه حریره بادوم ساده بدون شکر و لعاب برنج
مامان نرگس
پاسخ
مرسی خاله مهربون یعنی دخترم اینقد بزرگ شده....باورکردنی نیست...بهش غذا بدم؟؟؟؟؟؟؟
مامان کارن
25 خرداد 93 11:30
همیشه به سفر
nazanin
25 خرداد 93 15:02
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزممممممممممممممممممممممممممممم، خیلی دخملمون ناز شده دلم غش رفت براشششششششششششششششش، خیلی خیلی نازه شده ، دلم فروزان خواست، عزیزمممممممممممممممم، انشاا... که هزار ساله باشه و سایه تو و همسر گرامی همیشه بالای سرش، خدا حفظش کنه، خیلیییییییییییییییییییییی شیرینه، به جای منم یه عالمه ببوسش، من الان دیگه رسما عاشقش شدم
مامان نرگس
پاسخ
ما هم عاشقتیییییییییم خالهههههههه
مامانی مهربون
4 تیر 93 12:45
شما چی کار می کنین که اینقدر طرفذار دارین و نظر میدین
امید
10 تیر 93 15:36
سلام. دو تا خبر خوش اول اینکه از این به بعد میتونید با خیال راحت عکساتون رو در سایت زیر آپلود کنید و مطمئن باشید که هیچوقت حذف نمیشن و همیشه در اختیار داریدشون. www.u4m.ir دوم اینکه با ابزار آپلود عکس این سایت میتونید سایت آپلود رو به وبلاگتون بیارید.یعنی کد ابزار رو میذارید تو وبلاگتون و بعدش خودتون و بازدیدکننده های وبلاگتون میتونید بدون ورود به سایت براحتی از وبلاگتون عکساتونو آپلود کنید.به همین سادگی کدش رو از ادرس زیر میتونی دریافت کنی www.u4m.ir/tools.php
مامان زینب
19 تیر 93 3:14
وای خدا خانم گل از نمای نزدیک قربونش برم چقدر پیوند ابروهاش قشنگه چقدر بانمک می خنده خوبه من اونجا نبودم وگرنه قورتش می دام خوشمزه را