فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

دختر کوچولوی من

چهل روزگی خانم طلا

1392/12/7 11:26
نویسنده : مامان نرگس
1,328 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر برگ گلم، الان چهل روز از لحظه دیدارت میگذره...چهل هفته انتظار دیدنتو کشیدم و الان چهل

روزه تو رو به آغوش کشیدمو به خودم بالیدم.

چهل روز تو رو بوسیدم و خدا رو به خاطر داشتنت شکر کردم...

وقتی خودمو توی آینه میبینم که دخملم توی بغلمه باورم نمیشه که من، نرگس، الان مادرم ...

هنوزم باور نکردم. اون موقع است که اشک از چشام جاری میشه و میگم خدایا شکرت....

خدایا به خاطر این معجزه زیبا که توی آغوشمه ممنونم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان ستاره
8 اسفند 92 1:41
چهل روزگیت مبارک خانم طلا ی عزیز
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جونی
مامان کارن
9 اسفند 92 12:38
40 روزگیت مبارک فروزان خانووم دیگه وقتشه که بیاییم خواستگاری مامانی اجازه میدین ؟؟؟
مامان نرگس
پاسخ
بله بفرمایید..پسر خوشگلم که دارید...ولی ما باید فکرامونو بکنیم
مهسا مامان نورا
10 اسفند 92 16:01
40روزگیت مارک نا زخاله
راضیه
10 اسفند 92 21:03
عکس باز نمیشه برام
مامان نرگس
پاسخ
نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 0:14
دیوار کوتاهی دارد خانه ما وقت امدن غم ها و قاصدک ها ، دیوار بلندی دارد خانه ما وقت رفتن اشک ها و گلایه ها
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 0:34
چهل روزگيت مبارك عشق كوچولوي من
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله مهربون
مامان اهورا(نرگس)
14 اسفند 92 16:34
چهل روزگیت مبارک عزیز دلم...قربونت برم الهی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان نرگس
پاسخ
خدانکنه خاله....ممنونم
مامان فاطمه
14 اسفند 92 17:27
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*......................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ آپم دوست خوبم
مامان نرگس
پاسخ
چه خوب
مامان الی و محیابانو
15 اسفند 92 12:40
مبارکه...... چه زود عمر میگذرد....
مامان نرگس
پاسخ
اره الهام جونم انگار همین دیروز بودکه فروزانم اومد
مامان زینب
17 اسفند 92 1:31
حیف عکسش باز نشد خیلی دلم می خواست این فرشته کوچولوی چهل روزه را ببینم مبارکت باشه خاله جون حالا از این به بعد معلوم می شه دخترمون می خواد خوش اخلاق باشه یا بد اخلاق البته این ماه پیشونی که من دیدم بهش نمیاد بداخلاق باشه قربونش برم الهی
مامان نرگس
پاسخ
مرسی زینب جونم
مامان فاطمه
17 اسفند 92 15:57
سلام گلم چرا عکس خانووووم طلا رو نمی تونیم ببینیم؟؟؟؟؟
مامان نرگس
پاسخ
نمیدونم؟؟؟؟؟؟؟؟ دوباره امتحان کنم و بذارم نمیدونم درست میشه یا نه آخه واسه خودم باز میشه
میم مثه محیا
18 اسفند 92 17:24
40 روزگیت مبارک باشه عسل خاله عید امسال واسه مامان بابات یه عید ب یادموندنی میشه چون یه فرشته ی کوچولو کنارشونه
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جون اره الهام جون حتما همینطوره
مامان ستاره
19 اسفند 92 0:24
40 روزگیت مبارک نفسم ... ولی من عکسو نتونستم ببینم چون باز نشده و شکسته شده فایل خودت خوبی نرگس جون خسته نباشی عزیزم
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم ستاره جونم خوبم....نمیدونم چرا این عکس اذیت میکنه.دوستان میگن باز نمیشه
مرضیه مامان محیا
20 اسفند 92 1:36
سلام نرگس جون قدم فروزان خانم مبارک باشه خیلی دلمون واسش تنگ شده نیدونم چرا عکساش برا من باز نمیکنه عکس چهل روزگی رو میگم حجمشو کمتر کن نرگس جون فکر کنم درست بشه
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم..ممنونم مرضیه جون....باشه ببینم چیکار میتونم بکنم
میم مثه محیا
20 اسفند 92 21:19
lمرسی گلم ک با اینهمه مشغله و فروزان کوچولو بازم بهم سر میزنی عزیزم ولی مشخصه فروزان گلی همه حواستو ب خودش جلب کرده(من فاطمه م)
مامان نرگس
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم........من چی گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی سوتی
مامان الینا
20 اسفند 92 21:48
سلام عزیزم.چهل روزگیت مبارک . ممنون از اینکه به ما سر زدی. برو خصوصی برات رمزو گذاشتم
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم......ممنون از لطفت