فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دختر کوچولوی من

آخر هفته و باغ باباجی

1394/2/22 7:23
نویسنده : مامان نرگس
574 بازدید
اشتراک گذاری

فصل بهار و آخر هفته و باغ باباجی مهربون....... معلومه به بچه ها خوش میگذره. و کمی به مامانا!!!!!!!!!!!

آآآآآآآخ از دست این وروجکها که نشد کمی با آرامش بشینیم و از مناظر اطراف لذت ببریم.

حتی عکس گرفتن از اونا ما رو حسابی خسته کرد. مگه میشد اونا رو یه جا بشونی!!!

فروزان واسه اولین بار دست زدن به خاک رو تجربه کرده بود و خوشش اومده بوددلخور..

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

همیشه خوش باشین عزیزای من

 


 

پسندها (6)

نظرات (18)

مامان کارن( رزیتا )
23 اردیبهشت 94 10:28
به به چه باغ زیبایی خوش باشین دوست مهربونم ...... آره واقعا با این وروجکا مگه میشه نشست و لذت برد از چیزی من که لذت بردن رو موکول کردم به یه ده پونزده سال دیگه
مامان نرگس
پاسخ
واقعااااااااااااااااااا رزیتا جون تازه اگه خواهر برادرهای شون بذارن
مامان ندا
23 اردیبهشت 94 11:30
چه طبیعت قشنگی و چه عکسای قششششنگی..
مامان نرگس
پاسخ
اره خیلی زیباست
آیداکوچولو
23 اردیبهشت 94 20:15
سلام فروزان گلی امیدوارم همیشه شاد باشی چه باغ زیبائی وچه طبیعت زیبائی وچه شکوفه های زیبائی وچه دختران زیباتری امیدوارم باباجی مهربون همیشه سلامت باشه بابابزرگای من هر دو رفتن پیش خدا
مامان نرگس
پاسخ
سلام دوست من.... ممنونم عزیزم اره خیلی زیباست ... کلی بازی کردین و از همه بهتر خاک بازی بود خدارحمتشون کنه
آیداکوچولو
24 اردیبهشت 94 14:34
16 ماهگیت مبارک دوست خوب من
مامی مانا
28 اردیبهشت 94 16:21
به به چه جای با صفایی.....امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی عزیز دلم
نرگس مامان کوروش
28 اردیبهشت 94 19:57
وای چه عکسای قشنگی گرفتی مامان نرگس... چقدر فروزان بهش خوش گذشته ... از دردسرای بیرون رفتن نگو که خوب درکت میکنم. ولی خوب چه میشه کرد دیگه. خاصیت مامان بودن همینه دیگه...
مامان نرگس
پاسخ
اره نرگس جون....دیگه بیرون رفتن به بچه ها و البته بابای بچه ها بیشتر خوش میگذره
مامان مهربون
9 خرداد 94 14:13
سلام خوبین ؟ فروزان کوچولو خوبه؟ دلم براتون تنگ شده بود اومدم بهتون سر بزنم راستی فروزان جون چند ماهگی نشست؟ نی نی ما که نشسته اما تو این ماه یه کار جدید از خواهرش یاد گرفته باسه خودش هی دس دسی میکنه انقد خواهرش باسش دست زد که یاد گرفت
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم..ممنونم فروزانم خوبه؟ شما خوبین؟ آخی فائزه جونم دس دسی میکنه..... فروزانم اخرای 5 با کمک میشست که ماه ششم خوب میشست
آیداکوچولو
9 خرداد 94 15:01
سلام فروزان گلی دوست کوچولوی من سلام خاله نرگس عزیزم امیدوارم هر جا که هستید شاد وسلامت باشید
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
14 خرداد 94 19:35
ای جااان دلم چ خانوم شده فروزان گلی.خدا حفظش کنه
خاله ناديا
18 خرداد 94 8:16
چقدر خوشحال شدم از ديدن وبلاگ اين دخمل زيبا هزار ماشاله که چقدر خانوم شده واسه خودش عکسهاي آتليه اش که معرکه شده!!! خاله ناديا که عاشقشه از راه دور مي بوسدش
مامان مهربون
28 خرداد 94 0:21
سلام خوبین؟ فروزان عزیز خوبه؟ ماه رمضانتون مبارک منم که مثل پارسال روزه نمیگیرم راستی فروزان چند ماهگی چهار دست و پا راه می رفت؟ نی نی ما که هنوز که 7 ماهشه نمیتونه
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم..خوبید؟ ما هم خوبیم ممنونم فروزانم دیر رفت 8 ماهه بود...... نگران نباش دیر نمیشه. بعضی از بچه ها دیرتر میرن دخملیها رو خیلی ببوس
مامان کارن( رزیتا )
28 خرداد 94 9:15
فروزان جونم خوبی عزیزم آپ نمیکنی مامانی نمیگی ما دلمون واسه طلا طلا تنگ میشه
مامان نرگس
پاسخ
سلام رزیتا جون..... الان 20 روزه که مریضم و بیحال.... چندروزی فروزان مریض بود..چند روز رفتیم سفر..نشد آپ کنم حالا چند وقته هم نمیتونم از روی گوشی عکسها رو بریزم روی سیستم. فایلهار و باز نمیکنه... منم دلم واسه آپ کردنش تنگ شده
nazanin
30 خرداد 94 11:09
ای جووووووونم فروزان گلی، عزیزم ماشاا... چه خانمی شده، جیگرشو، یه عالمه ببوسش از طرف من
آیداکوچولو
3 تیر 94 15:00
سلام فروزان گلی سلام خاله نرگس جون خدا نکنه شما ها مریض باشید
مامان مینای آرتین
4 تیر 94 14:16
وااااااای چه دخمل خوشتیپی...بخورمت موش موشی. نرگس جون نکن این کارا رو عزیزم خواهر و برادر های دیگه؟؟؟ بذار ما این فسقلی هارو بزرگ کنیم تا بتونیم از زندگیمون یکم لذت ببریم کنار کوچولوهامون. بچه یکی خوبه دوتا زیاده... امیدوارم هرچه زودتر حالت خوب بشه عزیزم و عکسهای فروزان طلا رو بذاری تا از دیدنش لذت ببریم
مامان کارن( رزیتا )
10 تیر 94 11:36
آخی نرگس جون خدا نکنه مریض باشین دوستم ..... ایشالا که زود زود خوب شین و عکسای زیباتون رو ببینیم .....
مامان مهربون
11 تیر 94 19:21
وای تازه فهمیدم مریض بودی امیدوارم زودی خوب شی
مامان اهورا (نرگس)
16 تیر 94 12:42
وای چه جای باصفایی!!!!همیشه به گردش.