فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دختر کوچولوی من

اندر احوالات فروزان گلی 5

1393/4/5 16:45
نویسنده : مامان نرگس
241 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامان ماه قبل نشستن  رو شروع کرده و هر روز بهتر و بیشتر میشینه. قربونت بره مامانی بغل.

اینم اولین نشستنهای دخملی..........

 

 

قربونت برم عزیزکم که وقتی عکس میگیرم زل میزنی به مامانی.... البته گاهی گوشی رو میخوای چشمک.

 

 

اینجا طبق معمول دنبال چیزیه که بزاره توی دهنش....ولی چیزی گیرش نیومد دخترمخندونک.

 

 

پسندها (10)

نظرات (19)

√بهار مامانه برسام
7 تیر 93 7:32
سلام مهربونم ممنونم از محبتت عزیزم هزارماشالله چه دخمل ناناسی داری هیچ میدونی من تا حالا روی ماه دخمل نازت رو ندیده بودم.......خدا حفظش کنه هزارماشالله خیلی با نمک و نازه گلم من خودمم وقتی یه مطلب رمز دار رو میخوام باز کنم با فایرفاکس نمیتونم و با برنامه ی اینترنت اکسپرولا صفحه ی وب مورد نظر رو باز میکنم بعد دیگه هر پست رمز داری رو راحت رمزش رو وارد میکنم ولی با فایرفاکس اصلا تویه کادر مکان نمام نمی یاد گلم خیلی خوشحال شدم از اینکه دوباره کامنت های پر از لطفت رو دیدم و خوشحال ترم از اینکه ناز گل زیبات رو دیدم حتما براش اسپند دود کن عزیزم در ضمن مجبور شدم رمز رو عوض کنم برات خصوصی میدم تا اگه خواستی با اکسپرولا بیای و پستای رمز دارم رو ببینی روی ماه ناز گل خوشملمون رو از طرف من ببوس
خدیجه
7 تیر 93 7:39
سلام عزیززن دایی فدای خودت ونشستنت واون کلاهت که انقدر بهت میاد بوسسسسسسسسسسسسس
مامان کارن
7 تیر 93 8:43
nazanin
7 تیر 93 9:41
الهیییییییییییییییییییی، عزیزممممممممممم، ماشاا... چقدر خانم شده، آفرین دخمل ناز، نرگس جون چند وقت دیگه که راه بیفته باید در کابینتا رو ببندی و هری چیزی که دستش میرسه رو جمع کنی، یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسس
مامان فاطمه
7 تیر 93 16:43
کاش که در این رمضان لایق دیدارشوم/سحری با نظرلطف تو بیدار شوم/کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان/تا که هم سفره تو لحظه افطار شوم/ حلول ماه رمضان مبارک
مامان مهربون
7 تیر 93 17:35
آخه نازی چه خوشگله مامان فروزان جان یه لطفی بکن بگو جوابشو تو وبلاگم ببین نرگس جان خواستم بگم من برای وبلاگم دو تا نویسنده تعین کردم ولی خواهرم نمیتونه بره توش رمز عبورش رو هم بهش درست گفتما ولی نمیتونه بره توش کمکم کن ممنونم
مامانی مهربون
8 تیر 93 4:50
ای جانم چه نازه
مامانی مهربون
8 تیر 93 14:26
سلام عزیزم نه اشکالی نداره می خواستم این کارو کنم اما بلد نیستم باید چه جوری برم ؟کمکم کن
مامانی مهربون
8 تیر 93 14:28
عزیزم از پاسخت ممنونم
آیداکوچولو
9 تیر 93 13:56
سلام دوست زبر و زرنگ من آفرین به شما من با وجودی که بزرگترم ولی اصلا نمی تونم بشینم آفرینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
شیوا
9 تیر 93 14:32
هززززززززار ماشالله نرگس جون. دخترمون دیگه خانوم شده. چه کلا نازی هم سرش گذاشته. بووووووس.
شیوا
9 تیر 93 14:34
راستی دوستم آدرس وبلاگ روژا هم تغییر کرده. فروزان عزیز رو ببوس از طرف خاله شیوا.
مامان مهربون
9 تیر 93 22:06
سلام دوست من مسابقه چیستان برگزار شد خیلی خوش حال میشم تا به وبلاگم بیای و در این مسابقه شرکت کنی خودت بیا تو وبلاگم و مطلب اول رو یعنی مسابقه چیستان رو مقرراتشو بخون و اگه خواستی و برات سخت نبود توش شرکت کن محبت
مامان اهورا (نرگس)
11 تیر 93 16:41
ای جونم...قربون اون نشستنت برم من گیلاس خاله!!!!!
مامان ستاره
13 تیر 93 23:55
خاله قلبونش بره عروسک خانم
مامان زری
16 تیر 93 2:12
واییییییییییییییییی عزیزم نشستنشو ببین مامانی کمرش درد نگیره دخملمون
مامانی مهربون
17 تیر 93 2:48
سلام عزیزم کد هدایت بالا به شکل قلب هستش
مامان زینب
19 تیر 93 3:05
وای عزیزم هزار ماشالا پس دیگه قطار پیشرفت ها شروع شد به سلامتی قربونت برم دخمل ناز
مامان الی(الهام)
19 تیر 93 3:58
وااای ملوس خاله چه عروسکی شده.....داره میشینه.....نرگس جوووونم دیگه خانومی شد دخترت......عاشقشم.........خیلی نازه ماشالله راستی تو رو خدا منم تو این روزها دعا کن...مشگل دارم.....