فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر کوچولوی من

برای تو مینویسم....

1393/4/10 15:08
نویسنده : مامان نرگس
329 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک شعرهای من برگشته.

دخترک قصه های من برگشته.....

 

دخترک ترانه می خواند.

دوباره می خندد و چشمانش غرق نور می شود.

 

دوباره می خواند،

شعرهایش

نگاهش

قلبش را.

اینبار برای تو و فقط تو می خواند.

 

دختر نازم، قبلا واسه دل خودم مینوشتم تا اینکه ازدواج کردم و از تکامل افتادم چشمک . ولی حالا برای تو و فقط تو مینویسم.

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان کارن
11 تیر 93 8:21
خیلی قشنگ بود
مامان اهورا (نرگس)
11 تیر 93 16:41
آخی...عزیزم!!!!!انشالله همیشه سلامت و شاد باشه زیر سایه شما پدر و مادر مهربون...
مامانی مهربون
12 تیر 93 18:16
سلام گلم ممنونم از شرکتتون اینشااله برنده میشین 4 تاشم بگین کافیه چیستان ها بهتون خصوصی ارسال میشه
مامی مانا
12 تیر 93 18:31
سلام عزیزم خدا واستون حفظش کنه با تبادل لینک موافقین؟؟؟
شیوا
13 تیر 93 14:44
مامی مانا
14 تیر 93 10:59
ممنون که به ما سرزدیدبا افتخار لینکتون کردم
ستاره
15 تیر 93 22:55
سلام نرگس جون وب قبلیمو حذف کردم و بانام جدید وب زدم اگه دوست داشتی با وب جدید سیوم کن و اسمم رو هم بدون مامان بنویس ممنون میشم
مامانی مهربون
17 تیر 93 3:06
عزیزم کد رو قبول نمی کنه پس برو همون اسم هایی رو که بهت گفتم مثلا بزن هدایت به بالا خرس برات میاره
مامان مهربون
17 تیر 93 10:47
سلام نرگس جون فقط بیا تو وبلاگم و ببین همه مطالبم پاک شدن یهو اومدم اون یکی وبلاگمو پاک کنم این پاک شد چی کار کنم خیلی ناراحتم همه نظرام پاک شدن
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم....اره دیدم نمیشه توی وبلاگت رفت. نمیدونم راه بازگشتی داره یا نه ناراحت شدم واست. خیلی بد شد
یه مامان
18 تیر 93 5:25
سلام عزیزم ممنونم آرومم کردی ببین به خدا من کاری نکردم که وبلاگمو مسدود کردن به قوانین هم احترام گذاشتم راستی بیا این آدرس وبلاگ جدیدم هست البته توش مطلبی نذاشتماا راستی کوچولومونم دختر شدش گلم خوش حال می شم به وبلاگ جدیدم هم سر بزنی البته چند روز دیگه که توش مطلب بنویسم
یه مامان
18 تیر 93 20:40
سلام عزیزم من نسخه پشتیبانی گر فتم ولی باید سی دی بلاگ بگیری ولی آدم هی باید پول بده تا وبلاگش تغیری کرد هی بره بگیره ممنونم که به وب جدیدم سر زدی
یه مامان
19 تیر 93 1:38
سلام عزیزم بازم وبلاگمو مسدو.د کردن حالا چی کار کنم ؟ اه اه اه شانسم نداریم به خدا میترسم یکی رمز و نام کاربریمو پیدا کرده باشه و وبلاگمو حذف کرده باشه یا رمز و نام کاربریشو عوض کرده باشه حالا چی کار کنم نرگس جون؟ دیگه کلافه شدم دیگه می خوام وبلاگ بسازم به نظر تو بازم بسازم؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام.ای بابا .... چرا اینطوری میشه. از طرف مدیریت بررسی کن. نمیشه که بی دلیل بخوان وبلاگتو مسدود کنن. ببین قضیه چیه . من دوست دارم باشی تازه میخواستم از خیاطی هات استفاده کنم. داشتم یه مدل از لباسهایی که گذاشتی رو واسه فروزان میدوختم. به هر حال نظر خودت مهمه ولی ببین علت چیه بعدا تصمیم بگیر عزیزم
