فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دختر کوچولوی من

مامانی تنهاست دخترکم

1392/7/25 17:08
نویسنده : مامان نرگس
1,167 بازدید
اشتراک گذاری

دلم نمیخواست بیام و از تنهایی و دلتنگی برات حرف بزنم دخترم، ولی الان فقط تورو دارم عزیزم که

براش حرف بزنم. بابایی هم که رفته بیرون. البته حال بابایی هم خوب نبود و نمیتونست کمکم

باشه. کاش الان اینجا بودی و دستتو میگرفتم و میبوسیدم. بعد دوتایی میشستیم کلی با هم

حرف میزدیم. ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

 

آخه کی میگه وقتی تو باشی حال من بده. تو که باشی حال من خوبه عزیز دلممممممممماچ

امروز دوباره صدای قلبتو شنیدم که ارومم کرد و لبخند رو روی لبام نشوند.

گلکم بیا، کنار مامانی جات خیلی خالیه. بیا که مونس تنهایی مامانی هستی و حسابی

بیقرارتم.........

 

دوست دارم هزار تاااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

میم مثه محیا
26 مهر 92 9:40
سلام نرگس جون.نبینم گلم دلتنگ باشه
راسی واسه گل دخترمون اسم انتخاب نکردی؟


عزیزم بعضی وقتها اینطوری میشه ............

آخرین اسمی که مد نظرمون بوده ...فروزان....ولی کاملا قطعی نیست. ممکنه باباش بازم تغییر نظر بده
میم مثه محیا
27 مهر 92 11:07
من خیلی زود اسم محیارو انتخاب کردم
هنوز سونو نرفته بودم ک گفتیم پسر باشه حسام،دختر محیا
فروزان هم اسم قشنگیه.بقیه ی گزینه هاتون چیه؟
راسی سونو تاریخ اومدن ذخملمونو کی زده؟


من اسم باران رو خیلی دوست دارم. فروزان رو باباش انتخاب کرده که به نام فامیلیشون میاد.
من همیشه و همه جا گفتم اسم مورد علاقه ام بارانه. نمیدونم شایدم شد باران
اخرین سونوم گفته 26 دی ماه
میم مثه محیا
28 مهر 92 8:21
نازیییی دخملمون مثه دخمل من دیماهیه

دیماهیا خیلی ماهن




اره عزیزم دخملم هنوز نیومده ماهه مثه محیا گلی
مامان اهورا
29 مهر 92 16:49
هر وقت اینجوری احساس تنهایی کردی رو من حساب کن...بیا با هم حرف بزنیم...قربونت برم من


ممنونم ازت نرگس جون....باشه سری بعد میام پیشت
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
1 آبان 92 15:07
ای جان مامان عزیز
غمتو نبینیم


مرسی عزیزم
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
1 آبان 92 15:15
مامانی جون لینک شدی
مامان زری
2 آبان 92 12:03
نرگس جون آپم
الهام مامان محیا
4 آبان 92 23:31
خصوصی گلم
مامان فاطمه
5 آبان 92 16:50
مامانی گل،شما با افتخار به جمع دوستای خوب فاطمه جون پیوستیدبازم منتظرتون هستیم


حتما بهتون سر میزنیم
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 13:30
گلم خدا نکنه تنها باشی
قابل بدونی میتونم گوش باشم واسه حرف هات و مطمئن باش فقط وقتی بگی میشنوم بعدش فراموشم میشه و میتونی بهم اعتماد کامل داشته باشی
دلتنگیت رو نبینم خوشگلم........
انشاالله به سلامتی ناز گلت دنیا می یاد و خودت گوشت رو میزاری روی سنه ی نازش و صدای قلبش رو میشنوی
انشاالله که به سلامتی فرشته ی آسمونیت زمینی میشه


ممنون بهار جونم. خیلی لطف داری
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 13:38
خوشگلم رمز رو برات فرستادم
خصوصیت رو چک کن


مرسی عزیزم