فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

دختر کوچولوی من

اندر احوالات فروزان گلی 8

1393/6/25 10:14
نویسنده : مامان نرگس
342 بازدید
اشتراک گذاری

فروزان خانم نازنازیه...... همش به فکر بازیهجشن

وووووووو اسباب بازیهای رنگارنگ خیلی وقتها جواب نمیده و وسایل خونه جذابتره برای فروزان گلابتونی

 

                    

 

و باز هم بطری!!!!!

                            

 

و شکلاتهای رنگارنگ.........

                                   

 

جدیدا خانم خانما کابینت آشپزخونه رو واسه بازی در نظر گرفته............

 

*** بهتره برم مامانی ...یه جای جدید سراغ نداریخندونک

 

اینجا هم دخملی به کشف جاروبرقی می پردازد!!!!!!!!!!

*** مامانی خودتون جارو کنید..من نمیتونم....میرم با همون اسباب بازیهام بازی میکنم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

آیداکوچولو
28 شهریور 93 20:03
سلام دوست نازم منم دریا بودم مثل شما راستی خیلی از کارهام شبیه شماست خوب آخه دوستیم دیگهمن هنوز 4دست وپا نمیرم سینه خیز هم خیلی کم کلا یه ذره تنبل خانومم واسه خودم آفرین به شما دخملی زبل
مامان نرگس
پاسخ
سلام ایدا جونم .....خوش گذشت....من که خیلی ترسسیدم از آب منم سینه خیز نرفتم و یه دفعه چاردست و پا رفتم...تو هم سینه خیز رفتنو ول کنو یهو بیا با هم چاردست و پا بریم...باشه