مامان مهربون
20 تیر 93 0:17
سلام باشه یه وبلاگ می سازم باست خیاطی هارو می ذارم توش بعد 3 روز ممکنه باز وبلاگمو مسدود کنن گلم من باست خیاطی ها رو تو وبلاگم می ذارم دیگه حوصله ندارم با ابن حالم بشینم وبلاگ درست کنم هی حذف بشه من برای شما وبلاگمو می زنم و آموزش خیاطی ها رو می زنم فقط زود درست کن باز ممکنه حذف بشه 10 روز صبر می کنم اگه حذف نشد بازم مطلب می نویسم توش و باسش قالب خوش گل می ذارم هر وقت ساختم بهت خبر می دم به نظر خودم کسی رمز رو به دست اورده و رفته توش چون رمزش همون نام کاربری قبلیم بود
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم. خودتو اذیت نکن مامان مهربون. با ابن وضعیتت اذیت میشی. رمز و کاربریتو عوض کن تا ببینی چی میشه. از لطفت ممنونمانشاله اینبار حذف نمیشه
یه مامان
21 تیر 93 2:26
سلام عزیزم ممنونم نه من همه کار هارو می دم دست دخترم غیر از تاید نظرات و نظر دادن و پیدا کردن و کپی کردن مطالب من مطالب رو از اینترنت پیدا می کنم بعد میدم به دخترم تا اون هارو کپی کنه خودشم یه وبلاگ ساخته و بلده که کمکم کنه به من میگیه وقتی بچه به دنیا اومد من بنویسم سلام من خواهر هستم و امروز تولد خواهرمه و.... همش به من همینو میگه تا حالا ببینم چی میشه وبلاگ رو ساختم 4 روز دیگه آدرسشو می دم چون ممکنه بازم پاک بشه راستی نرگس جون یه سوال دارم خواستم بگم که من می خوام رو وبلاگم قالب بذارم ولی قبولش نمی کنه یعنی وقتی میزنی مشاهده وبلاگ بازم اون قالب آبی رو میاره قالب های دیگم امتحان کردم که نکنه مشکل از قالب باشه ولی نه این طور نبود مثلا می خوام مطلب بذارم مطلبم رو نمایش نمیده ممنون می شم همین جا جوابمو بدی بوسسسسسسس
مامان نرگس
پاسخ
انشاله اینبار وبلاگت پاک نمیشه و عطیه جون اونو ادامه میده
یه مامان
21 تیر 93 7:55
سلام گلم چی کار کنم همه چیزشو میتونی تغیر بدی مثلا میتونی سن شمارشو بذاری ولی قالب و ارسال مطلب جدید نمیشه چی کار کنم ؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم... نمیدونم چیکارش میتونی بکنی....من اینقدرا هم وارد نیستم هااااااااااا ارسال مطلب جدیدم نمیشه!!!!!!! شرمنده نمیدونم چرا اینطوریه......از قسمت پرسشو پاسخ کمک نگرفتی؟؟؟؟
یه مامان
22 تیر 93 5:38
سلام عزیزم چرا اتفاقا ولی هنوز سوالمو ثبت نکردن
مامان نرگس
پاسخ
سلام....چقده اذیت شدی عزیزم
یه مامان
23 تیر 93 20:31
سلام عزیزم نه کاری نداره راستی من 4 روزه که از نی نی وبلاگ سوال کردم ولی حتی سوالم هم ثبت نکرده فکر کنم نی نی وبلاگ بد جوری از دستم ناراحته خخخخخخخخخخخخخ راستی شما میتنین یه مطلب جدید بذارین؟ یعنی برای شما درسته ؟ فکر کنم باید برم یه ایمیل دیگه بسازم
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم.....نمیدونم......شاید اره من میتونم مطلب جدید بذارم
یه مامان
24 تیر 93 8:47
سلام گلم وبلاگ جدیدمو ساختم هیچ مشکلی هم نداره هم قالبش کار می کنه و هم همه چیز دیگش پس زود بیا به این آدرس و وبلاگمو ببین دیگه جواب نظراتم هم اون جا بده یه مطلب گذاشتم برای این که شما نظر بدی زود بیایا منتظرتم فقط دعا کن مثل قبل نشه