فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

دختر کوچولوی من

شبهای من با تو

1393/4/14 22:47
نویسنده : مامان نرگس
365 بازدید
اشتراک گذاری

چشمانم در تاریکی این لحظه ها میسوزد.

قلبم،

قلمم،

حتی چینی رویاهایم،

در این سکوت فراگیر میشکند.

 

من می مانم و تو

و این سکوت شکننده.

 

در این شبهای با تو بودن

من سرشار از توام،

و اما تو، سرشار از ستاره های شب.

 

تو با ستاره ها میخندی و من از لبخند تو.

تو با ترانه میخوابی و من با صدای نفس تو.

تو در پی عروسک هایت و من در پی دستان سرد تو.

تو در رویای فردا و من نگران رویای تو.

 

دخترک من؛

آسوده بخواب که سیاهی شبها را تنگ در مشت گرفته ام.

 


 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان کارن
18 تیر 93 11:12
عالی بود
مامان زینب
19 تیر 93 3:03
خیلی قشنگه نوشته هات چه قلم خوبی داری
خدیجه
21 تیر 93 8:00
واییییییییییییی نوشته هات عالیه افرین احسنت
nazanin
25 تیر 93 9:34
بسیاررررررررررررررررررررررررر زیبا و پر از احساس