فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

دختر کوچولوی من

روز دختر

1393/6/6 15:08
نویسنده : مامان نرگس
246 بازدید
اشتراک گذاری

                              

                       روزت مبارک دختر کوچولوی من

 

 

فروزان جان، روزی که فهمیدم دختری انگار دنیا رو بهم دادن و الان دنیا توی آغوشم و دستاش توی دستای من.

با هر لبخندت دنیا برای منه و هر صدای تو خوش آهنگترین نغمه دنیا...

دخترم همه هستی منه و من با وجودش هستم.

خدایا به خاطر این لطف و مهربونی بزرگت شکر... هزاران بار شکر.

 

                              

دوست دارم عروسکم........

هدیه هات مبارکت باشهبوس

   

                                              

پسندها (2)

نظرات (12)

مامان ناهید
6 شهریور 93 15:14
عرضی ندارم بانو فقط یادت باشد امروز که دختری در آینده مادر دختر دیگری هستی و روزی می آید که مادر بزرگ میشوی پس جدا از همه ی ناپاکیها ، تو پاک بمان ! فروزان ناز خوشگل روزت مبارک عزیزم[بوسه][بوسه]
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جون..خیلی قشنگ بود
مامان مینای آرتین
6 شهریور 93 15:34
عسل خانم، ابرو کمون، خوشگل خانم، فروزان جون روزت مبارک عزیزم
مامان نرگس
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان هانا و آریا
6 شهریور 93 15:38
روزت مبارک دختر خوشمل
مامان نرگس
پاسخ
خیلی ممنونم خاله جونم
مامان فاطمه
7 شهریور 93 16:45
روزت مبارک فروزان خانومی ناز من
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جونییییی
یه مامان
7 شهریور 93 18:13
سلام فروزان خانم روزتون مبارک عزیزم روز شمام میشه دیگه نرگس خانم روز هر دو تاتون مبارک ما هم برای عطیه خانم یه جشن گرفتیم و کادوی تولدشم این بود که ببریمش شهربازی سرزمین عجایب بهشم خیلی خوش گذشت بازم روزتون مبارک دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . . خداوند لبخند زد دختر آفریده شد لبخند خدا روزت مبارک
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم..خوبی؟ دخملیها خوبن؟ روز دخملیهای شما هم مبارک.. حتما خیلی بهتون خوش گذشته مرسی که به ما سر میزنی
مامان رزیتا
8 شهریور 93 9:39
روزت مبارک عروسکم - منم دختر میخوام
مامان نرگس
پاسخ
رزیتا جونم گریه نکن انشاله بعدی
مامان اهورا (نرگس)
10 شهریور 93 15:27
عزیز خاله روزت مبارک....
آیداکوچولو
10 شهریور 93 15:30
سلام فروزان جون روزت مبارک دوست خوشگل وناز وزبر وزرنگم
مامان الی(الهام)
11 شهریور 93 12:40
دخملی گل و خوشگل ...دخترانه ات مبارک فروزانم
nazanin
11 شهریور 93 14:38
سلام نرگس جون، ماشاا.... به این دختر، ببوسش یه عالمه، چند وقته ازت بی خبریم، نی نی سایت راه افتاده؛ بیا سر بزنم
یه مامان
15 شهریور 93 13:28
خواهش می کنم عزیزم دخملیهای ما هم خوبن بله خیلی خوش گذشت جای شما خالی
مامان نرگس
پاسخ
خداروشکر....خوشحالم براتون
مامان ناهید
17 شهریور 93 1:04
سلام نرگس جون آپ نکردید که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فروزان جونو ببوسین خیلی ناز وخوشگله ماشالله
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...... پست 7 ماهگیشو با تاخیر گذاشتم..سیستم مشکل داشت نمیشد عکس بذارم واسه همین دیر شد