فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

دختر کوچولوی من

دو ماه گذشت.......

1392/12/26 12:15
نویسنده : مامان نرگس
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

     

 

دو ماه از زمانیکه گل دختری اومده میگذره....این ماه خیلی بهتر بود هم برای من و هم برای

فروزانم. من بهتر تونستم مادری کنم و فروزانم بزرگتر شده و کلی تغییر کرده دخترم.

 

روز 37 زندگی

 

 

عاشق اینه که باهاش حرف بزنی و برات بخنده. وقتی سیر میشه و سرحاله کلی میخنده.

همش دنبال چیزای رنگارنگه. دوست داره به جای خوابیدن، بالش رنگارنگشو نگاه کنه....

 

روز 36 ام زندگی


البته گاهی هم زل میزنه به سقف  یا دیوار سفید، نمیدونم توی اون رنگ سفید چی میبینه متفکر

خیلی کنجکاوانه اطرافو نگاه میکنه. وقتی به جای جدید میره خوب همه چیزو زیر نظر میگیره.

صداهای بلند رو دنبال میکنه و ساکت میشه و گوش میده، ولی توی خواب خیلی با شنیدن

صداهای بلند میترسه.

میتونه یه کم سرشو نگه داره و وقتی بغلش میکنم به جای اینگه سرش رو روی شونم بذاره

همش تکون میده .

خیلی تلاش میکنه و روی بالش موقع خواب خیلی تکون میخوره.

مامانی رو خوب میشناسه. وقتی بیدار میشه همش اطرافو نگاه میکنه تامامانی رو ببینه.

وقتی هم نق نق میزنه و تا مامانی رو میبینه آروم میشه.

روز چهل و دو روزگی رفتیم واسه قد و وزن دخملی که خداروشکر خوب رشد کرده .

وزنش: 4 کیلو و 750 و قد: 57 سانت شده بود.

مامانی هم که حالش بهتر شده راحت تر میتونه شبها بیدار باشه و از فروزان که گاهی ساعتها

نمیخوابه مراقبت کنه.

دخترم دیگه بزرگ شده و همه لباسهای نوزادی شو باید جمع کنم و لباسهای جدیدشو براش باز

کنم... ای جونم قربون دخترمماچبا تموم شدن دوماهگی دخترم واکسن هم زد. تب میکرد و یه کم

بیقرار بود و همش توی خواب ناله میکرد ولی از اونیکه فکر میکردم ارومتر بود و خیلی اذیت نکرد.

وزنش شده بود 5 کیلو و 300 گرم.


اینم چند تا از عکسهای متنوع خانمی توی این ماه....

 

 

  روز 60 زندگی

 

 واسه اولین بار توی شبی که نمیخوابید بهش پستونک دادم که نمیگیره و همش بیرون

میندازه... تازه همش باید دستکش دستش باشه چون یه وقتهایی صورت قشنگشو میکنه

 

روز 41 زندگی

 

دخترم اینقده کوچولویه که الان توی کشو لباساش جا میشه

 

روز40 زندگی


  روز 59 زندگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان الی و محیابانو
26 اسفند 92 10:06
مناسبتها را بهانه ای کنیم تا از آنان که دوستشان داریم یادی کنیم . نامت در اندیشه ام و مهرت در قلب من است. دوستت دارم سال نو مبارک ... آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری ، آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ...
خاله ناديا
26 اسفند 92 14:17
اي جانم که تو همه عکسهاش چشاي خانوم گل برق ميزنه !!!
مامان نرگس
پاسخ
خجالتم نده خاله جون
میم مثه محیا
26 اسفند 92 21:54
ای جااااااااااااااااااان دلم چ شیرین شده فروزان طلا نرگس جون میدونی کوچیکترین نی نی وبلاگی ک دوستمه فروزانِ عزیزمه؟ واقعا از دیدن عکساش و خوندن کارایی ک میکنه لذت میبرم زمان خیلی زودتر از اونی ک تصور کنی میگذره نگران این روزای سخت هم نباش چشم ب هم بزنی همش شده خاطره فروزان عزیزمو از طرفم روی دستای خوشگلش ببوس
مامان نرگس
پاسخ
قربونت برم عزیزم. منم محیا رو خیلی دوست دارم. اره میدونم مثه باد میگذره... گاهی دلم واسه وقتی توی وجودم رشد میکرد تنگ میشه
میم مثه محیا
26 اسفند 92 21:55
بزرگتر ک بشه واسه خواب مشکلت کمتر میشه خدارو شکر ک اینماه بهتر بوده خدا حفظش کنه گل دخترکمو
مامان نرگس
پاسخ
اره فاطمه جون این ماه بیشتر شبها خوب خوابیده و کمتر شده اذیتهاش خداروشکر
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 0:06
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مامان نرگس
پاسخ
عید شما هم مبارک لی لی جونم برات سالی پرپول پرپول پرپول از خدا واست ارزو میکنم
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 0:12
2 ماهگي گل من مبارككككك... ماشالله عكسش تو كشو عاليييييي شده
مامان نرگس
پاسخ
مرسی المیرا جان ... چشات قشنگ میبینه
مامان فاطمه
1 فروردین 93 16:37
عیدت مبارک دوست نازنینم ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشی
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان فاطمه
1 فروردین 93 16:46
هزار ماشالله چقده این دخملمون ناز و نمکی شده قربونش برم خدا ایشالله حفظش کنه برات نرگس جووووون
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم شما لطف داری...انشاله خدا همه نینیها رو واسه مادرو پدراشون حفظ کنه
میم مثه محیا
2 فروردین 93 9:40
" بــــاز کـــن پـــنــجـــــره هـــا را و بـــهـــاران را بـــــاور کـــن ... ! " , ســـــــال نــــــو مـــبــــارک
مامان نرگس
پاسخ
سال نو شما هم مبارک
مامان الینا
5 فروردین 93 0:49
سلام عزیزم. سال نوت مبارک. انشالله ک سال خوبی داشته باشی. فروزان گلمم ببوس قربون لپاش ب رم من.
مامان نرگس
پاسخ
سلام به روی ماهت...سال نو شما هم مبارک... ممنونم عزیزم انشاله در کنار خانم گل سال خوبی رو بگذرونید
مرضيه مامان محيا
9 فروردین 93 9:13
سلام نرگس جون عيدتون مبارکفروزانم چطوره؟؟؟ چرا عکس هاي جديدشو نميذاري؟؟ فکر کنم ديگه واسه خودش خانمي شده باشهدلمون واسش تنگ شده زود بيا و عکساي جديدشو بذار جيگرمو بوسه بارونش کن
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...فروزان خانم خوبه..حسابی میره عید دیدنی چشم عکسهای عید خانم گلو میارم میذارم
مامان مهربون
17 خرداد 93 18:05
ههه این چه کاریه کوچولومون چرا رفته تو کشو ههههههه ای جان قربونش برم راستی رفتی تو وبلاگم بری ببینی تو لیست دوستان گذاشتمت
مامان نرگس
پاسخ
بلههههههههه.......مرسی