فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر کوچولوی من

گاهی وقتها، بعضی روزها.....

1393/2/10 11:21
نویسنده : مامان نرگس
353 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقتها، بعضی روزها، بدجوری دلم میگیره

باز یه بغض سرد و سنگین..........................

 

دختر برگ گلم، این روزها حال مامانی خیلی خوب نیست. نمیدونم چرا........

خسته ام و حال و حوصله کارایی که دوست دارمو ندارم.

فقط وقتی میبینمت و برام میخندی آرومم.

دوست دارم خوب باشم چون حال و هوای من میشه حال و هوای دخترکم.

کاش که این روزها بگذره. کاش.....

میدونم باید قوی بود تا این روزها بگذره.

هیچ وقت نمیشه که حال تو خوب باشه. میدونم نمیشه همیشه شاد باشی. نمیشه همیشه خوش باشی.

روزهای ناخوشی هم هست. روزهای خستگی هم هست. روزهایی هست که دلت بخواد کسی رو داشته

باشی تا براش دردودل کنی. روزهایی خواهی داشت که دلت پر غصه باشه.

من برات همیشه شادی میخوام ولی میدونم واقعیت چیز دیگه ایه.

فقط میخوام که هر جا دلت غصه دار شد قوی باشی و ایمان بتونه تو رو محکم و قوی نگه داره. هیچ وقت از سختیها نترس.

خدا همیشه هواتو داره. من ازش میخوام خصوصی هواتو داشته باشه.

بدون آغوش من و دستای پدرت همیشه پناه خستگیهات میمونه. همیشه کنارتیم دخترم. مطمئن باش.

 

هر کجا ترسیدی، از سفر لرزیدی، فقط آهسته بگو  *من خدا را دارم*

پسندها (5)

نظرات (16)

مامان کارن
13 اردیبهشت 93 11:37
خدا نکنه حالت بد باشه مامانی- ایشالا که غصه تو دلت نباشه هرگز
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزم ولی این روزها یه کم ابری ام
nazanin
14 اردیبهشت 93 15:00
آخییییییییییییییییییی دوستم، ناراحت نبینمت، انشاا... که همیشه دلت شاد باشه و خانواده ی قشنگتون روز به روز صمیمی تر و شادتر بشه
مامان نرگس
پاسخ
قربونت نازنین جونم...من دلم به دوستایی مثه شما گرمه که حرفهاو دلتنگیمو میشنوید.
مامان کارن
16 اردیبهشت 93 8:14
مامان نسرین
20 اردیبهشت 93 11:21
سلام نرگس جان تولدت مبارک.البته با کمی تاخیر انشالله همیشه شاد باشی.
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان نسرین
20 اردیبهشت 93 11:24
سلام نرگس جان تولدت مبارک.انشالله که همیشه شاد باشی
مــن و آوا قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 14:30
ناراحت نبينمت نرگسم
مامان نرگس
پاسخ
قربونت لی لی جونم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
21 اردیبهشت 93 15:23
گاندی خطاب به معشوقه اش : خوبِ من ، هنر در فاصله هاست ... زیاد نزدیک به هم می سوزیم و زیاد دور از هم یخ می زنیم . تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ، و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی . کسی که تو از من می خواهی بسازی یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت . من باید بهترین خودم باشم برای تو و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من .... خوب ِ من ، هنرٍِِ ♥عشق♥ در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .
m0zhde
22 اردیبهشت 93 17:37
ishala hamishe shad bashio ghose nadashte bashi
مامان اهورا (نرگس)
26 اردیبهشت 93 9:55
سلام عزیزم...از اینکه مرتب به ما سر میزنی واقعا" ممنونم...من تا آخر خرداد سر کارم و بعد از اون تند و تند بهت سر می زنم...
مامان نرگس
پاسخ
سلام نرگس جون....خواهش میکنم....من اهورا رو خیلی دوست دارم. همش به یادش بودم که 20 اردیبهشت به دنیا اومده..اخه اقاجونم هم 20 اردیبهشت به دنیا اومده
مامان اهورا (نرگس)
26 اردیبهشت 93 9:56
الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نگران نباش...همه ی خانمها بعد از زایمان همچین حسایی پیدا می کنن...به مرور از بین میره.سعی کن خودت و با موزیک و تفریح و سفر شاد نگه داری...
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم ...الان خیلی بهترم
مامان مینای آرتین
29 اردیبهشت 93 14:08
سلام عزیزم. من و گل پسرمم از آشنایی با شما خوشحالیم. ببخشید آرتینم با چه اسمی عضو دوستای فروزان جون شده؟ برای فروزان نازم
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم.ارتین کوچولو
مامان الی(الهام)
31 اردیبهشت 93 11:45
نبینم غصه دارباشی عزیزم.....یه دورانه میگذره گل گاوزبون وبهارنارنج وزعفران رو دم کن بخور
مامان نرگس
پاسخ
اره باید یه کاری کنم...دارم از دست میرمجدای از شوخی خودمم بهش فکر کردم ولی حالا کو تا عمل
مامان مینای آرتین
1 خرداد 93 8:45
سلام خانمی... امیدوارم روزهای بد مثل باد بگذره و روزهای خوب مثل برف های ماندگار روی زمین هیچوقت آب نشه... با افتخار فروزان گلم رو لینک کردم... امیدوارم آرتینم با فروزان خانم دوستای خوبی برای همدیگه باشن... بوووووووووووووس بای فروزان توپولی(ماشالله)
مامان زینب
2 خرداد 93 18:04
سلام بالاخره من اومدم خوبی نرگس جان چقدر فروزانمون جیگر شده قرونش برم الهی ببخش که من اینقدر در میام تولدت مبارک خانمی ایشالا سالیان سال به خوبی و خوشی جشن تولد بگیری
مامان نرگس
پاسخ
سلااااااام عزیزم..خوش اومدی خواهش میکنم عزیزم..هرجا هستی خوش باشی همین کافیه خیلی ممنونم
مامان زینب
2 خرداد 93 18:05
خصوصی داری عزیزم
مامان کارن
3 خرداد 93 8:55
ما رمز نداریم