فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر کوچولوی من

ماه های عمرگلابتون دو رقمی شده......... 10

1393/8/25 1:58
نویسنده : مامان نرگس
355 بازدید
اشتراک گذاری

فروزانم، دخترم، 10 روزت که بود اینقده کوچولو بودی و ظریف که خیلیها میترسیدن بغلت کنن. اینقده کوچولو بودی و من همچین روزی یعنی ده ماهگیتو تصور هم نمیکردم. حالا بزرگ شدی و خانم.....  مهربون و دوست داشتنی.... بازیگوش و کنجکاو  و.....

 

این روزها با خنده هات خونه رو شادی میبخشی

این روزها برای تجربه کردن دست به هر کاری میزنی

این روزها شدی مونس همیشگی مامان

این روزها شدی دلگرمی بابا

این روزها..............

 

خداروشکر که هستی.. خداروشکر که نفسمون به هم بسته است.. خداروشکر که روزها و شبها کنارمی.. خداروشکر هستی.

 

ده روزگیت آروم تو بغلم شیر میخوردی و الان باید خونه رو پا به پات طی کنم که غذا بخوری.

ده روزگیت گهگاهی یه لبخند کوچولو روی لبات میومد و باید کلی دنبال همون لبخند میگشتم و الان خنده هات..........

ده روزگیت بابا میترسید بغلت کنه و الان آغوشش امن ترین جای دنیاست واست.

ده روزگیت از شلوغی دوروبرت چیزی نمیدونستی و الان عاشق شلوغی هستی و تنها میشی دنبال بقیه میگردی.

ده روزگیت ..........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس 10 روزگی فروزان به همراه دختر عموی نازش طهورا که 17 روزه بود.

 

چقدر زود گذشت. چقدر واسه بزرگ شدن عجله داری دخترم.......چقده دلم گرفت.

 

و حالا لپ قرمزی 10 ماهه من

                                      

 

                                     دوست دارم دختر کوچولوی من

 

پسندها (5)

نظرات (13)

