فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دختر کوچولوی من

سفر بابایی

1392/9/23 20:58
نویسنده : مامان نرگس
264 بازدید
اشتراک گذاری

لالا لالا گل مینا       

                    بخواب آروم گل بابا

                                            بابا رفته سفر کرده

                                                                     الهی زودی برگرده

                        

 گلکم بابا دیروز رفته سفر..هنوز نیومده..من و شما تنهاییم.

هیچ فکر نمیکردم اینقده دلم براش تنگ بشه..احساس میکنم زمان زیادی ندیدمش..کاش زودتر

بیاد. اگه الان اینجا بودی حتما تو هم دنبالش میگشتی.. مگه نه عزیزم..

بابایی که همش سراغت و میگیره.. میگه جوجه مون چطوره؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونه دلت حسابی براش

تنگ شده. وقتی نیست جای خالیش خیلی حس میشه..  

انشاله خدا همه باباها رو واسه نینی ها نگهداره 

                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان ستاره
23 آذر 92 22:52
سلام نرگس جون .. جای همسر عزیزت خالی نباشه گلم ... انشاالله زودی میاد به سلامتی پیشت ... ممنون که اومدی پیشم عزیزم از بابت تبریک هم یه دنیا ممنونم ... مراقب خودت و نی نی گلت باش عزیزم
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزدلم....خوهش میکنم...تو هم از اینکه میای و به ما سر میزنی یه دنیا ممنون گلم
مامان لي لي
24 آذر 92 6:05
اللهي فداي دل تنگ آت بشم نرگس جون انشالله خيلي زود همسرت برميگرده از سفر
مامان نرگس
پاسخ
ممنون لی لی جونم....قربونت برم عزیزم
مامان لي لي
24 آذر 92 6:12
خصوصي
مامان لي لي
24 آذر 92 6:53
خواهري خيلي مواظب خودت و دخملي باش
مامان نرگس
پاسخ
چششششششششششششششم عزیزم شما هم مراقب خودت و دخملیمون باش....جونم اوایی
مامان لي لي
24 آذر 92 6:53
خصوصي داري گلم
مامان کارن
24 آذر 92 10:48
بابا جونت به سلامت برگرده دخملی ناز نازی
مامان نرگس
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان لي لي
25 آذر 92 4:12
کافه چی قهوه بیار تلخ تلخ دروغ هایش آنقدر شیرین بود که هنوز دلم را میزند...
مامان فاطمه
25 آذر 92 15:50
ایشالله بابای نی نی به سلامتی برگرده...جاش خالی نباشه...دخملی خوبه؟
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزم خوبه خداروشکر.....دخملی شما چطوره؟؟
میم مثه محیا
25 آذر 92 21:16
انشالله جاش هیچوقت خالی نباشه وزودی برگرده
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزدلم
مامان لي لي
25 آذر 92 23:27
وقتی خاطره های آدم ها زیاد میشه , دیوار اتاقشون پر از عکس میشه , اما همیشه دلشون واسه اونی تنگ میشه که نمی تونن عکسشو به دیوار بزنن...
راضیه
26 آذر 92 22:16
مامان نرگس
پاسخ
عزیزمی
مامان لي لي
27 آذر 92 4:26
پشت هر کوه بلند ، سبزه زاريست پر از ياد خدا و در آن باغ کسي ميخواند که خدا هست دگر غصه چرا ؟ آرزو دارم خورشيد رهايت نکند و غم غصه هرگز صدايت نکند .
مامان لي لي
27 آذر 92 4:26
نرگس جونم خيلي عزيزي دوستت دارم
مامان نرگس
پاسخ
تو هم عزیزمی
الهام مامان محیا
27 آذر 92 15:58
سلااااااااااااام به دوتا خانوم های دور از بابا مواظب هم باشین شیطوونی نکنیین دوست بشین باهم بازی کنین
مامان نرگس
پاسخ
چشمممممممممم الهام جون ولی این دخملی منو اذیت میکنه
الهام مامان محیا
27 آذر 92 16:00
چه خبرا نرگس بانو نی نی نمیاد؟؟؟؟ میگم این آخر آخر ها ماهی یا امگا سه یادت نره... نی نی مون رو چاق و توپل میکنه گلابی و کباب رو هم که گفته بودم قبلا
مامان نرگس
پاسخ
هیچی الهام جون روزهای اخره و حسابی سنگینم و حسابی منتظر...... الهام جون دکتر بهم امگا 3 نداده..یعنی برم بخرم و بخورم ... مرسی از اینکه به فکرمی
مامان ستاره
28 آذر 92 0:26
بدو بیا تو وبلاگم عکس الانم و ببین رمز تو خصوصی گذاشتم
مامان نرگس
پاسخ
آخ جون اومدم
مامان لي لي
28 آذر 92 5:52
حضورم رابر صفحه دلت تیک بزن!
من حاضرم؛
حتی تمام این روزها ک توغایبی..
مرضیه مامان محیا
29 آذر 92 0:56
