فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

دختر کوچولوی من

مادر... مادر... مادر

1393/2/1 21:19
نویسنده : مامان نرگس
218 بازدید
اشتراک گذاری

فروزانم، امسال اولین سالیه که منم مادربودن رو با تمام وجود حس میکنم. حسی که بودن

تو به من بخشیده. حس قشنگی هنگام آغوش کشیدن و بوسیدنت......

وقتی به چشات نگاه میکنم و عمق معصومیت رو توی نگاهت میبینم....

وقتی دستای کوچولوت انگشتم رو محکم میچسبه...

وقتی میبینم با بیدار شدنت دنبال من میگردی و مامان رو میخوای....

وقتی تا منو میبینی یه لبخند مهمونم میکنی....

وقتی که فقط آغوش من میتونه آرومت کنه....

وقتی میبینم وجودت از ذره ذره وجودمه....

اونوقته که میفهمم

برای خوشبخت بودن، مادربودن کافیست.

 

                  

 

 

پسندها (1)

نظرات (11)

آوايي ( لي لي )
2 اردیبهشت 93 4:02
اي جونم خواهر... روزت مباركككك
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 0:39
عكس هارو گذاشتم خواهر جونم
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 0:40
فرشته هاهميشه وجوددارن، امابعضي وقتهاچون بال ندارند بهشون ميگيم "دوست" تقديم به فرشته بي بالم كه به داشتنش ميبالم...
نسرین
3 اردیبهشت 93 17:59
سلام نرگس جان موافقم،من وبلاگ شما رو با اسم فروزان جون تو پیوندهام گذاشتم.
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم.....ممنون دوستم
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 20:51
بیادتم!حتی اگرقرار باشد شبی بی چراغ تمام دنیارا درحسرت یافتنت قدم بزنم
مامان الی و محیا بانو
6 اردیبهشت 93 16:25
این جمله رو از تو یادگاری دارم نرگس جونمون۰برای خوشبخت بودن مادرشون کافیستقشنگ نوشتی عزیزم۰میبوسمتون
nazanin
7 اردیبهشت 93 12:58
انشاا... که همیشه خوش و خرم باشی دوستم، خیلی زیبا بود
مامان نرگس
پاسخ
ممنون
مامان کارن
8 اردیبهشت 93 11:42
مامان مهسا
8 اردیبهشت 93 21:57
خصوی داری خداکوچولوتو حفظ کنه چه ماه شده
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزم
mojde
9 اردیبهشت 93 11:37
kocho0olo0oye naz
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
9 اردیبهشت 93 15:52
سلام نرگس جون خوبی عزیزم؟فروزانم خوبه؟ تبریک میگم امسال اولین سالیه ک روز مادر واقعا مادر شدی مرسی از اینکه بفکرم بودی راستش اینروزا خیلی مشغولم و اصلا حس و حال وبلاگو ندارم گل دخترکمو از طرفم ببوس
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...ما خوبیم...محیا گلی چطوره؟ ممنونم. خواهش میکنم چرا خانمی؟ به هر حال منتظرتیم