فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دختر کوچولوی من

دلتنگی هایم برای تو

1392/7/7 15:36
نویسنده : مامان نرگس
153 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، دخترم؛ وقتی صدات میکنم ته دلم میلرزه. یعنی وجود داری و هستی و من خیلی وقتها

باورم نمیشه که هستی...........قلب

 

دختر نازتر از برگ گلم، وقتی به بودنت فکر میکنم احساس آرامش عجیبی میکنم. مثه وقتهایی

که میخواستم باشی و هنوز نبودی.

 

الان که دارم از دلتنگیهام برات مینویسم اشک تو چشام حلقه زده. تا حالا ندیدمت ولی دلم برات

تنگ شده و دوست داشتم الان تو آغوشم خوابیده بودی و خواب فرشته ها رو میدی.

 البته الانم توی وجودمی حتی از آغوشم نزدیکتری به من و این باعث شادی منه که دخترم

مونس مامانی شده و مامانی دیگه تنها نیست.

 

هوای پاییز مامانو شاعر کرده و اومده برات بنویسم و بگم که چقدر دوست دارم زود زود ببینمت

  و ببوسمت و بگم عاشقتم  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان محیا
10 مهر 92 20:22
وای که دلم یه جورایی برای دوران حاملگیم تنگ شد...
الان اگه برگردم بیشتر قدر اون روزها رو میدونم
امیدوارم به خوشی وسلامتی ناز دخترت رو بغل کنی راستی اسمش چیه؟


ممنون عزیزم، فعلا فروزان ولی معلوم نیست همین بشه یا نه
باباش که میگه صددر صد همینو میذارم

مامان اهورا
11 مهر 92 13:57
قربون اون حس شاعرانه و هوای پاییزیت بشم من!!!!!!!!!!!


منم قربون همه دلهای مهربون شما دوست جونام بشم
شکلک آروین
13 مهر 92 19:00
ممنون شما هم لینک شدید نحوه استفاده از شکلک ها : بر روی هر کدام از شکلک ها که خوشتون اومد راست کلیک (دکمه سمت راست موس را یکبار فشار دهید) کرده و گزینه copy را انتخاب کنید. سپس به منوی کاربری خودتون برید و "ارسال مطلب جدید" رو انتخاب کنید و بعد از اینکه متنتون رو تایپ کردید هرجا خواستید شکلک اونجا قرار بگیره دوباره راست کلیک کرده و این بار روی paste کلیک کنید. اگر فایرفاکس دارید : بر روی هر کدام از شکلک ها که خوشتون اومد راست کلیک (دکمه سمت راست موس را یکبار فشار دهید) کرده و گزینه Copy Image Location (رونوشت برداشتن از مکان تصویر) را انتخاب کنید. سپس به منوی کاربری خودتون برید و "ارسال مطلب جدید" رو انتخاب کنید و بعد از اینکه متنتون رو تایپ کردید هرجا خواستید شکلک اونجا قرار بگیره بر روی آیکون که به شکل درخت هست کلیک کنید و در کادری که مقابل ِ نوشتهء "آدرس تصویر (URL)" قرار داره دوباره راست کلیک کرده و این بار روی paste (چسباندن) کلیک کنید.
nazanin
14 مهر 92 10:41
میم مثه محیا
14 مهر 92 14:43
ناززززی ایشالله راحت و آسون ب دنیا بیاد گل دخترت و ببینی چقدر زندگیتون شیرین میشه
هرچند اوایلش واقعا سخته مخصوصا شب بیداریاش...اما تبریک میگم ک داری مادر شدنو قدم ب قدم تجربه میکنی


مرسی عزیزم
من بیصبرانمه منتظرم نینی نازم بیاد بغلم