سلام مامان نرگس ممنون از اینکه به ما سر زدی از آشنایی باهات خیلی خوشحالم امیدوارم هرچه زودتر دختر گلمون رو در آغوش بگیری امروز نشستم تمام پستها رو خوندم این روزای آخرحسابی مواظب خودت و نینیمون باش با کمال افتخار شماهم به جمع دوستای محیا پیوستی اینم پیش پیش واسه مامان نرگس و دخمل نازش
مامان نرگس
پاسخ
ممنون مرضیه جونم.....منم خیلی خوشحالم که به ما سر زدی و با حوصله همه پستها رو خوندی....چشم مراقب دخملی هستم..میبوسمتون
مامان ستاره
29 آذر 92 12:49
سلام عزیز دلم ... خوبی ... من دیگه نمیام وب آخه یکی اومده نظر گذاشته هر چی از دهنش در اومده گفته آخرشم میگه اگه نکشی کنار ویروسسیت میکنم من نمی دونم این کیه که این قدر مریضه اسم هم نذاشته من دیگه نمیام حلالم کن دوست خوبم ... دلم برات خیلی تنگ میشه اینقدر ناراحتم همینو کپی میکنم به بقیه و دیگه حوصله نوشتن ندارم ... دوستت دارم بوس
مامان نرگس
پاسخ
یعنی چییییی بکش کنار ستاره جون....این کیه که اینطوری باهات کرده
مامان لي لي
30 آذر 92 1:38
یک ترانہ مےتواند لحظہ اے را تغییر دهد . . . یک ایده مےتواند دنیایے را عوض کند . . . یک قدم مےتواند سفرے را آغاز کند . . . اما یک دعا مےتواند حتے ناممکن را ممکن کند . . . زیرا ضامنش خداست . . . بضمانت او دعايتان مےکنم تا ھیچ سنگے در راھتان نباشدو تا ابدشاد باشيد . . .يلداي زيباتون مبارك
مامان نرگس
پاسخ
یلدای شما هم مبارک لی لی جونمامیدوارم حساب خوش بگذره عزیزم
مهسا مامان نلی
30 آذر 92 14:10
عزیزم هنوز بابایی نیومده از سفرراستی یلداتون مبارک گلم
مامان نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم..یلدای شما هم مبارکاومده بابایی گلم..خیالت راحت ذیگه تنها نیستیم
مامان لي لي
1 دی 92 5:26
از صداي گذر آب چنان میفهمی........تندتر از آب روان.......عمر گران ميگذرد... زندگي را نفسی ارزش غم خوردن نيست‎‎ ... از خدا خواسته ام در شب یلدا و از آن روز به بعد ؛
آنقدر شاد شوی ؛ که ندانی غم چيست‎ ‎...
مامان نرگس
پاسخ
انشاله همیشه خوش باشی لی لی مهربونم
میم مثه محیا
1 دی 92 14:54
آخرین یلدایِ بدون دخملی مبارک انشالله سال دیگه گل دخترتم کتارته
مامان نرگس
پاسخ
انشاله.....ممنون عزیزم...یلدای شما هم مبارک
مامان زینب
3 دی 92 0:50
ایشالا خیلی زود هر دو مسافر عزیزت به سلامتی از راه می رسن و دلت را غرق شادی می کنن مزه ی انتظار شیرین هیچ وقت از یاد آدم نمی ره نرگس جان ممنون که به ما سر می زنی و جویای احوالمون هستی مواظب خودت و فرشته کوچولو باش .
مامان نرگس
پاسخ
ممنونکه شما هم به ما سر زدی عزیزم
مامان ستاره
4 دی 92 1:10
سلام عزیز دلم ... من به توصیه دوست جونی ها اومدم تا روی طرفمو کم کنم و حالیش بشه که نترسیدم ..... راستی عزیز دلم یادمه گفته بودی دی ماه نی نی گلت میاد پیشت .... اومد یا نه منتظری ؟ وای دلم می خواد زودی ببینمش ... خیلی مراقب خودت باش عزیزم
مامان نرگس
پاسخ
سلام ستاره عزیزم...خیلی کار خوبی کردی اومدی. اینطوری بهترشد. نه نینی ما هنوز نیومده. یعنی انشاله اخرای دی قراره بیاد
مامان لي لي
4 دی 92 5:31
گاهي در شتاب زندگي گوشه اي بايست و بگو خدايا ميدانم كه هستي...!
مامان لي لي
4 دی 92 21:11
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
مامان نرگس
پاسخ
به سلامتی خودمون........ دوست دارم لی لی جونم
مامان اهورا (نرگس)
4 دی 92 22:57
قربونت برم الهی...انشالله تا الآن صحیح و سالم برگشته پیشت دوست جونیم...
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم نرگس جونم...اره خداروشکر کنارمونه
مامان مریم
6 دی 92 8:39
جاشون خالی نباشه عزیزم...قدر این دلتنگیا و عشق قشنگتو بدون
مامان لي لي
9 دی 92 11:41
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
مامان فاطمه
9 دی 92 16:17
سلام نرگس جونم.خوبی؟نی نی خوبه؟هنوز شرفیاب نشدن؟بابایی نی نی به سلامتی برگشت؟منتظر پست جدیدت هستیم
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم خوبم... دیگه روزهای اخرو میگذرونم....اره بابایی اومده...چشم پست جدیدم تو راهه
مامان الینا
12 دی 92 17:34
سلام عزیزم چطوری؟ به سلامتی نی نی مون کی میاد؟ روی ماهشو کی می بینیم. ممنون که به ما سر میزنی.
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم..خواهش میکنم انشاله تا دو هفته دیگه باید بیاد اگه نیاد باید به زورم که شده بیاریمش