مامان کارن( رزیتا )
25 آبان 93 11:13
عزیزم شیرینم 10 ماهگیت مبارک
مامان زینب
25 آبان 93 16:39
عزیزم الهی قربونت برم الهی دورت بگردم ماشالا بزرگ شدی چقدرناز شدی این خاله ی بی وفارا ببخش خدایا چقدر زود می گذره انگار همین دیروز بود که هر روز میومدم تا اولین عکست ببینم ایشالا عمری باشه عروسیت ببینم خاله اشک شوق
مامان نرگس
پاسخ
خاله جون نبودی دلمون واست تنگ میشد. همش میومدیم به وبلاگتون سر میزدیم ولی شما نبودی.....قربونت برم خاله جون
مامان مینای آرتین
25 آبان 93 19:32
ده ماهگیت مبارک خانم کوچولوی دو رقمی
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم
setareh
25 آبان 93 21:03
سلام نرگس جونم .. خوبی فداتشم .. الهی قربون دلت برم چرا گرفته؟؟ خوشحال باش چون دخملت داره بزرگ میشه خانم تر میشه ... عروس میشه انشاالله ... درسته آدم دلش واسه خاطره ها واسه هر زمان خاص خودش تنگ میشه ولی چاره ای نیست تا بوده همین بوده بچه ها بزرگ میشن بزرگا هم پیر میشن ... مهم اینه سالم و صالح و خوشبخت باشن عزیز دلم .. الهی قربون دل مهربون و مادرانه ات برم میدونم که من نمی تونم درکت کنم چون جای تو نیستم عزیزم ولی ناراحت نباش ... دوستت دارم بوسسسسس
مامان نرگس
پاسخ
سلام ستاره جونم.....قربونت برم که اینقده مهربونی......نمیدونم چرا ولی وقتی خاطرات رو ورق میزنم گذر زمان دلم رو تنگ میکنه...دلتنگ انتظار دیدنش. به آغوش کشیدنش.....خوبه که داره زود بزرگ میشه ولی نمیدونم چرا دلم تنگ میشه واسه گذشته هامون انشاله که نینی نازت میاد و احساس منو درک میکنی
خدیجه
26 آبان 93 7:47
انشاا... سنش سه رقمی بشه وصد بشه فدای اون لپاش برم من
مامان نرگس
پاسخ
قربونت برم عزیزم
مامان فاطمه
26 آبان 93 15:43
سلام فروزان کوچولوی نازنین و مامان نرگس مهربونش... خوبین؟شرمنده یه مدت نبودم دلم براتون تنگ شده بود قربون دخملی برم من 10 ماهگیش مبارک راستی بیرون اومدن اولین مروارید فروزان جووون هم مبارک
مامان نرگس
پاسخ
سلام گل نازنین....خوبی؟ ممنون ماهم خوبیم ما هم همینطور. قربونت برم
آیداکوچولو
26 آبان 93 17:25
سلام هورااااااااااا 10 ماهگیت مبارک باشه ان شا الله 100 ماهگی و1000ماهگی و10000ماهگی وهمین طوری همیشه کنار خاله نرگس مهربون شاد باشی وسلامت قدم دختر عموی کوچولوت هم مبارک باشه
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزدلم..قربونت برم آیدای مهربونم ممنونم گلم
آیداکوچولو
26 آبان 93 17:29
خوب از قرار من اشتباه متوجه شدم فکر کردم طهورا کوچولو تازه متولد شده ولی از قرار هم سن هستید تقریبا امیدوارم برای هم دوستای خوبی باشید
setareh
26 آبان 93 21:18
خدا نکنه جیگر... سلامت باشی همیشه .. خودت مهربونی عزیزم بوس برای دوست خوبم
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
27 آبان 93 9:07
ایشالا صدو ده ساله بشی فروزان گلی نرگس جون خوشحال باش ک عسلکمون اینقدر خانم و بزرگ شده و سایه ی شما و پدرش بالای سرشه انشالله همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم فاطمه جونم....انشاله سایه همه پدر و مادرها بالای سر گل بچه هاشون باشه
شیوا
28 آبان 93 10:55
عزززییییز دلم. چقدر ماه شده. دیدمش گریه م گرفت. انگار همین دیروز بود که با هم روزشماری می گردیم تا جنسیت نی نی هامون رو بفهمیم. از طرف من محکم ببوسش. بوووووس فروزان نازم. خدا همیشه نگهدارت باشه دختر خوشگل.
مامان نرگس
پاسخ
قربون اشکهای گرمت شیوا جان واقعا که زود گذشت و چه شیرین میگذره........قربونت برم... روژای نازنینو از طرف من ببوس
مامان مریم
30 آبان 93 10:39
واای عزیزم این فروزان خودمونه ؟!چقدر خوشگل و خانوم شده نرگس جون واقعا منو ببخش بخاطر بی معرفتیم ولی همیشه کامنتای پرمهرتون خجالتم میده خدا حفظش کنه براتون که مثل ماه شده این گلابتون خانوم
مامان نرگس
پاسخ
قربونت عزیزم....واقعا بچه ها خیلی زودتر از او چیزی که فکرشو بکنیم بزرگ میشن خواهش میکنم عزیزم..من مهتاب و خیلی دوست دارم ممنونم گلم
مامان اهورا (نرگس)
2 آذر 93 16:07
وای نرگس جونم چه زود گذشت...یادته اون روزا که منتظر اومدن دخملی بودیم؟؟؟!!!!! حالا 10 ماه گذشته!!!! انشالله فروزان خوشگله ما همیشه شاد و سلامت و موفق باشه!!!!
مامان نرگس
پاسخ
آره خیلی زودتر از اون چیزی که حتی فکرشم بکنیم میگذره.. قربونت برم نرگس جان......