فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

دختر کوچولوی من

دختر کوچولوی من داره خانم میشه!!

1395/3/7 19:11
نویسنده : مامان نرگس
786 بازدید
اشتراک گذاری

بای بای پوشک

فروزان کوچولوی من دیگه داره خانم میشه!!!!

از اوایل خرداد که فروزان توی 2 سال و5 ماهگی رفته بود تصمیم گرفتم دیگه پوشکش نکنم و این مرحله مهم رو هم سپری کنه.

خیلی خوب بود و راحت تر از اونی که فکر میکردم باهاش کنار اومد. روز اول با بازی و جایزه هایی که میگرفت سپری شد. از روز دوم خودش نیازش به دستشویی رو اعلام میکرد و خیلی پیشرفتش چشمگیر بود. خداروشکر که در زمان مناسبش این کارو کردیم و هم خودش و من اذیت نشدیم.

پسندها (2)

نظرات (7)

آیداکوچولو
20 خرداد 95 17:02
مبارک باشه آفرین دوست خوبم دیگه راحت شدی ومستقل تر از قبل
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
8 تیر 95 19:32
آفرررررین ب دختر زرنگ ک با آخرین یادگار نوزادیش هم ب سلامتی بای بای کرد خدا حفظش کنه
سایه از طلابانو
21 تیر 95 20:57
سلام اخ عزیزم.....مامان نرگس دختر خیلی خوشگله....چطور من قبلا عکسشو ندیده بود.......عزززززززییزم....از طرف من ببوسش.....راستی دیگه به ما سر نمیزنیاااا
سایه از طلابانو
21 تیر 95 20:59
راستی عزیزم اسم لینک مارو به این اسم تغییر بده: طلا بانو-مدرسه وهنرکده ی مامان ها کرسی
مامان آنیسا
3 مرداد 95 8:44
مبارکه عزیرم مامانی از حالا به بعد بیشتر ساعاتای روزتو تو دستشویی به سر میبری
سایه
14 مرداد 95 6:52
مامان نرگس کجایی؟؟؟ دقیقا کجایی؟؟؟
آیداکوچولو
14 مرداد 95 17:38
فروزان ناز وزیبا دوست گلم روزت مبارک