فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختر کوچولوی من

نظرات (17)

مامان مینای آرتین
6 اردیبهشت 94 15:32
واااااااااااااای جیگر خاله رو ببین چه ماه شده.... بوس بوس واسه دختر کوچولوی خوشگل و نازم... همه عکسهات خوشگله عسلم
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جون.....چشاتون خوشگل میبینه
ساعت دیواری اتاق کودک
6 اردیبهشت 94 15:55
انواع مدل های ساعت دیواری اتاق نوزاد
♥ایدا♥
6 اردیبهشت 94 19:01
سلام ماشاالله کوچلوی شیرین بامزه ای دارید خداحفظش کنه اگر با لینک کردن موافقید خبرم کنید من اپم خوش حال میشم به من سربزنید
آیداکوچولو
10 اردیبهشت 94 6:31
سلام فروزان گلی عجب سورپرایزقشنگی عکسات همگی خیلی خوشگلن ولی اولی خیلی معرکه شده مبارکت باشه عکسای قشنگت
مامان نرگس
پاسخ
سلام آیدا جونی.. ممنونم دوست من اخه میدونی فایل عکسهام تازه به دستم رسیده بود
مامان ندا
13 اردیبهشت 94 0:26
ای جوووووونم عکسا خیییییلی قشنگن
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم ندا جونم
مامان ملوسک
13 اردیبهشت 94 7:52
واییییییییییییییییییییییییی چه نازه بااون لباس زرد وقرمز خیلی بهش میاد بوس
مامان مهربون
15 اردیبهشت 94 13:04
سلام خوبین ؟فروزان جون خوبه؟ چه قدر بزرگ شده خیلی نازه تو عکساش چه قدر ناز افتاده از طرف من یه بوسش بکن
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم؟ ما خوبیم.. شما خوبید؟ دخملیها خوبن؟ ممنونم...قربونت برم فائزه الان چند وقتشه؟ حتما حسابی بزرگ شده؟ بازم به ما سر بزن. خوشحال میشیم
ĸoѕαr
19 اردیبهشت 94 14:03
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان آنیسا
21 اردیبهشت 94 9:33
خیلی ناز شده عکسات عروسک خانوم
مامان نرگس
پاسخ
متشکرم خاله
مامان کارن( رزیتا )
21 اردیبهشت 94 10:49
الهی الهی الهی چه عکسای خوشملی چه دخمل ناناسی ..... عزیز منی فروزان بلا با این ژستایی که گرفتی
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم قربونت برم خاله
مامان مهربون
21 اردیبهشت 94 13:51
سلام منون عزیزم ما هم خوبیم بله نی نیمون که بزرگ شده 6 ماهشه دیگه غذا دادن رو شروع کردم با این که غذا میخوره بازم خیلی بلند میشه نمی دونم چی کار کنم
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم.... ماشاله به دخملی........ منظورت اینه که یه جا نمیشینه؟؟؟؟؟؟؟؟ و تحرکش زیاده؟ کاریش نمیشه کرد. بچه ها رو نمیشه به زور یه جا نشوند!! نگران نباش
مامان مهربون
22 اردیبهشت 94 13:11
سلام عزیزم ممنون نه عزیزم منظورم اینه که خوابش کمه و هی از خواب بیدار میشه البته این که بچه ها یه جانمیشینن هم حرف درستی
مامان نرگس
پاسخ
سلام..... آهاااااااااااااان میدونی فروزانم از اولش همینطوری بود و مدام بیدار میشد و شیر میخورد. کم میخورد ولی بازم بیدار میشد. الان شب که میخوابه 4 ساعتی بیدار نمشه ولی بعدش تلافی میکنه هر بچه ای یه جوره و اکثرا مدام بیدار میشن و شیر میخوان!
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
14 خرداد 94 19:37
به به خیلی عکسای خوبی شدن همشون خوشگلن،چون فروزان گلی خوشگله
nazanin
30 خرداد 94 11:10
ماشاا...، هزار ماشاا...، عزیززززززم خیلی خانم شده، خیلیییییی ناز شده ، هزار تا بوس
مامان نرگس
پاسخ
قربونت برم نازنیین جونم
مامان مهربون
10 تیر 94 18:22
سلام میگم چند وقتی پست نمی ذاری ؟ بازم برامون از عکسای فروزان جونی بذار راستی فروزان چطوره ؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم....ممنونم خوبه.. شما خوبید؟ اره خیلی وقته آپ نشدم ...چند وقت حالم خوب نبود اصلا حال و حوصله نداشتم. و مشکلی داره سیستم نمیتونم عکسهای گوشی رو بریزم توی سیستم واسه همین مونده. چند تا پست آماد کردم ولی عکس نداره به محض درست شدن مشکل براتون میذارم
مامان اهورا (نرگس)
16 تیر 94 12:43
ای جونم...ماشالله...عکسات عالی شدن خاله جون بووووووووووووووووووس
زهـــــــــرا
27 تیر 94 9:35
سلام خاله خیــــــــــــــــــــلی کوچولوتون نازه میشه بیاین وبم و بهم5تانظر بدین جبران می کنم.ممنونم